דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חתונה על הים 

מאת    [ 19/08/2012 ]

מילים במאמר: 366   [ נצפה 1524 פעמים ]

מעוניינים בחתונה מיוחדת ושונה מכל מה שראיתם עד היום? אוהבים את החוף, הים, החול והרעש המקסים והמרגיע של הים? חתונה על הים תהיה מושלמת עבורכם. ביצוע חתונה זאת דורש מאמץ ונכונות אך אם מבצעים חתונה כזאת, יובטח לכם יום משגע, מיוחד ומרגש. אז איך מבצעים חתונה על הים?

יש שלוש אופציות לביצוע חתונה על הים. האופציה הראשונה והבעייתית מעט היא ביצוע כל החתונה בים. החופה, הארוחה והריקודים בחוף. לשם כך יש צורך בלהשכיר מקום שיש בו חוף פרטי, מלונות על הים או מסעדות על הים יכולות להיות רעיון מצוין. כדי לבצע את החתונה המלאה בים כדאי להתקין רצפה על החול כדי שלאורחים ולכם יהיה נוח להתהלך בלי לשקוע לחול.

התקנת רצפה, ביצוע הארוחה ורחבת הריקודים על החוף עצמו יכול להיות עסק בעייתי ויקר ,לכן ישנה אופציה קלה יותר שתיתן לכם את ההרגשה של חתונה על הים, ביצוע החופה בלבד בחוף ושאר החתונה באולם סמוך, ישנם אולמות שממוקמים ממש על חוף הים, וחלק בעלי חוף פרטי כך שאפשר לבצע רק את החופה בחוף ואז לעבור לאולם לארוחה וריקודים. אופציה זאת יותר קלה לביצוע אך למרות זאת יש צורך בהקמת חופה בחול, סידור כיסאות בחוף והשכרת אולם בעל חוף פרטי.

אם התקציב שלכם מוגבל אך אתם רוצים לבצע חתונה על הים ישנם אולמות גני אירועים שנמצאים ממש קרוב לים, בחרו בעונות חמות יחסית כך תוכלו לבצע את החופה בגן כאשר הנוף יהיה חוף הים.

מומלץ לעצב את האולם בסגנון חוף ים, עם פרחים עדינים בעלי צבעים רכים, תאורה בצבעים כחולים, מפות בצבע חום בהיר ומפיות בצבע תכלת ולבן, ובמרכז השולחן כדאי להניח נרות צפים , קערת זכוכית עם חול וצדפים או כל דבר אחר שיתאים לעיצוב הכללי ויהיה פריט עיצובי מעניין ומושך את העין. מומלץ לבחור בכמה עיצובים שונים (שניים או שלושה) ולשים בכל שולחן עיצוב אחר,  דבר כזה יהפוך את האולם או גן האירועים בו אתם מתחתנים למיוחד מאוד וייתן את אווירת החוף והשנטי שרציתם.

חתונה בים, או בכל מקום מיוחד אחר הוא עסק מסובך ויש המון דברים שצריך לזכור ולעשות במהלך התהליך של ארגון החתונה. לכן, כדאי לשכור מארגן חתונות שיעזור לכם בארגון חתונה מיוחדת, שונה וחתונה שתעביר לאורחים שלכם את מי שאתם. זכרו להיות יצירתיים ולהנות. בהצלחה!

לי-קל אירועים פעלה ופועלת בתחום החתונות חתונה , מסיבת בר/ת מצווה, ימי הולדת לצעירים ומבוגרים, אולמות אירועים , בריתה ואירועים עסקיים גדולים שבהם צברנו ניסיון רב במהלך השנים האחרונות.


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב