דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טבעת האירוסין המושלמת 

מאת    [ 06/08/2012 ]

מילים במאמר: 361   [ נצפה 1452 פעמים ]

לאחר שהגעתם למסקנה כי הגיע הזמן לפתוח דף חדש בחיים ולשאת לאישה את בחירת ליבכם, הגיע הזמן לרכוש את הטבעת להצעת הנישואין. אמנם, עבור גברים רבים מדובר באחת מן הבחירות הקשות יותר  והמורכבות יותר שכן אין להם מושג מהו הטעם של האישה וכיצד יצליחו לבחור את הטבעת המושלמת בעבורה, הטבעת שהיא לא תוריד מהיד ותראה בגאווה לכולם. ובכן, אם גם אתם במסע של בחירת הטבעת המושלמת מבין כל אותן טבעות אירוסין, קראו את המאמר הבא...

איך לבחור את הגודל המתאים ביותר ?

רוב הצעות הנישואין אלו הצעות אשר מבוצעות בהפתעה מוחלטת. כיום גברים רבים מעדיפים לבצע את ההצעה מבלי ליידע את האישה על התוכניות שלהם כדי ליצור הפתעה מושלמת ומיוחדת מאוד. לכן, גם לבחירת הטבעת הם אינם יכולים לקחת איתם את האישה וצריכים לבצע זאת בכוחות עצמם. לכן, קודם כל, לפני שאתם ניגשים לחנות ובוחרים את הטבעת שנראית לכם היפה ביותר מבין כל אותן טבעות אירוסין, נסו למדוד את גודל האצבע של האישה על מנת לבחור טבעת בגודל המתאים לה. אם בת הזוג שלכם עונדת טבעות תוכלו להגניב אחת מהן אל החנות, לצייר את ההיקף של הטבעת על דף או למצוא כל דרך יצירתית אחרת לדעת מהו הגודל של האצבע בצורה הטובה ביותר. בכל מקרה, גם אם אינכם מצליחים בשום דרך למדוד את היקף האצבע, זכרו כי לאחר ההצעה יהיה ניתן לגשת את החנות ולשנות את הגודל במהירות ובו במקום.

סגנון טבעת האירוסים

כיום ישנם סגנונות רבים מאוד של טבעות אירוסין. ישנה הטבעת הקלאסית אשר עשויה מזהב ובאמצעה משובץ יהלום ומעבר לכך ישנם עוד סוגים רבים של טבעות אירוסין אשר מהן תוכלו לבחור את הטבעת המתאימה ביותר לאישה שלכם. כמובן, כדי לבחור את הטבעת הנכונה אתם חייבים להכיר את הסגנון של בת הזוג או לקחת אתכם אל החנות את מי שמכיר את הסגנון שלה (אמא או חברה קרובה). כך, יהיה לכם הרבה יותר קל ופשוט לבחור את הטבעת המושלמת ולא תצטרכו לתור אחריה במשך שעות ארוכות או להתלבט על כך יותר מידי זמן.

בנוסף, תוכלו לבחור טבעת עם יהלומים או טבעת עם אבני חן אחרות בעלות משמעות מיוחדת ועל כך תוכלו להתייעץ עם המוכר בחנות אשר ישמח להעניק לכם הסבר על המשמעות של אבני החן השונות ומה עדיף לכם לרכוש.

מאור תכשיטים - טבעות אירוסין. חברת מאור תכשיטים נוסדה בשנת 1999 על ידי יהלומן בלגי בעל ותק של למעלה מ-35 שנה בתחום היהלומים והתכשיטים. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב