דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיסות זולות ומבצעי תיירות 

מאת    [ 29/08/2012 ]

מילים במאמר: 569   [ נצפה 2756 פעמים ]

ריבוי המטיילים והנופשים בעולם הגדיל את מספר החברות הנותנות שירותי תיירות בכל רחבי העולם. כיום אין יעד שלא ניתן להגיע אליו וכמעט לכל היעדים ניתן למצוא טיסות במחירים זולים ולמצוא גם מבצעים לגבי יתר המרכיבים כמו מלונות, השכרת רחבים וכרטיסים למופעים שונים בכל רחבי העולם. אם גם אתם מחפשים מקומות חדשים להגיע אליהם במחירים אטרקטיבים ונוחים לכל המשפחה תוכלו לאחר חיפוש והשוואת מחירים למצוא דיל שיהיה מתאים לתקציב שלכם בלי לוותר על החופשה.


מבצעי תיירות – לרוחב הגלובוס


כמו בכל ענף גם ענף התיירות זוכה לפריחה גדולה ועם הפריחה גדלה התחרות. הגדלת התחרות פירושה מרדף אחר הלקוח, ומרדף אחר הלקוח פירושו הצעת דילים טובים יותר ואטרקטיביים יותר. כל חברות התיירות מציעות למטיילים דילים שונים למקומות שונים והתחרות מביאה אותם להורדת מחירים בתקופות וליעדים שונים. מבצעי תיירות יכולים להיות באחד משלושת המרכיבים הבאים – טיסות, מלונות, השכרת רכבים ומציאת כרטיסים למופעים. יש גם מבצעי תיירות לחופשות מיוחדות כמו חופשות סקי או טיולים מאורגנים למקומות מיוחדים, או דילים של טיולי נושא כמו טיולים בעקבות אופרות באירופה או מופעי רוק באנגליה וכדומה. חברות התיירות עושים מבצעי תיירות גם לחובבי הספורט וניתן להשיג מבצעי תיירות בעונת הכדורגל באירופה שתשלב חופשה של כמה ימים בברצלונה עם כרטיסים למשחק בית של הקבוצה המקומית.


מבצעי תיירות יש גם למקומות מרוחקים למעוניינים לנפוש במקומות אקזוטיים כמו תאילנד איים מסויימים בהודו וכדומה.


טיסות זולות – ההוזלה המשמעותית ביותר


המרכיב הבודד היקר ביותר בכל חופשה הוא בדרך כלל מחיר הטיסה. אם אתם מצליחים להוזיל את מחיר הטיסה ובמיוחד עם אתם יוצאים לחופשה עם כל המשפחה החסכון שלכם יהיה משמעותי ביותר. טיסות זולות ניתן להשיג כמעט לכל יעד בעולם. לא לכל המקומות תקבלו הוזלות בכל עונות השנה ולא כל ההוזלות יהיו דומות, אבל חיפוש רחב ומקיף באתרי האינטרנט של חברות התעופה ומשרדי הנסיעות השונים יכולים להניב לכם תוצאות מאד טובות.


מי שמחפש טיסות זולות או מבצעי תיירות אטרקטיבים צריך להיות גמיש. לא תמיד היעד שרציתם מראש יהיה יעד עם דילים טובים ולעיתים יעד חלופי ואולי פחות פופולארי יכול לשרת אתכם באותה מידה בלי שידעתם על כך כלל. למשל: חופשת סקי באלפים יכולה להיות יקרה הרבה יותר מחופשת סקי בבולגריה ששם יש אתרי סקי מעולים ברמה בין לאומית. נכון שבולגריה איננה שוויץ, אבל מסלולי הגלישה יהיו ברמה גבוהה ותוכלו ליהנות מחופשת סקי נהדרת במחירים הרבה יותר זולים. גם הטיס לבולגריה זולה יותר וגם השהות באתר הסקי זולה יותר ואם אתם לוקחים חבילת סקי שלמה המחיר יכול לרדת עוד יותר.


חיפוש טיסות זולות


חיפוש טיסות זולות נעשה דרך האינטרנט אצל חברות הנסיעות וחברות התעופה. לרוב היעדים באירופה ניתן למצוא טיסות שכר זולות יותר מהטיסות של החברות הסדירות. יש לברר היטב לגבי מה שמקבלים בטיסה, מכיוון שברוב טיסות השכר אין ארוחות ואפילו השתייה תעלה לכם והרבה. גם נשיאת יותר ממזוודה אחת לאדם תייקר לכם את המחיר ויש לעשות חישוב נכון לגבי ההוזלה האמיתית של הטיסה על כל מרכיביה השונים. דבר נוסף הם ביטולים של חברות אלה. כאשר הן אינן מצליחות למלא מטוסים יש סיכוי שהטיסה תתבטל ואתם תישארו ללא מקומות. יש לשים לב לפרטים בקטנים לפני רכישת הכרטיסים.


גם טיסות של הרגע האחרון יכולות להיות טיסות זולות בהרבה ממחיר טיסה רגיל. כדי להזמין טיסה של הרגע האחרון עליכם להיות מאד גמישים ולחכות לרגע הנכון גם בנושא היעד. לעיתים ניתן להגיע לנמל התעופה ולהרשם לטיסה ממש ברגע האחרון על בסיס מקום פנוי, אך יש סכנה כי המטוס יתמלא ואתם תאלצו לחזור הביתה בידיים ריקות. חיפוש טיסות זולות אפשרי ליעדים רבים ובזמנים שונים. כנסו לאתרי התיירות השונים ותמצאו את הדיל המתאים עבורכם.

 

משה אלון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב