דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חברת מוקד ושמירה 

מאת    [ 21/08/2012 ]

מילים במאמר: 387   [ נצפה 1720 פעמים ]

קיים מגוון רחב של חברות מוקד המציעות שירותי אבטחה והגנה לבית או לבית העסק. קבלת ההחלטה לגבי חברת המוקד שתספק את שירותי האבטחה הנחוצים, צריכה להיעשות לאחר מחשבה ושיקולים הנוגעים לצרכים בסיסיים ולמיקום הבית או בית העסק.

שירותי חברות מוקד

לאחרונה נעשה שימוש במערכות אבטחה מתקדמות אשר תפקידן להרתיע בעת אירועים חריגים כמו פריצה או שריפה. היתרון המרכזי של חברות המוקד הוא מתן מענה מהיר ומיידי. במידה ולא מדובר באזעקת שווא המוקד יבהיל למקום צוות סיור ובמקרה הצורך אף כוחות משטרתיים וצוות כיבוי והצלה.מעבר לסיורים קבועים שמספקות חברות המוקד השונות, יינתן על ידן מענה אנושי מיידי במידה והופעלה האזעקה.

מוקד מרכזי שעובד מול סניפים

כל חברת אבטחה מנהלת מוקדים מרכזיים ברחבי הארץ. מוקדים אלה מתפקדים כסניפים ועל כן אין צורך להקים מוקד בכל עיר ועיר. בכל סניף כזה ישנם צוותים מומחים ורכבים. מוקד בהרצליה, לדוגמא, יכול לשמש כמוקד מרכזי המתפקד באמצעות מרכזייה שמקבלת ומוציאה שיחות לערים בסביבה. באופן הזה מוקד בהרצליה יכול להוות מוקד מרכזי לסניפים בערים הסמוכות להרצלייה, כמו רעננה, הוד השרון וכפר סבא ואף לסניפים בערים רחוקות יותר, כמו רמת השרון ונתניה.

מענה מיידי לסניפים בסביבה

במקרה של פריצה, נניח בהוד השרון, מתקבלת הודעה מהסניף בעיר, אל מוקד בהרצליה אשר מזעיק את צוותי הסיור הנמצאים בהוד השרון, לבית בו התרחשה הפריצה. תודות לתקשורת האלחוטית המהירה, כיום ניתן לעבוד באמצעות שלוחות,  בדרך זאת ניתן לייעל את השירות ולהבטיח מענה מיידי בשעת הצורך. כמו כן אחזקה של מוקדים רבים ברחבי הארץ כרוכה בעלויות רבות. במטרה לצמצם את העלויות הקימו את המוקדים המרכזיים שעובדים באמצעות שלוחות וכתוצאה מכך גם הלקוחות נהנים מהוזלת המחירים.

מגוון רחב של שירותי אבטחה

חשוב לציין שהשירותים שמציעות חברות האבטחה השונות אינם מסתכמים רק במניעה של פריצות והתרעות בשעת חירום. בין שאר השירותים שמספקות חברות אלו ניתן גם למצוא שירותי כיבוי אש, התקנה והפעלה של מערכות אזעקה מתקדמות ולחצני מצוקה. צרכים מיוחדים של לקוחות מסוימים גם כן הביאו להרחבתם של השירותים. כך למשל חלק מחברות האבטחה מספקות שירותי אבטחה בסמוך לבית במשך עשרים וארבע שעות ביממה, אבטחה באופן קבוע לפרק זמן קצוב שנקבע מראש ושירותי ליווי מאובטח.

קבלת החלטה!

לפני שאתם בוחרים בשירותים של חברת אבטחה כלשהי חשוב מאד שתהיה התאמה בינה ובין השירותים שהיא מציעה לבין הצרכים הנדרשים לכם. אין זה נושא שניתן לעשות בו פשרות, על כן חשבו טוב, ובחרו את חברת האבטחה המתאימה ביותר עבורכם. 

מוקד אמון 99 - מוקד בהרצליה.  מוקד אמון 99 הינה חברת המוקד הגדולה והוותיקה באזור המרכז. החברה מפעילה מערך סיור ובקרה מזה 30 שנה ומשרתת אלפי לקוחות קבועים במשך שנים הנהנים מביטחון אישי לעצמם ולרכושם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב