דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השקעות נדלן בחול - מתאים לכל אחד? 

מאת    [ 13/08/2012 ]

מילים במאמר: 357   [ נצפה 1603 פעמים ]

אנשי עסקים רבים שואלים את עצמם האם השקעות נדל"ן באירופה ובארה"ב הן האפיק הכלכלי המתאים עבורם. הבחנה בין סוגי ההשקעות ובדיקה של התשואה המתקבלת מהשקעות בארץ מול התשואה מהשקעות בחו"ל הם צעדים חשובים בדרך למציאת התשובה הנכונה. במקביל, כדאי לזכור כי לכל משקיע יש צרכים אחרים. חלק מהמשקיעים מעדיפים לרכוש נכסי נדל"ן על מנת ליהנות ממכירה שלהם בטווח הקצר במחיר גבוה יותר, לעומת משקיעים הרוכשים שטח המיועד לבנייה של בתי מלון או מרכזי מסחר. הצרכים מגדירים לא רק את מדינת היעד אלא גם את היקף ההשקעה. במידה ואתם מעוניינים לבדוק האם נכס מסוים מתאים לכם, המסקנה תהיה להתחיל מהגדרת מטרות ברורה.

נדל"ן והכלכלה העולמית

דרך נוספת לבחון אפיקי השקעות בתחום הנדל"ן היא להתעניין במגמות העולמיות. כולם מכירים את התמורות אשר חלו בארצות הברית, אך מפתיע לגלות לא מעט הזדמנויות גם במדינות מזרח אירופה. למעשה, בחודשים האחרונים מתגלה כי אירופה נמצאת במצב קלאסי להשקעות נדל"ן. מהפכות כלכליות ביוון, ספרד, איטליה, צרפת ומדינות אחרות הפכו את היבשת למקום אשר מושך אליו משקיעים זרים בכמות גדולה. מבחינת הישראלים, רכישת נדל"ן באירופה מלווה ביתרון יחסי ברור: המרחק הקצר בין רוב המדינות לישראל. טיסה של מספר שעות בלבד, תוך השקעה כלכלית נמוכה, מאפשרת לישראלים להגיע אל הנכסים ולבחון אותם מקרוב.

לא רק לבעלי נכסים

בניגוד למה שנהוג לחשוב, השקעות נדל"ן באירופה ובארה"ב לא מיועדות רק למעמד הגבוה. כיום ניתן לרכוש נכסים מניבים באמצעות כספי פנסיה או מכשירי חיסכון בסיסיים, הרבה בזכות תהליכי גלובליזציה ותמיכה של מדינות המערב. השקעה של הון חיצוני במדינות תורמת לכלכלה ולכן הממשלות מעודדות זאת. מהבחינה הזו מחליפים נכסי הנדל"ן את ההשקעות המסורתיות, אשר בלטו בעיקר סביב מוצרי צריכה ויבוא. גם מחירי הנדל"ן הגבוהים בישראל מעודדים השקעות באירופה ובארצות הברית, וישראלים המזהים זאת בזריזות יכולים לנצל את המגמה לזכותם.

גיוון תיק ההשקעות

אפשרויות השקעה בנדל"ן גם באירופה וגם ובארצות מתאימות לכל מי שמעוניין לגוון את תיק ההשקעות. לעומת רכישת מניות, אגרות חוב או ניירות ערך, השקעה בנדל"ן נחשבת יחסית סולידית ורווחית. היציבות של נכסי הנדל"ן והשקיפות המלאה בה מתנהלות העסקאות תורמים רבות לכניסתם של משקיעים נוספים לתחום. משקיע נבון אשר מכיר את השוק האמריקאי והאירופאי עוקב אחר נכסי הנדל"ן הקיימים ומבצע את ההשקעה בתזמון הנכון ביותר עבור ועבור צרכיו.

המאמר הובא ע"י דוד רפאל

 

דוד רפאל הוא יזם נדל"ן בעלים של רפאל א.ג יזמות בע"מ , כתובת: רחוב שהם 5, בנין פז 1 מתחם הבורסה, רמת גן, קומה 19. 073-7055771     




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב