דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הפתרון המעולה של מדפסות משולבות 

מאת    [ 19/08/2012 ]

מילים במאמר: 519   [ נצפה 2675 פעמים ]

כיום, גם בתים פרטיים וגם עסקים משרדיים בוחרים לרכוש את המדפסות שלהן שלא בנפרד ממכשירים אחרים. למה בדיוק הכוונה? בעבר היה נפוץ בעיקר הפתרון של רכישת כמה מכשירים בנפרד - אנשים רכשו מדפסת אחת, פקס אחד, מכונת צילום, סורק וכיו"ב. כיום לעומת זאת יש פתרון אחר, שהוא נהדר ממש - שילוב בין כל המכשירים הללו במכשיר אחד! אחרי הכל, הפעולות הן די דומות, ולא תמיד צריך פלטפורמה ייחודית בשביל פקס, מכונת צילום ומדפסת.

איזה שילובים יש היום?
השילוב הנפוץ ביותר, הוא השילוב בין פקסים לבין מדפסות. זהו סוג נפוץ מאד של מדפסות משולבות, כי היום כמעט בכל בית ועסק צריך גם פקסים וגם מדפסות. עם זאת, אפשר למצוא היום גם מדפסות משולבות ביחד עם רכיבים נוספים. שילוב אחר הוא השילוב בין מדפסת לבין סורק. במצב כזה, אפשר גם לבצע צילום במכשיר, באמצעות המכשור של הסורק עצמו. שימו לב שיש הבדלים בין מדפסות משולבות שיכולות לבצע הדפסות וסריקות בצבע, לבין אלו שמוגבלות לשחור-לבן. כמו כן, שימו לב לכמות הדיו הנצרכת מהמדפסות המשולבות שאתם רוכשים, שכן הדיו יהיה לא רק להדפסה, אלא גם לקבלת פקסים, וכן לצילום מסמכים.

כמה המדגמים המובילים כיום
יש מספר דגמים מובילים של מכשירים משולבים. אין ספק שאחד מהדגמים המפורסמים ביותר, הם הדגמים של מדפסות HP. מדפסות HP הפכו להיות נפוצות עוד לפני שהיו את פתרונות ההדפסה המשולבים. אולם, מאז שעלתה התפוצה של המדפסות המשולבות, ניתן לראות יותר ויותר מדפסות של חברת HP. כמובן שהמדפסות הללו מתהדרות לא רק באיכות הדפסה גבוהה ויוצאת מן הכלל, אלא גם ביכולות של שליחת פקסים, צילום מסמכים, ואף סריקה אל המחשב.

כל מה שרציתם לדעת על מדפסות צבע

יותר ויותר אנשים נפטרים היום ממדפסות השחור-לבן שלהם, ובוחרים לרכוש מדפסות צבעוניות. בעבר, היה מדובר על מוצר מותרות של ממש. רק אנשים שחסכו כסף במיוחד היו יכולים להרשות לעצמם מדפסות צבעוניות. ברור שהיום המצב השתנה. אפילו המחיר של מדפסות לייזר צבעוניות נהיה נגיש, שלא לדבר על מדפסות של הזרקת דיו. אז אם המחיר נהיה סביר, השאלה הנשאלת היא רק איזה מדפסת לבחור?

 

הדרך לבחור את המדפסת שלכם

ראשית, כשאתם ניגשים לבחור מדפסות צבע, בררו איזה ראשי דיו למדפסות אתם צריכים לרכוש ביד איתן. זכרו שהעלות של מדפסות צבע היא אולי חד פעמית, אבל העלות של ראשי דיו למדפסות היא עלות מצטברת - שכן ברגע שראש דיו נגמר, אתם צריכים לקנות אחת חדשה. לכן בבחירה של מדפסת צבע, בחרו תמיד ראשי דיו שמאפשרים לכם כמה שיותר חיסכון לטווח הארוך. בחרו ראשי דיו שידועים באיכות הגבוהה שלהם, ושאין להם ולו תקלה אחת. הדבר יבטיח לכם עבודת הדפסה חלקה יותר, נעימה יותר, מהירה יותר ואיכותית יותר. הדבר נכון גם אם אתם מדפיסים אפילו רק דף אחד בשבוע.

 

ומה עם שילוב בין מכשירים?

חשוב לציין, שהיום אפשר למצוא מכשירים משולבים עם מדפסות צבעוניות, פקס, סורק ומכונת צילום. אפשר למצוא היום אף מקומות שמציעים מכשירים משולבים בין מדפסות צבעוניות לבין מכונת צילום צבעונית. המכשירים הללו אמנם יקרים הרבה יותר מהמדפסות הבודדות, אך אם אתם מסתכלים על המחיר של מכשיר משולב אל מול שני מכשירים נפרדים - ברור שמדובר על חיסכון משמעותי במחיר, צריכת חשמל, ומקום. כך, אתם יכולים להבטיח לעצמכם עבודה נוחה יותר, בהנחה שאתם זקוקים ליותר ממכשיר אחד בבית או במשרד.

משה אלון 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב