דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיסות לאוסטרליה וטיסות לתאילנד 

מאת    [ 29/08/2012 ]

מילים במאמר: 504   [ נצפה 3796 פעמים ]

אוסטרליה היא יבשת ענקית ששטחה גדול משישה מליון קילומטרים רבועים. אוסטרליה היא גם מדינה שהיתה בעבר חלק מהאימפריה הבריטית. למרות גודלה, באוסטרליה גרים קצת פחות מעשרים מליון תושבים וחלקים נרחבים ממנה הם מדבריות ענקיים. למבקר באוסטרליה מצפים נופים מהממים ובעלי חיים שונים מהמוכר לנו בחצי הכדור הצפוני. באוסטרליה כמה ערים ראשיות שהגדולה מבינהם היא סידני הנמצאת בדרום מזרח היבשת. ערים נוספות באוסטרליה הן מלבורן, בריסביין, אדלייד ופרת'.


טיסות לאוסטרליה ? המרחק מיקר את המחיר


למרות שאוסטרליה נחשבת ליעד תיירותי מעולה הטיסות לסידני אינן זולות והן מתחילות במחירים של 1400$ ומעלה. אין טיסות ישרות לאוסטרליה מהארץ או מאירופה בכלל וכל הטיסות היוצאות מאירופה עוצרות לחניית ביניים ביעדים שונים במזרח הרחוק, סינגפור, הונג קונג וכדומה. החברות המובילות לאוסטרליה הן סינגפור איירליינס, קטאי פאסיפיק והמוביל האוסטרלאי קוונטס.


טיסות לסידני ? עיר מודרנית ותוססת


סידני שאירחה את המשחקים האולימפיים בשנת 2000 הפכה ליעד תיירותי מבוקש בעקבות האולימפיאדה. בסידני חופי ים משגעים והמומלצים מבינהם הם חוף בונדאי וחוף מנלי. בסידני אקווריום ימי גדול ומרשים שניתן לצפות ממנו על כרישים השוחים ממש מעליך. בסידני בית אופרה מרשים ומוזיאון המציג טכנולוגיות חלל ומדע שונות והמוזיאון ההיסטורי מציג בין היתר את תולדות האבוריג'ינים ביבשת. הגנים הבוטנים והגנים הסינים שבדרלינג הרבור מאד מרשימים ורחוב אוקספורד, כמו מקבילו הלונדוני, הוא רחוב החנויות הגדולות והמיוחדות של סידני. בסידני חיי לילה תוססים מאד. מאות פאבים פתוחים בלילה ויש אזורי בילוי הנמתחים לאורך רחובות שלמים עם מועדונים, מסעדות וכדומה.


טיסה לסידני ? למרות הטיסה הארוכה


למרות הטיסה הארוכה לסידני היכולה לארוך כעשרים שעות, מאד משתלם להגיע ליבשת זו ולגלות עולם אחר ושנה. טיסה לסידני אמנם לא זולה אבל הפיצוי יהיה מושלם.

טיסות לתאילנד ? לארגן טיול למזרח

אם כבר החלטתם שתאילנד היא היעד שלכם אתם צריכים לארגן את הנסיעה על הצד הטוב ביותר. כדי לעשות זאת יש לשים לב לכמה פרטים חשובים במהלך ארגון הנסיעה. תאילנד היא מדינה במזרח הרחוק המציעה לכם אפשרויות חופשה שונות זו מזו. יש המחפשים בתאילנד טיולי ג'ונגלים ויש המחפשים חופים גדולים למנוחה מושלמת ולמסיבות חוף מדליקות ויש המעדיפים את העיר בנגקוק על שלל האטרקציות ושפע מקומות הבילוי שבה. תכנון נסיעה לתאילנד מצריך החלטה ? מה רוצים לעשות בתאילנד.


טיסות לתאילנד ? לבד או עם חברים ?


לתאילנד מומלץ לטוס עם חבר או חברה או כמה חבר'ה יחד. נכון שבכל טיסה לתאילנד תמצאו חברים חדשים, אבל תכנון נסיעה משותף, גם אם לא תעשו את כל הטיול יחד, יכול להיות מאד לעזר. יש המבקשים להגיע לתאילנד לבדם כדי לחוש את תחושת השיחרור מהארץ ומהלחץ שהם נתונים בו. גם לאה מומלץ להכנס לפורטלים על תאילנד כדי לברר מי נוסע ומתי ואולי למצוא פרטנר לטיול, או לחלקו.

טיסות לתאילנד ? איפה לרכוש כרטיסים ?


המקום הנוח ביותר לברר לגבי טיסות ומחירים לתאילנד הוא האינטרנט. ניתן לברר גם בחברות הנסיעות או בחברות התעופה השונות באופן אישי או בטלפון. מומלץ לעשות השוואת מחירים בין חברות התעופה השונות והדילים השונים שהן מציעות עבור טיסות לתאילנד. חברות התעופה הטסות לתאילנד הן אל על המקיימת טיסות סדירות וישירות, KLM ההולנדית, אוסריאן איירליינס, לופטהנזה, טורקיש איירליינס ועוד חברות שונות. בכל מקרה מומלץ לרכוש את כרטיס הטיסה כחודשים לפני מועד הטיסה ולא לחכות לרגע האחרון.



 

 

 

משה אלון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב