דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פלאפון כשר 

מאת    [ 25/08/2012 ]

מילים במאמר: 386   [ נצפה 5222 פעמים ]

פלאפון כשר הנו פלאפון אשר מותאם לקהילה החרדית והקהילה שומרת המצוות אשר מעוניינת להחמיר בנושא שימוש בפלאפונים. הפלאפון הכשר נכנס לשימוש בשל דרישת מובילי הקהילות הללו כך שיתאימו לצורכי קיום שיחות בלבד, מבלי שניתן יהיה לקבל גישה ישירה לרשת האינטרנט באמצעות הפלאפונים.

בעוד שבעבר הפלאפון שימש לצורך שיחות בלבד, במהלך השנים האחרונות הוא הפך למחשב לכל דבר, עובדה זו הופכת אותו לכלי המאפשר לבעליו להיות מחובר לרשת האינטרנט במהלך כל היממה, הדבר מועיל בעיני משתמשים רבים אשר התרגלו לעבוד עם הטלפון ולהיות מחוברים לכל העולם בכל זמן נתון.

פלאפון כשר מותאם לקהילה החרדית

אמנם, בקהילה החרדית הפלאפון הרגיל נתפס כגורם מאיים, המתשמשים במקום ללמוד משתמשים בפלאפונים שלהם לצורכי תקשורת חליפית אשר נתפסת בפחות חשובה וזו בלשון המעטה. לא רק זאת אלא שגם אצל גורמים חילוניים יש רבים המתלוננים על השימוש שנעשה בפלאפונים לדוגמה בשימוש של ילדים אשר לא יודעים להגן על עצמם כפי שנדרש ממי שהולך לבדו ברחוב, וללא ספק האינטרנט משול לרחוב במקרה זה, ולעתים לשכונה לא טובה. הדבר חמור שבעתיים אצל הקהילה החרדית הסגורה, אשר בניה הרבה פעמים אינם מודעים או יודעים להתמודד בדרך נכונה עם העולם שבחוץ. באמצעות הפלאפון הם מגלים פתאום את האפשרות להתקשר עם גורמים חיצונים למורת רוחם של הרבנים.

כך באה הדרישה לשימוש בפלאפון כשר, הפלאפון הכשר למעשה חסום לצורכי אינטרנט או אפילו לסמסים, הסיבה היא שהודעות הטקסט למעשה מאפשרות גם הן התקשרות שאינה מפוקחת ולמעשה ניתן להסתדר בלעדיהן בעיקר במידה ומדובר במי שאמורים ללמוד במהלך יומם ולא להשתעשע בקיום אינטראקציה עם בעלי פלאפונים אחרים. לכן הפלאפון הכשר אינו מאפשר אף הודעות טקסט, סיבה נוספת הנה כי גורמים מסוימים לעתים ללא הרשאה משתמשים בהודעות הטקסט על מנת לפרסם מודעות לא הולמות ולפנות ללא אישור לבעלי הפלאפונים בהצעות שונות שכמובן שאינן מאושרות ונדחות מכל וכל על ידי הקהילות הללו.

פלאפון כשר כולל אפשרויות שיחה באיכות גבוהה, למעשה הפלאפון הכשר הנפוץ ביותר הינו סמסונג כשר. מדובר בטלפון בעל איכויות שיחה גבוהות אשר נחסם לצורכי קבלת הודעות טקסט ואשר אינו מאפשר קיום גלישה באינטרנט, הטלפון כולל אישור רבנים על מנת לוודא כי אינו מאפשר את השימוש באינטרנט ובאפליקציות נוספות אשר אינן מקובלות על מנהיגי הקהילה. פלאפון כשר לדוגמה הנו הסמסונג a777 אשר אושר על ידי הרבנים ומאפשר קיום שיחות כשרות. שימו לב כי ישנם מי שבחרו לא להקפיד בשימוש בסלולרי מאושר ולכן ניתן לרכוש גם סלולרי כשר ללא אישור רבנים הכל כתלות בדרישות הקהילה מהמשתמשים.

אתר נייד פור יו הנו ייבואן פלאפונים ואתר המתמחה במכירה של טלפונים המפולחים לקהלי יעד יחודיים בהם פלאפון כשר, פלאפון 1070 למבוגרים ועוד טלפונים סלולריים ממגוון היצרנים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב