דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מפיק חתונות - בשביל מה? 

מאת    [ 22/08/2012 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 1312 פעמים ]

"אני קמה כל יום בבוקר ואז מתחילה בחיפוש טלפוני של אולם או גן אירועים באיזור הדרום שמתאים לחתונה של 600 איש – כן 600 איש בדיוק... זה ממש לא קל למצוא מקום כזה שמתאים לכל כך הרבה מוזמנים, דווקא באזור הדרום ושמתאים לתקציב שיש בראשותי..."  "כל יום אני בריצות מהצלם לאולם מאולם למדידות של השמלה ומשם לעיצוב – אני כבר מבולבלת....." כך נשמעות בדרך כלל נשים בחודשים שלפני החתונה, מבולבלות, לחוצות, נמצאות בריצות תמידיות וחסרות מנוחה.... אז אתם מתחתנים בקרוה ושואלים את עצמכם מדוע צריך מפיק חתונה / מארגן חתונה? התשובה היא חד משמעית קלה וברורה, והרי היא לפניכם שחור על גבי לבן -  להפחית את הלחץ, המשברים הבלבול ו"כאבי הלב" מהזוג שמתחתן, ללות את הזוג מתחילת הרעיון ועד הביצוע הסופי (יום החתונה), להשיג הכל בכמה שיותר זול ומקסימום איכות, בקיצור: ולעזור להם כמה שיותר להפיק את חתונת החלומות שלהם במינימום מאמץ ומקסימום תועלת.

 בדרך כלל למפיקי חתונה יש מאגר של אולמות / גני אירועים שאיתם הוא נוהג לעבוד באופן קבוע, אותם נותני שירות אלו מספקים לו "מנות מוזלות" יותר מאשר שהזוג יקבל אם יגיע לבד (מפני  שמפיק חתונה מספק להם הרבה עבודה והם רוצים שימשיך להזרים אליהם לקוחות)  כמו כן מפיק החתונות מנוסה בהפקת אירועים ויודע להמליץ לזוג איזה אולם מתאים לדרישות שלהם – מבחינת כמות אנשים (שלא יהיה צפוף מידי או ההפך ריק מידי), יודע להתאים לזוג את האולם מבחינת קונספט החתונה שהם מעוניינים בו וכנ"ל גם לגבי העיצוב, מפיק חתונה ידע איזה אולם נותן שירות טוב ואיזה אולם או גן אירועים מומלץ וכדי דווקא שם לתת את האמון ולהתחתן.

 כמו באולם כך גם לגבי כל נותני השירות האחרים, אל תשכחו מפיק החתונות הוא אובייקטיבי, תמיד יהיה לטובת הזוג וירצה שהזוג שהוא מלווה יהיה מרוצה עד השמים. מפיק חתונות טוב, ילווה מתחילת התהליך ועד סופו, ילווה את הזוג עוד מהרגע בו החליטו להתחתן ועד יום החתונה בו יעמדו על החופה. ילך איתם יד ביד וינסה להוריד כמה שיותר מטלות מהזוג ולקחת את המטלות על עצמו.

 דבר נוסף בו טוב מפיק חתונות, ממש כמו קוסם זה להגשים חלומות, כל חתונה, כל קונספט, כל דמיון וכל רצון יכול להגשים מפיק החתונות. מפיק חתונות מנוסה מכיר כל כך הרבה נותני שירות כולל נותני שירות מיוחדים שמספקים תפאורות שונות ומיוחדות, תחפושות, אביזרים, מקומות אקזוטיים ומיוחדים להתחתן בהם (שהם לא גן אירועים או אולם). עם מפיק חתונות תוכלו להפיק חתונה שרק דמיינתם עליה.

 אז אם אתם מתחתנים, ועדיין שואלים את השאלה- כדי שתקרטו את הכתבה מההתחלה...

לי-קל אירועים פעלה ופועלת בתחום החתונות חתונה , מסיבת בר/ת מצווה, ימי הולדת לצעירים ומבוגרים, אולמות אירועים , בריתה ואירועים עסקיים גדולים שבהם צברנו ניסיון רב במהלך השנים האחרונות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב