דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תרופות סבתא 

מאת    [ 15/08/2012 ]

מילים במאמר: 364   [ נצפה 4579 פעמים ]

תרופות סבתא הן הכינוי לתרופות ביתיות שאנשים החלו לרקוח בביתם לפני עשרות שנים. בעוד העולם המערבי כיום מנסה לקבל את הרפואה האלטרנטיבית שהגיע אלינו מהמזרח היו כאלו רבים שקיבלו על עצמם מתכונים עתיקים שעברו במשך דורי דורות אשר במינון הנכון מסייעים להתגבר על מחלות נפוצות ותחלואים שונים.

 

תרופות סבתא מתבססות על רכיבים טבעיים בלבד מעולם הצומח ומשתמשת בתכונות הייחודיות של הצמחים על מנת להתגבר על מכאובים מסוימים כמו כאבי גרון, כאבי בטן, שיעול, עצירות, נשירת שיער ועוד. הרעיון הוא לסייע לגוף להתנגד לזיהומים, חיידקים ובעיות נוספות באמצעות תרופות טבעיות ללא תופעות לוואי או סכנת התמכרות דרך שימוש בתרופות מהונדסות שאין לדעת מה תהיה השפעתן לטווח הארוך.

דוגמא נפצה מאוד לתרופות סבתא לשיעול וצינון היא כמובן מרק העוף של אמא, אין ילד בישראל שאמו לא הכינה מרק עוף כאשר חלה בשפעת או היה מצונן. דוגמא נוספת היא תה לימון לגרון הכואב.

מדוע כדי להשתמש בתרופות סבתא

בעשור האחרון אנשים רבים בישראל ובעולם מגלים מודעות גבוה יותר לבריאות טבעית. יותר אנשים מסנים לסגל לעצמם אורח חיים בריא יותר על ידי שמירה על תזונה טבעית והפחתת הצריכה של מזון בעל השפעות שליליות כמו מזון מעובד, סוכר ומזונות עתירי שומנים. מה שידענו לפני עשרים שנה הופך לפחות רלוונטי בכל המדובר בתזונה, בריאות וכושר. כך גם בכל המדובר בתרופות סבתא העשויות מחומרים טבעיים בעלי סגולות תרופתיות ובריאותיות ידועות. אנו מכנים אותם "תרופות סבתא" מפני שאלו נתפסו כלא מדעיים ואלטרנטיביים, אך מה שסבתא יודעת כבר עשרות שנים הופך אט, אט לנחלת הרבים.

כיום ניתן לראות תרופות המשתייכות לעולם הרפואה המשלימה בתחומים כמו נטורופתיה והומופאתיה העושים שימוש בדיוק באותם החומרים, חלק מהתרופות הן תרופות סבתא עתיקות שקיבלו שם רפואי ובקבוק מיוחד על מנת לסייע ללקוח לתת אמון בגישה הטוענת שלצמחים בטבע יש פיתרון לתחלואים ומכאובים רבים, כאלו שהורגלנו והתרגלנו לקחת משככי כאבים שפותחו במעבדות פשוט כי לא ידענו אחרת. לדוגמא תרופות סבתא לעצירות, תרופות סבתא שהורינו קיבלנו על מנת להתגבר על הבעיה הם כמעט זהות לחלק מהתרופות שנמכרות בבתי המרקחת (זהות מבחינת המרכיבים הפעילים הבאים להילחם בבעיה).

מדריך תרופות סבתא מאפשר לכם להכיר עוד אפשרויות לטיפולים במחלות נפוצות מכאבי בטן, שיעול ועצירות ועד תרופות סבתא לטחורים והרפס. אתם מוזמנים להיכנס, לקרוא וללמוד. בסופו של דבר אתם תחליטו מה הכי בריא לגוף שלכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב