דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הזמנות מעוצבות ליום הולדת 

מאת    [ 10/08/2012 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 3050 פעמים ]

אם משקיעים ביום הולדת, כדאי גם להשקיע בהזמנות מעוצבות. הזמנות אלו מהוות את הרושם הראשוני בפני האורח. על פי עיצוב ואיכות הזמנה, אפשר לנחש מה תהיה ההשקעה ביום ההולדת והאם בכלל כדאי להגיע. בזכות הזמנות מעוצבות לימי הולדת אתם יכולים לשדר השקעה, יוקרה ואיכות, או כל דבר אחר שיכול להתאים לקהל המוזמנים. לגבי עיצוב ההזמנות, מומלץ להתייעץ עם מספר מעצבים מנוסים לכל הפחות.

עיצוב הזמנות ליום הולדת

בשוק פועלות אלפי חברות שמתמחות בעיצוב הזמנות. עיצוב הזמנה שונה מהפקת פלייר או כרטיס ביקור ולכן יש להסתכל בעבודות ספציפיות התואמות לעיצוב הזמנות לימי הולדת. על פי העבודות הללו, מומלץ לבחור במעצב שהרשים אתכם הכי הרבה. ברשת האינטרנט ניתן גם למצוא הזמנות מוכנות שכל מה שנשאר הוא להכניס את פרטיהם וההזמנה מוכנה להדפסה או שליחה לבית דפוס. הפתרון הזה קצת יותר זול מעיצוב הזמנה מאפס ע"י מעצב מוכשר של הזמנות ליום הולדת.

בעיצוב הזמנות ליום הולדת יש לשים דגש על צבעים, תמונות וגופן הטקסט. אין צורך בגדלים שונים, קשקושים מיותרים וכל דבר שהופך את ההזמנה לילדותית מדי. הבחירה של הצבעים צריכה להיות מושכלת. אדום הוא הצבע החשוב ביותר שמניע לפעולה, ניגודי הצבעים צריכים להתאים וצהוב על גבי שחור היא הבחירה הגרועה ביותר. הכלל הוא פשוט: הצבעים והטקסט צריכים להיות נעימים לעין ומבנה ההזמנה צריך להיות מעניין ומקורי.

הדפסת הזמנות ליום הולדת

הזמנות מעוצבות ליום הולדת עוברות לדפוס בסיום העיצוב שלהן. מדובר בדפוס דו צדדי צבעוני. מומלץ לבחור בנייד כרומו של 300 גרם. אלו שרוצים להשקיע קצת יותר, יכולים לדאוג ללמינציה מט אשר תכסה את ההזמנה משני צידיו ותהפוך אותה ליוקרתית ועמידה עוד יותר. הדפסת הזמנות בבית דפוס זה פתרון שיכול להתאים לכל מי שמעוניין להוציא הזמנות איכותיות. מי שזה לא כל כך חשוב לו, יכול להסתפק במדפסת הביתית. אפשרות נוספת היא להכניס את ההזמנה לתוך מעטפה או לספק אותה כמו שהיא – לפי בחירתכם.

בנוגע להפקת הזמנות בבית דפוס, ככל שכמות ההזמנות גדולה יותר, ניתן לקבל מחיר טוב יותר. בכל אופן, כמות של 100 הזמנות לא צריכה לעבור את ה-100 ש"ח בבית דפוס איכותי. ניתן למצוא בתי דפוס אשר דואגים גם לעיצוב הזמנות ליום הולדת. חבילה כוללת של עיצוב והדפסה יכולה להוזיל את העלויות עוד יותר. אך בשום אופן אל תצפו לקבל הנחה משמעותית, כי כמות של עשרות ומאות הזמנות היא זניחה מאד עבור בית דפוס.

בחירה של בעלי מקצוע

כדי להגיע לתוצאה מושלמת של הזמנות מעוצבות ליום הולדת יש להסתכל על תיק עבודות, לוודא כי  ההזמנה תהיה מחומרים איכותיים ולחפש חוות דעת ברשת האינטרנט. אם הדפוס אינו איכותי מספיק, בוודאי יהיו כאלו אשר גם יתלוננו ויזהירו אחרים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב