דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הגיגים על שיניים תותבות 

מאת    [ 15/08/2012 ]

מילים במאמר: 367   [ נצפה 1852 פעמים ]

לסבתא שלי היו שיניים תותבות, אני לא יודע כמה אנשים היום שהשיניים שלהם במצב כזה גרוע ילכו לעשות שיניים תותבות, בכוונה אמרתי שלסבתי היו כאלה כי שיניים תותבות זה נתפס לי תמיד כדבר עתיק כזה,במיוחד היום שיש כל כך הרבה חלופות כמו השתלות שיניים או שתלים דנטליים, אולי זה עסק לא זול במיוחד אבל עדין הייתי מעדיף השתלת שיניים או שתלים דנטליים על שיניים תותבות בכל מחיר. איזה דבר זה ,היום אפשר להשתיל כמעט הכל,אם זה השתלת שיער או השתלת שיניים ויש אפילו השתלות של חלקים פניימים שאני מעדיף לא להיכנס לזה .מה שחשוב זה שהיום יש פיתרון טוב וגם אסתטי לבעיית השיניים, כי לא כל אחד יכול לדעת אם השיניים היפות האלה שלך או שעשית השתלות שיניים.


יש לחברי סיפור מההפטרה שכשדובר בשיניים שלו, כמה בלגן. הבן אדם צריך כתרים לשיניים, שתלים דנטליים כל מה שאתם יכולים לחשוב עליו בתחום של שיקום מהיר. מגיל קטן היו לו בעיות אבל בשנים האחרונות הן החמירו. טוב הרי אי אפשר לצפות שהשיניים יתחזקו אחרי גיל המעבר. ידידי החליט לקחת העניין לידיים ותנחשו למה? בגלל אישה. הוא פגש אותה דרך מכרים משותפים וחש בושה בשיניו. לכן הוא החליט לעשות שינוי. אני כבר שנים אומר לו אבל הוא לא הקשיב. לפחות עכשיו יש לו סיבה טובה. השתלים דנטליים שהוא יעשה הן בשיטה שלא שמעתי עליה, שיטת הall on 4. מה אני אגיד, מקווה שהכל יעבור בסדר.


כמה שלא ניסיתי להישאר בריא הגוף עושה את שלו. ואני צריך כבר לטפל בשיניי. לעשות ממש שיקום הפה כולל שתלים דנטלים. אני ממש לא רוצה אבל אני מרגיש שאני צריך. אני לא שלם עם העבודה שחסרות לי שיניים. אני אולי כבר לא כל כך צעיר אבל לא מבוגר מספיק שזה לא יפריע לי. חוץ מזה עדיין יש לי חיי חברה. כן, לנו למבוגרים יש חיי חברה ואפילו יותר ממה שהיה לי כשהייתי צעיר, שבו דאגתי לפרנסה ולילדים. היום אני כבר לא צריך לדאוג. יש לי כמה כתרים לשיניים יותר עתיקים מרוב האנשים שיקראו את הפוסט ואני באמת חייב טיפול. השיטה עושה שתלים דנטליים היא בשיטת ה- all on 4. בשיטת all-on-4, גם פחות חתכים ועוד טיפולים כואבים וגם (מבחינתי זה הפלוס הגדול) וגם ניתן לעשות ביום אחד. מה שחוסך ממני את הביקור לרופא שיניים. בשבילי זה מצוין.

משה אלון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב