דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל הסיבות לכתיבת בלוג 

מאת    [ 11/08/2012 ]

מילים במאמר: 358   [ נצפה 1551 פעמים ]

השימוש ברשתות החברתיות כמקום להביע עמדת מחאה או תמיכה ולשתף בחוויות האישיות ביותר, כבר מזמן הגיע לבקר והוא דורש אירוח ראוי, כולל הכיבוד. הרשת הפופולארית בארה"ב Tumbler, היתה הראשונה לפתוח את אתר הסיפורים וכעת גם פייסבוק החליטה להפנות אותנו אל חווית הבלוגינג, הראשונה עבור רבים מאיתנו.

האתר הישראלי הראוי ביותר מבחינה זו הוא כמובן קפה דה מרקר אשר לפני כמה שנים היווה את גולת הכותרת, יצא לפגרה קלה, ולפני כשנה חזר בגדול עם מנוע חיפוש פנימי וחיבור בנפש ישירות לגוגל. אם תרצו להתאמן אלו המקומות הטובים ביותר לעשות זאת בטרם תפתחו בלוג עצמאי משלכם. למה? קבלו חמש סיבות מצוינות:

לדעת להעביר את הסיפור שלכם באופן שירגש ויניע הוא החלק ההכרחי במאמצי השיווק של היום, שכן כל הסטטיסטות מצביעות לכיוון אחד- אנשים מגיבים להמלצות ושיתופים של חבריהם. הבלוג הוא מעין מגזין פרטי ואין צורך בכישרון כתיבה מיוחד או השקעה אדירה מזמנכם, מדובר במיומנות שצריך לטפח בעזרת תרגול בין אם פעמיים בשבוע או בכל יום.

פלטפורה אידיאלית להבעת עמדה, יצירת אכפתיות וקריאה לפעולה מבחינת מטרות נעלות עבורך. שיתוף של מידע חשוב אשר לדעתך יכול לשפר את חייהם של הקוראים, העלאת נושאים מאתגרים לדיון או הנעמת זמנם בחומרים משעשעים ביחד עם תמונות או סרטונים.

בעזרת ליטוש מיומנויות הכתיבה, ניתן לשפר את מיומנויות התקשורת שלכם. אתה ביישן ומופנם? אולי אינך יודע איך למכור את עצמך? כתיבה בבלוג תעזור לך להתגבר על המכשולים הללו. התקשורת באופן הדיגיטלי מאפשרת חשיפה נגישה ומכירת רעיונות באופן נועז יותר שאחרת לא היה מתקיים.

יצירת תדמית אמינה ומקצועית בעזרת היכולת למצב אותך כמוביל דעה בתחומך, משמע מומחה. מבחינת השיווק באינטרנט זהו נכס אמיתי, שאז ההשפעה מצטברת במנוע של גוגל בעקבות אזכורים וקישורים, ואף ייתכן כי חברות מסוימות או קולגות יציעו לך שיתופי פעולה.

הבלוג שלך הוא מרכז של מידע יעיל אשר ישמש כארכיון כארכיון בין אם לך או לאחרים, בין אם בתקופה הקרובה או בעוד שנה או שנתיים. הגולשים יוכלו לשחזר פתרונות ורעיונות שכבר נשכחו אך עדיין שימושיים ורלוונטיים.

בכלל, תודו שזה מרענן ויש בעניין איזו דחיפה קלה לאגו (וכולנו צריכים את זה מדי פעם), לדעת שקהל מסוים של אנשים מצפה לשמוע על אירוע כלשהו במהלך השבוע או לקבל המלצות מאותו טיול מדובר.. רק כדי לבדוק עד כמה רחוק הגענו..

ליאור בלצר WebNanny שיווק באינטרנט, תפעול המדיה החברתית, כתיבת תכנים שיווקיים, יצירת שיתופי פעולה וקד"מ 052-3033066 http://www.web-nanny.co.il/ http://www.facebook.com/LiorWebNanny




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב