דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיסות לניו יורק 

מאת    [ 29/08/2012 ]

מילים במאמר: 566   [ נצפה 3808 פעמים ]

טיסות לניו יורק

אין ספק שניו יורק היא היעד מספר אחד בעולם לתיירים ואנשי עסקים, למשפחות ולצעירים ולכל מי שחפץ לבקר או לנפוש בעיר הבירה של העולם. למרות שניו יורק אינה עיר הבירה של ארה"ב היא נחשבת לבירת העולם מבחינה עסקית, תרבותית ואמנותית. ניו יורק איננה דומה לשום עיר אחרת בעולם. ניו יורק אינה צריכה לארח את האולימפיאדה כדי שעיני העולם יינשאו אליה. ניו יורק היא במעמד על ששום עיר אחרת בעולם אינה מתקרבת אליה. כשנופל התפוח בטיימס סקוור עיני העולם כולו נשואות אליו כדי לקבל את השנה החדשה.

טיסות לניו יורק מישראל

אנשים טסים לניו יורק לא בגלל שהיא זולה או שניתן למצוא טיסות זולות לניו יורק, אלא בגלל הייחוד שלה והיותה מרכז העולם. מישראל יוצאות בכל שבוע כ 40 טיסות לניו יורק וניתן למצוא אין ספור טיסות נוספות הממריאות מהארץ ליעדים באירופה הממשיכים לאחר מכן לניו יורק. יש גם טיסות זולות לניו יורק בחברות שונות ובצורות שונות. טיסות לניו יורק עולות בחברות הסדירות בין 950 ל 1400 דולר לאדם, אך ניתן למצוא טיסות זולות לניו יורק. גם עלויות השהייה בניו יורק אינן זולות למרות הדולר הנמוך בשנים האחרונות ומחירי מלונות ממוצעים בניו יורק יכולים להגיע ל 300 דולר ללילה. נכון שניתן למצוא בניו יורק גם מלונות זולים בהרבה, אך המיקום והשירות יהיו בהתאם.

טיסות זולות לניו יורק מחוץ לעונת השיא

בתקופת הקיץ והחגים מחירי הטיסות הם הכי יקרים, ואילו בתקופות המעבר ניתן למצוא טיסות לניו יורק. אם תתכננו את החופשה לתקופת האביב או הסתיו יהיו מחירי הטיסות נמוכים יותר באופן משמעותי. גם טיסות שכר מוזילות לכם את מחיר הטיסה ודווקא בעונת הקיץ הבוערת. טיסות שכר אינן סדירות ויש לעקוב אחר הפרסומים השונים מכיוון שטיסות אלה יוצאות כאשר יש ביקוש רב והן תלויות במספר הרוכשים.

דרך נוספת למצוא טיסות זולות לניו יורק היא טיסה דרך אירופה. הטיסות עוצרות בתחנת ביניים באירופה לצורך תידלוק וניקוי והן ממריאות תוך כמה שעות לניו יורק. טיסות לניו יורק דרך קייב עשוייה לעשות לכם פחות מ 800 דולר בצורה זו.

צורה נוספת למצוא טיסות זולות לניו יורק היא לחכות לרגע האחרון ועל בסיס מקום פנוי לקבל כרטיס בטיסה סדירה במחיר מופחת. אם תחפש/ו את הדילים של הדקה ה-90 תוכלו למצוא מקומות בהרבה טיסות ממש לפני העלייה למטוס.

טיסות לניו יורק – נמלי היעד

בניו יורק שלושה נמלי תעופה בין לאומיים גדולים. הגדול והמוכר מבינהם הוא נמל התעופה קנדי שבלונג איילנד שאליו מגיעות מרבית הטיסות הסדירות מישראל. השדה קרוב לעיר וניתן להגיע אליה בתחבורה ציבורית או במוניות, שאטלים ואוטובוסים של חברות שונות. שדה התעופה לה גווארדיה ממוקם ברובע קווינס והוא קרוב ביותר למנהטן. שדה זה נחשב לנוח ומאד נגיש. שדה נוסף שקולט טיסות לניו יורק הוא שדה התעופה ניוארק שנמצא בניו ג'רסי והוא מרוחק מעט יותר משני הראשונים. רוב הטיסות הזולות לניו יורק נוחתות בשדה זה מכיוון שחברות התעופה משלמות עמלה נמוכה יותר מאשר בשדות האחרים.

ניו יורק עיר האטרקציות הבלתי נגמרת

אומרים שאין אדם אחד שמסוגל לאכול בכל המסעדות של ניו יורק גם אם ישקיע את כל חייו לשם כך. בניו יורק למעלה מששת אלפים מסעדות המשרתות את תושבי העיר ותייריה. ניו יורק היא בירת התרבות והאמנות של העולם והדבר ניכר בשפע המוזיאונים והגלריות שבעיר, באופרה שלה, באזור התיאטראות הגדול שסביב ברודווי וכדומה. בניו יורק כמה אתרים מהחשובים בעולם כמו פסל החירות, בניין האמפייר סטייט, גשר ברוקלין, גראונד זירו – מקום בו עמדו מגדלי התאומים וכדומה. חיי הלילה של ניו יורק עשירים ותוססים סביב השעון והכל פתוח כל הזמן.

 

 

 

משה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב