דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שמלות כלה 2013 

מאת    [ 24/08/2012 ]

מילים במאמר: 431   [ נצפה 3243 פעמים ]

מתוך מאות כלות שפגשתי בסטודיו שלי בראשון לציון ועיצבתי עבורן שמלת כלה למדתי שאופנה זה מאוד נחמד, טרנדי ומעניין – ישנם חידושים בגזרות של השמלות כדוגמת העיצובים בקולקציות שמלות כלה 2012 בהם השמלות כלה הדגישו את קו המותן - לעומת שנים קודמות בהן חצאית השמלה החלה בקו המותניים, בשמלות כלה  2012 נעשה שימוש בתחרות עשירות, בחגורות מותניים מעניינות, בשימוש בבדי משי מתנופפים באיזור החצאית באורכים שונים ובעיקר היה דגש על דגמי וינטג' המזכירים במעט את השמלות כלה שהאמהות שלנו לבשו ביום חתונתן.

כמובן, וכמו בכל שנה אופיינה קולקציית שמלות כלה 2012 בדגמי הנסיכות. חצאיות שמלת הכלה הנפוחות והמרשימות, מלאות בד טאפט, שפע של כווצים ונפח לכלות אשר התעניינו מעבר לאופנה - בתחושה ובמראה הנסיכי.

היום קיבלתי 3 טלפונים שמכנה משותף ביניהם: אחת מכלה המחפשת שמלת כלה לחורף, אחד מאימא של כלה שהיא וביתה כבר מתכננות את השמלת כלה לחודשי האביב והשלישי מאימא נרגשת נוספת שכולן שאלו את אותה שאלה – מתי יגיע הזמן ללכת לחפש שמלת כלה והאם באמת כדאי להמתין עד שתצא קולקציית 2013 לשמלות כלה.

עניתי כמובן שאנחנו עובדים על קולקציית שמלות כלה 2013 ומייד אחיר החגים נפרסם אותה. תארתי את החדשנות בשמלות כלה החדשות, בחשיבה שמושקעת בעיצובן, בשימוש בבדים מרשימים אך בסופו של דבר - אין כלה שדומה לאחרת ולכן לא ניתן להוציא קולקציית שמלות כלה 2013 ולהכתיב לכל הכלות לדבוק בה-בחדשה שהרי האופי של הכלה ומבנה הגוף שלה שונה מכלה אחת לשנייה, הסגנון וטעם שונים בבחירת שמלת כלה ולכן ויש להתחשב בכל הגורמים הללו כדי ליצור מראה שיספק את הכלה ויתחשב בנתונים הטבעיים שלה והכול במטרה ליצור את המראה המושלם- ספציפית לכלה.

לאחר הקדשת מחשבה על בחירת הדגם והעיצוב של השמלת כלה, שילוב אלמנטים אופנתיים כיאה לשמלות כלה 2013, יש להתחשב במקום שבו הכלה בוחרת להזמין את השמלת כלה. מדוע זה חשוב? מאחר וכשכלה מזמינה שמלת כלה, בעודה מתכננת את יום החתונה, נתונה ללחצים מרובים כשהשמלת כלה היא חלק חשוב, אבל חלק מהפקת החתונה היא צריכה מקום איכותי ורגוע שבו היא תבטח, תגיע למדידות בנחת, תגשים את כל צרכיה ותרגיע את דאגותיה- מקום שבו צוות מקצועי בתחום הכלות שמומחה בטיפול וטיפוח כלות, שיספק לכלה הן תהליך מקצועי בעיצוב השמלה והתאמתה לכלה, בתפירת שמלת כלה איכותית בעלת בדים איכותיים והן פינוק ביום החתונה שבו ידאג לכלה לאיפור כלה והתסרוקת כלה שכל כך חשובים למראה הכללי של הכלה, צוות מקצועי שייתן מענה לכל הדברים שמסביב כמו ההינומה, הכיסוי לחופה, התכשיטים המתאימים לשמלת כלה ובעיקר לשקט הנפשי שלה.

בסופו של דבר, התהליך של עיצוב שמלת הכלה ותפירתה, לא משנה באיזו גזרה או קולקצייה היא תבחר - שמלות כלה 2011, שמלות כלה 2012 או שמלות כלה 2013- כלה שמגיעה ליום החתונה מאושרת ורגועה - תראה נפלא בכל שמלה.

כתבה זו נכתבה ע"י גליה זוהר-סטודיו לכלות המומחים בעיצוב ותפירת שמלות כלה, איפור מקצועי ותסרוקות ערבבוגרת בית הספר לאיפור של ירין שחף, בעלת ניסיון של 15 שנה באיפור מקצועי, סטיילינג, תסרוקות ערב וסידור כלות. מורה לאיפור מוסמכת מטעם משרד העבודה, מרצה במכללות ובתי ספר לאיפור מקצועי, ומדריכה לסדנאות לאיפור וטיפוח היופי. http://www.gzy.co.il>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב