דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חופה בכותל 

מאת    [ 09/08/2012 ]

מילים במאמר: 403   [ נצפה 2424 פעמים ]

לאחרונה התחיל טרנד חדש בו זוגות מתחתנים מחליטים לעשות חתונה קטנה ומצומצמת במקום אינטימי. בעבר, וגם מעט כיום זוגות החליטו לבצע את החופה בבית כנסת, אך כיום ישנה אופציה לבצע את החתונה בכותל בירושלים. חתונה בכותל נחשבת לחתונה מאוד אינטימית, קרובה לדת ומאוד מיוחדת. ביצוע חתונה כזאת הוא לא עניין פשוט, אך עם השקעה, הרבה רצון ונכונות תוכלו לבצע אירוע של פעם בחיים.

ישנן שתי אפשרויות לביצוע אירוע בכותל, באפשרותכם לבצע רק את החופה בכותל עם מספר מצומצם של אורחים ומאוחר יותר לעשות אירוע שלם בו אתם חוגגים עם כל המשפחה המורחבת והחברים או לבצע את כל האירוע בכותל.

אם ברצונכם לבצע רק את החופה בכותל כדאי להזמין מספר מצומצם של אורחים, משפחה מצומצמת וחברים קרובים שיהיו איתכם ביום המאושר שלכם. המקום האידיאלי לבצע את החופה הוא בבית הכנסת שנמצא בבניין מקסים צמוד לכותל. בית כנסת מדהים ביופיו והוא משמש כבית כנסת כבר עשרות שנים. לאחרונה חידשו את בית הכנסת ומתבצעים בו בנוסף לתפילות רגילות אירועים כמו בר מצוות, בריתות וחתונות. בית הכנסת די קטן ואי אפשר להכניס אליו הרבה אנשים לכן עדיף להגיע בקבוצה מצומצמת. אם ברצונכם לבצע את החופה בבית הכנסת חשוב להתקשר ולהזמין את המקום מראש.

אופציה נוספת עבור זוגות מתחתנים, אם בית הכנסת תפוס או אם הקבוצה דיי גדולה הוא לבצע את החופה ברחבת הכותל. תוכלו לשכור רב ולבקש מהחברים להחזיק את ארבעת מוטות החופה ולבצע את החופה בדיוק כמו שעשו לפני שנים. כך תוכלו לבצע חופה שונה מכל חתונה אחרת שהייתם בה ויהיה לכם אירוע שתזכרו לכל החיים.

לאחר ביצוע החופה יש מספר אופציות, האופציה הראשונה היא ללכת לאולם  שנמצא קרוב לכותל ולבצע שם את כל המסיבה, תוכלו להזמין אורחים נוספים שלא היו בחופה להגיע לאולם ולהצטרף אליכם לחגיגותיכם. אופציה נוספת לזוגות שיש להם מספר רב מאוד של מוזמנים הוא לבצע את החופה בכותל ואת האירוע לבצע כמה ימים לאחר מכן ולהזמין את כל האורחים שלכם לחגיגות באולם או גן אירועים שנמצא במרכז, כך גם תוכלו לבצע חתונה אינטימית ומיוחדת וגם חתונה גדולה לכל המשפחה המורחבת והחברים.

ביצוע חתונה בכותל דורש המון נכונות ורצינות, יש המון דברים שעליכם לעשות כדי לבצע חתונה בכותל ולכן מומלץ לשכור את שירותיו של מארגן חתונות שיעזור לכם בארגון החתונה. כדאי בנוסף להוסיף דברים מיוחדים לחופה עצמה כמו אנשים שמנגנים בתופים מיוחדים שינגנו לכם בדרככם לחופה או אנשים שיתקעו בשופר. דברים אלו יכולים להפוך את החתונה לאירוע שייזכר לנצח.  

 

 

לי-קל אירועים פעלה ופועלת בתחום החתונות חתונה , מסיבת בר/ת מצווה, ימי הולדת לצעירים ומבוגרים, אולמות אירועים , בריתה ואירועים עסקיים גדולים שבהם צברנו ניסיון רב במהלך השנים האחרונות.


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב