דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אודות הפקת כנסים ואירועים 

מאת    [ 20/08/2012 ]

מילים במאמר: 364   [ נצפה 2969 פעמים ]

אני עם חתונות סיימתי!

פעם בשנה לפחות אחד מחברינו קובע תאריך בשביל מאורע משפחתי ודורש שנעצור מלכת בשבילו או שהמנהל החליט לערוך ערב חברה נוסף. שלא תטעו, כשמדובר באדם קרוב אני הולך בכיף, אבל בלאו הכי - הארנק שלי מצטמצם, הלו"ז עמוס ולא בטוח שהאירוע יהיה כיף. ועדיין קורה מדי פעם שהאירוע דווקא מוצלח. במידה ואתם מעוניינים, לקיים כנס או אירוע - קראו עוד באתר.

לו רק כל מאורע מעכשיו ואילך, יהיה כמו אז, משעשע ומקורי, כדי שלא נתבאס מההוצאות על האירוע, מהנסיעה וכל הנלווה לכך, כמו לחזור מאוחר ועוד. מעניין שדווקא בנאדם יבש כמו בעלי החברה אירגן לנו כזה יום כיף, כל הכבוד, מאוד נהניתי.

האמת? מאוד הופתעתי מהנכונות שלו לפעול ככה לטובת רווחת עובדי החברה ולארגן להם יום כיף בלתי נשכח. אבל בעצם, למה לא?! הרי מלבד שיפור הרווחה של העובד, יש לכך יתרונות נוספים כגון גיבוש הצוות וליכודם. כך שלמעשה כל הצדדים מרוויחים מכך.
יום כיף לחברות

כמובן, אם יש כסף - אין סיבה לדאגה, אך מצד שני, אם יש ממון אבל הראש ריק - האירוע יהיה גרוע. אפילו אירוע חתונה - יכול להיות מפואר במיוחד, אבל חשוב שיהיה ייחודי וכיפי. איך התרגלנו ליהנות בתוך אולם מחניק מאחורי חניון, כשדוחפים לכם אוכל פרווה וברקע דיסק שירים מהאייטיז שלא עוצר לשנייה עד שבא לצעוק?

גם האלמנטים הקטנים יכולים לקבל משקל, אם משקיעים בהם ברצינות. נניח, באירוע המדובר, צוותי העובדים היו מחופשים והרגיש לי כאילו הם אוהבים את המעמד. דבר נוסף שאהבתי היה הקינוח, שקיבל נופך שונה ליום הזה; כל המנות נקראו ע"ש סלנגים השגורים בפי עובדי החברה, רעיון מבדר ואישי במיוחד.

מה עם מיקומו של האירוע?

למיקום יש חשיבות עליונה, איני מתכוון רק מבחינת הנגישות לאזור, אלא ל"נושא" המקום. בואו נגיד כנס בחורשה - מלכתחילה יפה במיוחד, גם אם האוכל ברמה נמוכה. אם יודעים להשקיע באלמנטים החשובים, האורחים יתפשרו בלי בעיה אפילו על המרכיבים שלכאורה נראים בסיסיים, כמו איכות השירות.

לטעמי, אירוע בנאלי לא בהכרח יהיה קשה מנשוא, אך עוד ועוד הפקות כאלו נותנים לי סיבה לבכות. היתרון הוא שעם הזמן עוד ועוד אנשים קולטים שתחום האירועים בארץ שלנו די עומד במקום מזה זמן רב ואנו מתחילים להתוודע לחידושים קטנים באירועים מסוימים. פשוט חובה לצאת מהקיבעון.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב