דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הנכם מוזמנים לחגוג איתנו... 

מאת    [ 09/08/2012 ]

מילים במאמר: 357   [ נצפה 2018 פעמים ]

הגיע הזמן להכין הזמנה לחתונה... קיבלתם כבר כרטיס חתונה מרובע, נפתח, חד צדדי, דו צדדי, דף לבן, מבריק, מט, כהה, וההזמנה האחרונה הייתה אפילו צבעונית – איך אפשר לעשות הזמנה קצת שונה? הכנו לכם מספר רעיונות להזמנות שונות ומשונות בנאליות, פשוטות ומורכבות כל אחד ע"פ טעמו ותקציבו – העיקר תהיה חתונה נפלאה! שיהיה במזל לכל המתחתנים!

אופציה ראשונה להזמנה לכל המתחתנים.... רוצים להזמין באופן אשיש את כל החברים וןהמשפחה? רוצים אבל לא יכולים להגיע לכל אחד בנפרד? בימים מודרנים אלו תוכלו להקליט את ההזמנה לחתונה על דיסק כאשר על הדיסק כמובן מתנופפת תמונתכם מחייכים אל האורחים – אתם אולי לא תוכלו להגיע אבל הקול שלכם – כן.

אופציה שנייה להזמנה לכל המתחתנים.... – אתם רוצים שההזמנה שלכם לא תיזרק לפח, שתהיה שימושית ושכמובן כולם יזכרו את התאריך של יום החתונה שלכם ויגיעו לאולם /גן האירועים בדיוק בזמן. מה טוב יותר מלוח שנה... לוח שנה קטן כאשר מעל התאריכון יש את המלל ובתאריכון מודגש בגדול יום החתונה שלכם. אתם יכולים לעשות את לוח השנה גם מגנטי וכך כולם יוכלו להדביק אותו על המקרר.

אופציה שלישית להזמנה לכל המתחתנים.... – הזמנה לחתונה על מגנט – אותה ההזמנה הרגילה והסטנדרטית פשוט מודפסת על מגנט.... מאפשרת למוזמנן לשים את ההזמנה על דלת ביתו/מקרר ולא לשכוח להגיע לאולם האירועים בתאריך הנכון...

אופציה רביעית להזמנה לכל המתחתנים.... – אתם חזקים בעידן המחשוב? עובדים טוב עם סקייפ? פייסבוק? רשתות חברתיות? אפשר לעצב הזמנה ופשוט בלחיצת עכבר לשלוח אותה למייל של כל האורחים המוזמנים. (אנחנו היינו ממליצים לבדוק שכל האורחים  אכן קיבלו את ההזמנה... עידן המחשב אומנם אך עדיין בנושא הספציפי הזה לא כדי לסמוך....)

אופציה חמישת להזמנה לכל המתחתנים.... – מפה! אם אתם מתחתנים רחוק מהבית למשל אתם גרים במרכז והחתונה בצפון מה יותר יפה מלצרף את מפת ארץ ישראל כאשר המסלול מת"א לדוגמא ועד גן האירועים מסומן בצבע שונה... (כמובן למי שיש תקציב מעט גבוה עבור הזמנות)

האופציות האחרונות להזמנה לכל המתחתנים.... הם האופציות "הרגילות" אך עם מספר רעיונות... הזמנה על תמונה של בני הזוג, הזמנה עם נושא (מותאם לחתונה), הזמנה בצורת דו"ח לשם הבדיחה, הזמנה שכתובה בכתב ידם של החתן והכלה וכו'...

 שיהיה בהצלחה!

לי-קל אירועים פעלה ופועלת בתחום החתונות חתונה , מסיבת בר/ת מצווה, ימי הולדת לצעירים ומבוגרים, אולמות אירועים , בריתה ואירועים עסקיים גדולים שבהם צברנו ניסיון רב במהלך השנים האחרונות.


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב