דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהו ה CFD? 

מאת    [ 23/08/2012 ]

מילים במאמר: 422   [ נצפה 1865 פעמים ]

יתרון השיטה למעשה הוא ביכולת לסחור וליהנות מהרווחים מבלי להיות בעל נכס הבסיס. בנסיבות הללו הרוכש אינו נהנה מחלוקת דיבידנד וזכות ההצבעה המוענקים לבעל הנכס עצמו, אך היתרונות במסחר ב CFD מאפיל על החסרונות. שיטה זו מאפשרת נגישות לשווקים שבנסיבות אחרות לא ניתנת הייתה ההזדמנות לסוחר הממוצע להיחשף להם. כלי פיננסי זה נוסד בשלהי שנות התשעים וכיום מהווה כ50% מהמחזור היומי במסחר. היתרונות של אמצעי מוניטארי זה הוא המינוף, כאשר בניגוד לסחר במניות כמו גם תעודות הסל ניתן למנף עסקאות כמו גם הוא באפשרות למכור בחסר וליהנות מהרווחים גם כשהשוק נמצא בירידה. יתרון נוסף הוא בכך שהמסחר בחוזה אינו כרוך בעמלות.

יתרונות המסחר ב CFD

מסחר ב CFD מרתק ומושך בשל המגוון האינסופי של אופציות סחירה במניות, מדדים וסחורות ללא מועד פקיעה, עם האפשרות לנתח באופן אכני תוך קבלת הנתונים בזמן אמת, הכוללת תמונה של טווחי מחירים, גרפים וטבלאות מספרים כמו גם ניתוחים טכניים לכלל תמונה שלמה. לדוגמה, נניח שסוחר רוכש CFD של מניה כלשהי ב2700 ש"ח במקום לרכוש את אותן 1000 המניות בעלות של 27000 ש"ח. במידה והייתה עליה של 10 ש"ח בשער המניה, הלקוח ירוויח 2700 ש"ח כאילו היה בעל המניות בעצמו. כל המסחר ב CFD בארץ ובעולם מתבצעת באמצעות תוכנה חדשנית המכונה dealbook 360 הזמינה לסוחר בכל שעות היממה לאורך כל השבוע. 

CFD- אינפורמציה נוספת

במידה ונכנסתם רק כעת אל עולם ה CFD והמשחק באמצעות מסחר בבורסה עליכם לדעת כי בעולם הזה למרות האפשרויות הבלתי נדלות להפיק רווחים, ישנו גם הסיכוי להפסיד במידה ואינכם בקיאים ברזי המסחר ולקחתם סיכונים בלתי מחושבים בשל היותכם מתחילים בתחום. אחת האפשרויות היא לקבל שירותי מסחר מחברות מסחר כדוגמת GFT מבלי לגבות עמלות כאשר הכסף מועבר לחשבון נאמנות וישנן בטחונות. אחת משיטות המסחר הינה מסחר במט"ח. זוהי רכישה של מטבע אחד בעבור מטבע שני כאשר הסחר מבוסס על התנודות בשערי החליפין בין המטבעות יש לציין כי שום שיטת מסחר אינה ערובה ל100% הצלחה ואולם הסוד טמון בניסיון ובהתמדה של הסוחר בבורסה ויכולתו לקחת סיכון מחושב.

חברי בורסה והמסחר בשוק ההון

במידה ואתם טריים בתחום  המסחר בבורסה עליכם לדעת כי כל פעולה החל מ CFD דרך מסחר במט"ח וכלה בנפט או זהב, כל הפעילות מתבצעת דרך חבר בורסה בלבד, שהתקבל לבורסה פעילה לניירות ערך ויכול לסחור בהן באותה הבורסה בהתאם לתנאי הקבלה והפעילות של תקנון אותה הבורסה. בבורסה לניירות ערך בתל אביב חברות 29 חברות בורסה שמתוכם 14 בנקים והשאר הינן חברות ציבוריות ופרטיות שונות שתפקידן לנהל השקעות. רצוי לעשות סקר שווקים בין הבנקים והברוקרים כי קיימים אי אילו הבדלים מהותיים ביניהם. בהצלחה.

 

מסחר בבורסה, תשקיע בעצמך!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב