דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חבילות ספורט - לא רק כדורגל 

מאת    [ 26/08/2012 ]

מילים במאמר: 522   [ נצפה 3106 פעמים ]

חבילות ספורט הפכו בשנים האחרונות למוקד עלייה לרגל של אוהדי ספורט רבים. הרעיון העומד סביב חבילת ספורט הוא די פשוט. יש אנשים שמוזיאונים לא מושכים אותם וגם לא אתרים היסטוריים מלאי אבנים עתיקות. גם סיורים מודרכים במרכזי הערים החשובות של אירופה לא ממש עושה להם את זה ובחופשת הכל כלול הם יכולים להשתגע. יש אנשים שכל הדברים האלה לא ממדברים אליהם, אלא שהם מעוניינים בדבר אחד עיקרי – צפייה באירועי ספורט – כדורגל, כדורסל, מרוצי מכוניות, טניס וכדומה. הרעיון הוא לתפור חבילת תיירות לאנשים אלה שמעוניינים שמרכז הטיול שלהם יהיה אצטדיון הכדורגל או הכדורסל ולא שייט על הנהר לאור נרות.


חבילות ספורט באירופה


יש אתרים מיוחדים ומשרדי נסיעות שונים המתמחים בחבילות ספורט שונות – חבילות ספורט לאוהדי הכדורגל האירופאי, חבילות ספורט לאוהדי מכבי תל אביב למשחקי היורוליג ויש גם חבילות ספורט לחובבי מרוצי המכוניות, לחובבי טניס וכדומה.


חבילות ספורט באירופה הם דילים המוצעים על ידי חברות הנסיעות או חברות התעופה הכוללים כרטיס כניסה לאירוע הספורט, כרטיס טיסה ומלון במקום. רוב חבילות הספורט הן לשלושה לילות במלונות 4 כוכבים והמחירים מתחילים בסביבות 650 אירו תלוי בסוג האירוע והמקום. חבילות ספורט מאפשרות לאוהדים ליהנות גם מאירוע ברמה בין לאומית וגם מנופש קצר במלון איכותי. מכיוון שרוב אירועי הספורט מתרחשים בערים מרכזיות באירופה ניתן לנצל את הזמן גם לטיולים במקום, לאכילה במסעדות טובות וכדומה. מכיוון שחבילות ספורט הן עניין קבוצתי בדרך כלל, יכולים האוהדים ליהנות בחברת אנשים כמוהם שאוהבים ספורט ולעשות חופשת ספורט קבוצתית מהנה ביותר.


חבילות ספורט – פורמולה 1


חבילות ספורט מסוג זה מיועדות לחובבי מרוצי המכוניות מסוג פורמולה 1 המתקיימות בערים שונות באירופה. מכיוון שבארץ אין מרוצי מכוניות וניתן לצפות בהם רק בטלויזיה, חבילות ספורט מסוג זה מאפשרות לצפות במירוץ באופן ישיר. בדרך כלל תכלול חבילת ספורט כזו טיסה ושלושה לילות במלון וצפייה בכמה מרוצים שיתרחשו באותה העיר במשך שלושת ימי החופשה.


חבילות ספורט – יורוליג


רוב רוכשי חבילות ספורט למשחקי כדורסל באירופה עושים זאת בעקבות מכבי תל אביב המשחקת באופן קבוע כמעט בליגה יוקרתית זו. רכישת חבילות ספורט למשחקי היורוליג כוללים גם את משחקי הפיינל פור ורבים רוכשים חבילות כאלה גם אם מכבי לא הצליחה לעלות לגמר.


חבילות ספורט – טניס


חבילות ספורט טניס נמכרות לרוב למשחקי ווימבלדון ולטורנירים חשובים אחרים. זו הזדמנות לראות טניס ברמה הגבוהה ביותר וגם את הטניסאים הישראלים הטובים המשחקים על מגרשי הדשא המעולים של התחרויות השונות.


חבילות ספורט – כדורגל בברצלונה


חבילת הספורט המוצלחת אולי מכולן היא כדורגל בברצלונה. מאז הפכה הקבוצה לקבוצה הטובה באירופה על שלל כוכביה המקומיים והבין לאומיים הפכו חבילות ספורט למשחקי כדורגל בברצלונה לאירוע של ממש. ברצלונה איננה רק עיר של כדורגל, אלא שהיא מציעה לתייריה גם אוכל משובח הידוע בכל רחבי העולם המוגש במספר מסעדות נפלאות בכל רחבי העיר. חבילות כדורגל לברצלונה ניתן להזמין לאורך כל עונת הכדורגל האירופאי ויש לבדוק במשרדי הנסיעות ובאתרי האינטרנט השונים כדי להשוות מחירים בין הדילים השונים. חווית כדורגל בברצלונה היא חבילת נופש הכוללת כרטיסי כניסה למשחק, טיסה ומלון לשלושה ימים. משחקי כדורגל בברצלונה מתרחשים באצטדיון קאמפ נואו המכיל קרוב ל 100,000 מקומות. האיצטדיון נחשב לאחד הגדולים ביותר באירופה וכל משחקי הקבוצה מלאים עד אפס מקום. מחירי חבילות כדורגל בברצלונה מתחילים בסביבות 650 אירו ויכולים להגיע עד 800 אירו לחבילת משחק אחד.

 

משה אלון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב