דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרמטרים לקביעת מחירים של ניתוחים פלסטיים 

מאת    [ 24/08/2012 ]

מילים במאמר: 468   [ נצפה 1810 פעמים ]

שוק האסתטיקה והניתוחים הפלסטיים שרוי בהתפתחות מתמדת. הטכנולוגיה והקדמה לא פסחו אף על שוק זה וניתוחים מסובכים עם סיכונים גבוהים שבעבר היו נחלתם של מתי מעט, הפכו כיום לפשוטים הרבה יותר ולעיתים גם במחירים מופחתים. להלן מספר כללי אצבע לקביעת מחירם של טיפולים וניתוחים אלו:

1. מורכבותו והיקפו של הניתוח הפלסטי - לא הרי ניתוח אף מורכב הכולל למעשה שבירה כללית של האף ועיצובו מחדש, כהרי ניתוח פלסטי באף שמסתכם בשיוף גבשושית סוררת. באפשרות השניה - מחיר ניתוח אף יהיה זול משמעותית. באותו אופן - טיפול הסרת שיער מאזור אחד קטן דוגמת בית השחי, דורש משאבים מופחתים לעומת הסרת שיער כוללת מהגב כולו. הזמן של הרופא/מנתח עולה כסף, כמו גם הצוות המקיף אותו, על כן ניתוחים ופלסטיים וטיפולים אסתטיים פשוטים יחסית ובהיקף נמוך יותר יהיו גם זולים הרבה יותר.

2. המכשור והטכנולוגיה לביצוע הטיפול - ישנם מכשירים שונים ברמת חדשנות שונה כמעט לכל טיפול אסתטי אפשרי. מובן שמכשיר חדשני יותר עולה יותר למרפאה והמחירים יאמירו בהתאם לחדשנות המכשיר. בשוק הסרת השיער, לדוגמא, קיימים מכשירים שונים ואלו מתחדשים מידי יום. באותו אופן - מפעם לפעם אנו יכולים לשמוע אודות מכשיר חדשני תורן המשמש להסרת צלוליטיס והמסת שומן.

3. מוניטין הרופא/ המנתח - כמו בכל תחום בחיים, על מוניטין משלמים מחיר גבוה יותר. מצד שני - אתם גם תקבלו רופא מומחה עם סבירות גבוהה יותר שהטיפול יתבצע לשביעות רצונכם. יחד עם זאת - לא מומלץ לשלם מחיר מופקע רק בשל מוניטין. לעיתים תוכלו לאתר (בעיקר דרך מכרים) רופאים מצויינים שטרם צברו מוניטין גבוה אך יפליאו להשתמש בסכין המנתחים מבלי שתזדקקו עבור כך להוצאה כספית מעיקה. בחרו בחוכמה.

4. מבצעים, הנחות ותשלומים - התחרות העזה בתעשיית האסתטיקה תאפשר לכם לאתר מבצעים תקופתיים שונים. 30 אחוז הנחה, מבצעי 1+1, אזור שני בחינם - כל אלו ועוד יוכלו לסייע לכם לבצע את הטיפולים האסתטיים במחיר זול הרבה יותר. בנוסף - קופות החולים השונות מציעות סבסוד משמעותי דרך הביטוח לניתוחים פלסטיים. אם תשכילו לבדוק ולחקור לעומק את העניין תוכלו בהחלט לנצל זאת לטובתכם. חשוב גם להבין כי כל מחיר של מרפאה אינו סופי ופתוח למשא ומתן אישי. המרפאות חוששות שתערקו לשורות המתחרים, והן גם יודעות כי הטיפול יהיה משתלם עבורן גם אם תשלמו 20 אחוז פחות מהמחיר המקורי שקבעו. זכרו זאת ועמדו על המקח. בטוח שאין לכם מה להפסיד.

לסיכום - הפרמטרים הללו לקביעת מחירים של טיפולי אסתטיקה הובאו עבורכם כדי שבפעם הבאה שתקבלו הצעת מחיר תוכלו להעריכה באמת. לעיתים, מחיר שנראה משתלם אינו כזה באמת. במידה ומדובר במכשור מיושן, רופא מתלמד וניתוח פשוט יחסית, ייתכן כי אמנם תשלמו מעט- אך גם תקבלו מעט. בכל מקרה - תמיד מומלץ ורצוי לבצע השוואת מחירים של ניתוחים פלסטיים. למשל - השוואת מחירים של שאיבת שומן, של הגדלת חזה, ניתוחי אף, הצרת היקפים וכ"ו, אך גם חשוב להבין במדוייק מה כוללים המחירים. תוכלו בקלות לנצל את הפורטלים השונים להשוואת מחירי אסתטיקה ולקבל הצעות מרוכזות שיסייעו לכם לאתר את הטיפול המתאים ביותר עבורכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב