דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיטות לילדים בגני הילדים - אז והיום 

מאת    [ 28/08/2012 ]

מילים במאמר: 426   [ נצפה 2426 פעמים ]

כולנו התרגלנו לחשוב כי הילדים יכולים להסתפק במיטות עץ או פלסטיק פשוטות כאשר הם בגן הילדים אך כיום יותר ויותר בעלי גנים מבינים כי ההיפך הוא הנכון. אם כולנו רוצים שהילדים שלנו ישנו טוב בגן ולא יגיעו עייפים ומציקים בחזרה הביתה, יש לבחור בגן אשר בו ישנן מיטות ילדים שהינן נוחות ומפנקות ביותר ולא בברירת המחדל שגנים רבים, למרבה הצער, בוחרים.

מיטות ילדים בעבר

במרבית גני הילדים בעבר לא היו כלל מיטות ילדים ובמידה וכן הן היו עשויות מעץ או פלסטיק פשוטים ולא נוחים, לעיתים אף הסתפקו בעלי הגנים בפיזור כמה מזרונים על הרצפה וזה הכל. האם לרגע הייתם חושבים להשכיב את הילד לישון בבית בצורה שכזאת? המיטות של "פעם" לא מזמינות את הילדים לישון, לא מאפשרות להם לישון את פרק הזמן המקסימאלי וכאשר זה קורה, הם מתעוררים עצבניים, מקשים את הטיפול בהם בגן וגם בבית ע"י הוריהם. ילדים רגועים הם ילדים שפשוט כיף לטפל בהם והם אוהבים להגיע לגן. מיטות ישנות, בלויות, חורקות ולא "מפתות" לשינה הן מיטות ילדים ששוות החלפה.

מיטות ילדים כיום

כאן מתחיל החלק הכיפי של המאמר אך ראו הוזהרתם – התיאורים עלולים לגרום לכם להירדם ולחלום.... כיום ניתן למצוא מיטות לילדים אשר בנויות בצורה מודרנית ואיכותית ביותר כך שהן מחזיקות מעמד שנים רבות. כל מיטה מעוצבת בצורה שונה אשר מתאימה לבנים ולבנות ומאפשרת להם להיכנס ביתר קלות לעולם החלומות. חלק מהמיטות כוללות אלמנטים של מכוניות, מלכים, נסיכות וטירות. כל ילד יכול כעת לבחור באיזו מיטה הוא רוצה לישון או לחילופין, לבצע סבב על כל מיטה לפי ימות השבוע, מיטה מיוחדת לימי הולדת וכו'. המיטות מפנקות, רכות ובעלות ריפודים מגינים לכל גיל.

ומה עוד -

כמובן, אנו נמצאים בעידן המודרני והדבר אומר כי כיום לא מתחשבים רק בעיצוב אלא גם בפונקציונאליות. חברות רבות שמייצרות מיטות לילדים הבינו כי המקום הפנוי בגני הילדים אינו גדול מספיק ולכן כדאי לייצר מיטות כאלה במספר גדלים כולל גם מיטות קומותיים לשם חיסכון מקסימאלי במקום והענקת חוויה יוצאת דופן לילדים אשר בביתם אין מיטות מעין אלה בדרך כלל.

בטיחות מעל לכל

הדבר החשוב ביותר בבחירת מיטות לילדים אינו קשור למגוון, לעיצוב וגם לא לנוחות השימוש ולפונקציונאליות. כאן מדובר בדבר הרבה יותר נשגב והוא עניין הבטיחות. מיטות אלה חייבות לעבור את האישור של מכון התקנים כך שאתם תדעו כי רכשתם מיטות איכותיות אשר יכולות לעבור שימוש מספר רב של פעמים מבלי לסכן את הילדים וכך לא להיקלע למצבים מביכים ופגיעות מיותרות בקטנים שכל כך זקוקים לביטחון גם כאשר הם ישנים מחוץ לבית. לכן, אם גם אתם רוצים להעניק לילדים את ההזדמנות לשנת חלומות קסומה ומפנקת, רכשו את המיטות אך ורק ממשווקים העובדים עם מיטב היצרנים ואל תתפשרו על פחות מכך.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב