דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מקומות מיוחדים לחתונה 

מאת    [ 07/08/2012 ]

מילים במאמר: 350   [ נצפה 1755 פעמים ]

לאחרונה נרשמה עליה במספר הזוגות מתחתנים אשר מצאו את עצמם מעוניינים במקום מעט שונה מגן אירועים או מאולם לחתונה, מקום מיוחד שמשקף אותם כזוג. רוב הזוגות המתחתנים מחפשים משהו שיגרום לחתונה שלהם להיות שונה משל כולם, פן מיוחד ואחר שיקנה להם אירוע שייזכר וחוויה של פעם בחיים. דרך יצירתית אחת כדי להפוך את החתונה שלכם לחתונה ייחודית היא בחירת מקום לאירוע ששונה מהמקומות המקובלים, גני ואולמות אירועים. כמובן שיש צורך בלקיחת המון דברים בחשבון, כמו מספר המוזמנים, העונה בה תתקיים החתונה והמוזמנים עצמם, אנשים צעירים או מבוגרים יותר.

אופציה ראשונה לחתונה מיוחדת היא חתונה בים, חתונה שמתרחשת בחוף הים. כך תוכלו להציג לכל המוזמנים את האהבה שלכם לים.  יש אפשרות לבצע את החופה ממש בחוף הים ולעבור לאחר מכן לאולם או לגן אירועים שממוקם ליד אותו חוף. אופציה נוספת היא לקיים את כל החתונה על חוף הים, אופציה מעט קשה לארגון ומומלץ לשכור אדם שיעזור לכם בארגון החתונה, אך זהו רעיון אפשרי שייתן לחתונה שלכם פן שונה ואחר מחתונות רגילות

אופציה נוספת היא חתונה בטבע, חתונה שמתבצעת בפארק גדול ביער או בכל מקום אחר שבו אתם יכולים להציג את האהבה שלכם לטבע. חתונה כזו, שמתרחשת בחוץ עדיף לעשות בעונות המעבר בהן נעים בשעות הלילה והלחות לא גבוהה. מקומות מיוחדים שכוללים טבע יכולים להיות ליד שדה או פרדס, שנותנים אווירה רומנטית וייחודית, באחד היערות שקיימים בארץ או אפילו בגן גדול ופתוח שמלא בצמחים.

עוד אופציה לזוגות מתחתנים היא חתונה במדבר, חתונה שנמשכת כמעט כל היום, ולכן עדיף לעשות אותה בסוף השבוע. בחתונה כזו מקבלים האורחים יום שלם שמלא בחגיגות, מסיבות, נוף מרהיב ועוצר נשימה ואוכל משגע. גם בחתונה במדבר, עקב כך שהיא מתרחשת ברובה או כולה בחוץ עדיף לעשות בעונות המעבר.

כדי לארגן חתונה במקום מיוחד, ולא בגן אירועים או באולם מומלץ לשכור את שירותיו של מארגן אירועים שיעזור לכם בארגון החתונה. הוא ילמד עליכם כזוג ויעזור לכם בארגון חתונה מיוחדת בזמן שהוא לוקח בחשבון את מספר המוזמנים שלכם, הרצונות האישיים שלכם והתקציב. חתונה מיוחדת מצריכה יצירתיות והמון סובלנית, היא לא דבר זול אך אם תעשו אותה, מובטח לכם חתונה של פעם בחיים שכולם ידברו עליה.

לי-קל אירועים פעלה ופועלת בתחום החתונות חתונה , מסיבת בר/ת מצווה, ימי הולדת לצעירים ומבוגרים, אולמות אירועים , בריתה ואירועים עסקיים גדולים שבהם צברנו ניסיון רב במהלך השנים האחרונות.


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב