דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ערבי חברה - אירועים עוצרי נשימה 

מאת    [ 07/08/2012 ]

מילים במאמר: 431   [ נצפה 2763 פעמים ]

כאשר הרכב "קיוריוסיטי" נחת על המאדים לאחר כתשע חודשים כארבעת אלפים מדענים נשמו לרווחה. ערבי חברה נועדו גם להרים כוסית על הצלחת בפרויקט. תחת השם ערבי חברה מסתתרת פלטפורמה למגוון אירועים כגון ערב גיבוש, מסיבת פרידה, אירוע כיף לעובדים, חגיגית גמר פרויקט ואפילו יום גיבוש של אחר הצהרים הנמשך עד הערב.

 

ערבי חברה הישרדות

לעיתים מוחלף ראש צוות ולוקח זמן עד שההרמוניה חוזרת. אחד מהדרכים לערוך הכרות שהיא מעבר למשרד עוברת דרך ערבי חברה שבה ניתן לערוך פעילות חברתית שמציגה את המנהל/ת באור מעט שונה וחיובי. זה המקום גם של העובדים/ות להראות צדדים נוספים בכישוריהם וביכולות.

מי שעקב אחר הסדרה "הישרדות VIP" יכול להבחין כי ברגע שאדם אחד יצא מהשבט כל ההרמוניה השתנתה. לאחר הפרק שבו הדיחו את "תורגי" אפשר היה לראות כבר בפרומו כיצד הבנות מתייחסות בזלזול אל בוקי נאה. כאשר הגיע חברו הטוב של איתי תורגמן אושרי וצורף לחבורה של ענת ואנה כל ההרמוניה השתנתה והן החליטו להדיח אותו. לכן ערבי חברה יכולים להיות שסתום למיתון מתחים.

 

ערבי חברה יוצאים מהלחץ

לעיתים יש צורך להעניק לצוות פסק זמן מהעבודה והלחצים. מחקר שנערך אדינבורו מצא כי מנוחה תורמת לזיכרון ואילו ערבי חברה שנערכים מחוץ למסגרת העבודה יכולים לתרום לתחושה משפחתית וחברתית. סדנת לחץ ושחיקה שבה ישולבו משחקי חברה מדליקים לחיבור תעניק ערך מוסף. דרך נוספת היא לקחת את העובדים/ות לטיפול בספא של עשרים ועד ארבעים וחמש דקות. אפשר לקחת את הצוות לשייט ביאכטה עם ארוחת ערב.

 

ערבי חברה ופרידה

אם אתם צריכים לארגן מסיבת פרידה כדאי מאוד לתכן ולהגיד כמה מילים לעוזב/ת. באירוע פרידה אפשר לשלב סדנאות כגון גרפולוגיה או אימפרוביזציה שייתנו את הדגש גם לפעילות פרידה בשילוב גיבוש הצוות. חשוב מאוד שהפעילות שתבחר תתאים למי שפורש/ת. כדאי להפתיע ולבדוק באינטרנט עם אטרקציות בטבע לדוגמא בכל שנה בחודש אוגוסט מתרחש "פסטיבל של מטאורים בערבה". אפשר להפתיע ולקחת את הצוות ואת העוזבים/ות לחוויה שהיא בחינם ושהם לא ישכחו.

 

ערבי חברה חגיגה

עוד דרך לערוך ערבי חברה היא חגיגת רבעון מוצלח, סיום פרויקט בזמן, הצלחות ועוד. הדינאמיקה צריכה להיות עם קצת אלכוהול משובח (או הרבה) רחבת ריקודים מזמינה ומוזיקה שהצוות אוהב ברובו לשמוע. מועדוני ריקודים, מופעי סטנד אפ, יכולים להוות אטרקציה נהדרת.

 

אל תשכחו לאפיין צרכים וציפיות

בכדי שערב חברה יהיה מוצלח צריך לערוך אפיון צרכים וציפיות הן מצד העובדים/ות והן מהצד של ההנהלה ולחבר לסוג האירוע. ערבי חברה יכולים ליפול אם לא בחרתם את ההפעלה הטובה ביותר או שלא ערכתם תאום ציפיות מול האומן/ית. אם עדין חסר לכם רעיונות מדליקים ומיוחדים בלחיצת כפתור תגלו עולם של הצעות מפתות. לחצו על המילה ערבי חברה

יובל בן בסט - מנחה קבוצות וגרפולוג. עורך סדנאות בתחום גרפולוגיה, אינטליגנציה רגשית, אסרטיביות, גרפולוגיה, צחוק והומור, לחץ ושחיקה, ניהול זמן, עבודת צוות, שפת גוף בין גברים לנשים. כתובת האתר  http://www.graphologia.net טלפון 050-5711160




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב