דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיגעון הקריוקי 

מאת    [ 28/08/2012 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 1575 פעמים ]

שיגעון הקריוקי

כיום אין זה נדיר לראות מסיבות קריוקי בין אם זה בפאבים שונים, מסעדות וכמובן גם בבתים פרטיים. אם הקריוקי היה לפני כשני עשורים נחלתם של היפנים בלבד, אין ספק כי מדובר על תופעה מוצלחת של ממש שהפכה להיות חלק ממרקם החיים הישראלי גם כן, וערב קריוקי מהווה בהחלט אופציית בילוי ראויה.

ניתן לראות היום כי מסיבות קריוקי פונות לכל הגילאים, החל מילדים, בני נוער, מבוגרים ואפילו גם אנשים בגיל הזהב יכולים ליהנות מהקריוקי, כך שמדובר על תופעה חיובית ומהנה שאין לה בכלל גיל. מה שגם מדובר על תופעה הנגישה לכל אחד שכן מדובר יחסית על עלות זולה יחסית לארגן ערב שכזה.

יותר מכך, אם אתם הולכים לערב קריוקי בפאב או במסעדה רוב הסיכויים שלא תצטרכו לשלם על הערב אבל במקרה שכזה יכול להיות כי הסיכויים שלכם לשיר הם נמוכים יותר שכן תמיד יהיו עוד אחרים שירצו לשיר והרשימה תהיה ארוכה יחסית. אבל כמובן שעדיין אפשר להעביר ערב תוסס ומרגש גם שהוא נערך בפאב.

כמובן שתמיד תעמוד בפניכם האופציה לערוך ערב קריוקי בעצמכם, כאשר תוכלו להזמין ערכה מיוחדת או להוריד מילים של שירים ואת המוסיקה הדרושה דרך רשת האינטרנט, אך אם אתם רוצים שהערב שלכם יהיה מוצלח במיוחד, כדאי לכם להביא לטובתו מישהו מקצועי וממנוסה שתהיו בטוחים שיבטיח כי הערב יהיה בלתי נשכח עבור כולם.

מה מיוחד במישהו מקצועי?

ובכן, כאשר אתם עורכים כל ערב מיוחד ונניח אתם רוצים להזמין בעל מקצוע, יש כאלו שקריוקי זה המקצוע שלהם. הם אלו שאחראיים להעביר את הערב בצורה הנכונה ולהתאים את עצמם לקהל ככל שאפשר. כפי שציינו לקריוקי אין גיל, אך לאדם שמעביר את הערב זה חשוב מספיק לדעת מי הקהל שלו על מנת ליצור ערב מתאים.

בנוסף כמובן שמישהו מקצועי הוא אותו אחד שידע גם לחמם את הקהל לאט לאט ולהכניס אותו לאווירת הערב. יש קהל שיוכל להיכנס לערב יותר בקלות בעוד יש קהל שיצטרכו לעבוד יותר קשה אתו, לשים שירים שונים על מנת לעורר אותו, העיקר שבסופו של דבר האנשים לא יתביישו ויעלו לשיר.

יותר מכך, כאשר תזמינו לכם מישהו מקצועי שינהל את הערב, תהיו בטוחים שגם אתם תוכלו ליהנות מהאירוע. פרט ללוגיסטיקה השונה שתצטרכו לארגן לקראת האירוע עצמו, מהרגע שהוא יתחיל תוכלו לקחת בו חלק באופן פעיל ואולי אף להוות "דוגמא" לשאר הקהל ולהראות שאתם ממש לא מפחדים לעלות על הבמה ולשיר.

אני מפעיל קריוקי ואירועים קרוב לעשר שנים בתחום...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב