דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב חתונה 

מאת    [ 07/08/2012 ]

מילים במאמר: 384   [ נצפה 1530 פעמים ]

חלק חשוב בארגון החתונה הוא עיצוב, לאחר שבוחרים את המקום בו תעשו את האירוע שלכם הגיע הזמן לגרום למקום להציג את מי שאתם ולהפוך את האירוע למיוחד ושונה. אם התקציב שלכם לא גדול הדרך הטובה ביותר עבורכם להשתמש בכסף הוא לבחור אולם פשוט ולתת דגש על עיצוב מיוחד. במקום לעשות חתונה בחוף הים בגלל האהבה שלכם לים אפשר לעצב את האולם כך שייתן תחושה של חוף ים מרגיע. אז איך עושים את זה? הנה כמה דברים שכדאי שתשימו עליהם דגש.

פרחים, הצבעוניות והצורה של הפרחים יכולה לתת מימד אחר לחתונה שלכם, אם אתם רוצים לעשות חתונה שתרגיש אצילית וקלאסית לכו על פרחים לבנים, וורדים יכולים להיות רעיון מצויין. כדי לתת נגיע של הטעם שלכם נסו לשלב לבן עם צבעים עדינים כמו וורוד בהיר, ירוק בהיר וכו'. אם יש לכם המון ביטחון ואתם רוצים להדהים את האורחים שלכם לכו על צבעוניות, פרחים וורודים צהובים וכתומים יגרמו לחתונה שלכם להיות מלאת חיים ומיוחדת. אתם יכולים להפוך בקלות את האולם שלכם למקום שייתן הרגשה מיוחדת ויגרום לחתונה שלכם להפוך למשהו מיוחד ושונה וצבעוני. הפרחים יכולים להיות במרכזי השולחן, מסביב לחופה, זר הכלה וסידורי פרחים שיכולים להיות מפוזרים ברחבי האולם או גן האירועים שלכם.

דבר נוסף שחשוב לזכור בעיצוב החתונה הוא שימוש נכון באור. כמעט בכל אולם או גן אירועים מותקנים כבר גופי תאורה שלרוב מכסים רק את איזור הריקודים. אם התקציב שלכם לא גבוהה אתם יכולים לבקש מהאולם לשלוט בצבעים של התאורה, תוכלו לבחור בצבעים מסוימים כדי שיתנו מראה כולל לאולם שיתאים לרעיון הכולל שלכם לחתונה. אם יש ביכולתכם להתקין תאורה משלכם כדאי לעשות זאת ובכך תוכלו להדגיש מקומות מסוימים במקום בו אתם מתחתנים. כדאי להדגיש את הסידורים במרכז השולחן, הכניסה לאולם וכל מקום אחר שמיוחד באולם או בגן אירועים בוא אתם מתחתנים.

מומלץ לשכור את שירותיו של מארגן חתונות או מעצב חתונות שיעזור לכם לקחת רעיון מסוים ולבצע אותו. תוכלו לבקש ממארגן החתונה שלכם לבצע רעיון מסוים כמו חתונה בסגנון שנות העשרים, חתונה לבנה או כל דבר שונה ואחר שיציג את מי שאתם. מארגן החתונות שלכם יעצב לכם אירוע מיוחד שיתאים בדיוק לבקשה שלכם וכמובן יתאים לתקציב. בנוסף, מארגן חתונות יוכל להמליץ לכם על רעיונות ויוכל לבצע כל דבר במהירות וביעילות, דבר שחשוב מאוד בארגון חתונה. חשוב לזכור שכדאי להיות יצירתיים ולהפוך את האירוע שלכם למיוחד, שונה ומשהו שתזכרו כל החיים.  

לי-קל אירועים פעלה ופועלת בתחום החתונות חתונה , מסיבת בר/ת מצווה, ימי הולדת לצעירים ומבוגרים, אולמות אירועים , בריתה ואירועים עסקיים גדולים שבהם צברנו ניסיון רב במהלך השנים האחרונות.


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב