מיתוג העסק הקטן
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

מיתוג העסק הקטן 

מאת    [ 20/08/2012 ]
מילים במאמר: 371   [ נצפה 1179 פעמים ]

 
 

                                        מיתוג העסק הקטן

 

                          מעט : נעמי גינת – מאמנת אישית לפיתוח עסקי

 

 

מיתוג נולד בעקבות הצורך למשוך תשומת-לב בסביבה רוויית מתחרים.

 

מבחינים בין מיתוג-אישי  לבין מיתוג של מוצר או חברה.

 

מיתוג אישי לא נועד לשפר את האדם או העסק , אלא  "לארוז אותו, כמוצר" בצורה חדשה, על מנת לשפר את האופן בו רואים אותו אחרים.

 

מיתוג של מוצרים מוחשיים או של חברות – עושה  "האנשה"  שלהם, כך שהלקוחות הפוטנציאליים יפתחו תגובה רגשית כלפי מאפייניו, ויוקירו אותם.

לדוגמא : "יש מכבי יש חברים" או "דורסל- הסוללה שעובדת ועובדת ו..."

 

החברות העולמיות שעשו זאת, כמו "קוקה-קולה" , "נייק"  ו"ליוויס" – פועלות כך בהתמדה, עשרות רבות של שנים. אולם גם היזם ובעל העסק הזעיר – ראוי שיאמץ גישה זו.

 

במיתוג- מנסים להשיג שליטה על המידע  אודות האדם/המוצר/החברה , ועל האופן בו ייתפס.

כבעלי עסקים – אנו שואפים להגיע למצב בו נהיה מזוהים כמומחים בתחום בו אנו עוסקים. כתוצאה מכך – אנשים שייחשפו לתכנים שנפיץ, פעם אחר פעם – יכירו אותנו  ויזהו אותנו  עם התחום ;  וכאשר ירצו לרכוש מוצר/שירות בתחום זה – יעדיפו לעשות זאת מאתנו ולא ממתחרינו.

 

שאלות המסייעות במיתוג :

 

* מה הייחודיות שלי ?

* אלו מאפיינים-ייחודיים מבליטים המתחרים שלי ?

* איך ניתן  "לתרגם"  ייחודיות זו לערך  ,שיהיה חשוב לחלק מן הלקוחות,  

  המהווים את שוק-המוצר/השירות ?  (=בידול)

*כיצד ניתן להציג את הבידול בפני פלח-שוק-הלקוחות ?

 

חלק מהכלים האינטרנטיים העומדים לרשות בעל העסק, בתהליך המיתוג שלו הם : פרסום מאמרים, חיבור סלוגן, סרטוני וידיאו, ניוזלטר, בלוג,

פעילות ברשתות חברתיות, מעורבות בפורומים, לוגו ואתר אינטרנט מושכים, הצעה להתנסות-חינם, ועוד

 

לסיכום :

המיתוג חותר לשיווק-מבודל. באנלוגיה: שימוש בטפטפות ולא בממטרה, שהיא בזבזנית ומצמיחה עשבייה בעייתית...

כל בעל עסק , בין שהוא מוכר מוצר קשיח ובין שהוא מוכר את שירותיו המקצועיים - חשוב שיחתור להיהפך מותג בתחומו. 

קהל הלקוחות הפוטנציאליים שלו – צריך לחוש הזדהות בינו לבין תחום עיסוקו, להכיר במומחיותו, ולהבין "למה דווקא הוא ?" , על מנת להעדיף אותו בזמן ביצוע רכישה.

נעמי גינת מאמנת תעסוקתית מוסמכת ומנוסה


             חונכת עסקית של יזמים (מטעם משרד התמ"ת)


             מומחית לאימון יזמים ובעלי עסקים קטנים


              מומחית ליזמים בעלי ADHD


              http://www.naomiginat.com/

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב