דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המדריך המושלם להתאמת תכשירי הטיפוח עבור חיית המחמד 

מאת    [ 05/08/2012 ]

מילים במאמר: 1251   [ נצפה 2388 פעמים ]

ישנם המון סוגים שונים של שמפו ומרככים לחיות מחמד הזמינים היום.
זה יכול להיות מאוד מבלבל לבחור את האחד המתאים בדיוק לחיית המחמד שלך
הנה כמה עצות מובילות:
השתמשו תמיד  במוצרים אשר פותחו והותאמו במיוחד לרמת חומציות העור של חיות המחמד.
לעולם אל תשתמשו באלו המיועדים לאנשים מכיוון שרמת החומציות של העור שלנו היא בהרבה יותר גבוהה מזה של בעל החיים שלנו, דבר העלול לגרום לגירוי העור של החיה שלנו.

* אנא שימו לב לקישורים רלוונטיים המסומנים בכוכביות.

אז לפני קבלת החלטות , נשאל את עצמנו כמה שאלות בסיסיות:

  • בנוסף לניקוי פרוות בעל החיים שלי, מה הבעיות שאני מנסה לפתור , או אלו תנאים אני מנסה לשפר?
  • האם לחיית המחמד יש פרעושים?
  • האם יש לחיית המחמד בעיות עור? כמו עור יבש ומגורה עם קשקשים? אזורים כואבים, דלקת עור או "הוט ספוטס"?
  • האם לכלב שלי יש בעיית ריח כתוצאה מבעיות כרוניות כמו סבוראה, אקזמה, אלרגיות או דרמטיטיס?
  • האם מצב הפרווה ישתפר מריכוך המונע היווצרות קשרים?

* זכרו, אם לחיית המחמד שלכם יש בעיית עור שאינה משתפרת אפילו אחרי שימוש בשמפו מיוחד לחיות מחמד. פנו לווטרינר, רק הוא יכול לקבוע אם בעל החיים סובל מבעיה כרונית המצריכה טיפול נוסף.

שמפו
לפניכם רשימת סוגי השמפו הנפוצים בשוק בתוספת תיאור קצר על מנת לעזור לכם מה הוא סוג השמפו הטוב ביותר למען ניקיון ובריאות חיית המחמד שלכם.

שמפו נגד פרעושים וקרציות

אם חיית המחמד שלכם סובלת כרגע מבעיית פרעושים או קרציות, הוא זקוק דחוף לטיפול וחפיפה בשמפו נגד פרעושים וקרציות. עקיצות פרעושים גורמים לתגובות אלרגיה וגרדת בעור, הגורמות לחיית המחמד להתגרד גם לאחר שנפטרנו מהפרעושים. גירודים ממושכים עלולים לגרום בהמשך לדלקות עור, פצעים וזיהומים. (במקרים של רגישות שמתפתחת נמליץ לכם על  *שמפו טיפולי לרגישות לעקיצות פרעושים* שלEqyss)
תזדקקו לשמפו שקוטל פרעושים וקרציות הנמצאים על בכלב בזמן הרחצה. באופן מסורתי תכשירי רחצה נגד פרעושים וקרציות לחיות מחמד מכילים חומרי הדברה מקבוצת הפירתרואידים ועל כן תמיד יש להשתמש במוצרים אלה בזהירות יתרה ולעקוב אחר הוראות היצרן במדויק.
לא להשתמש במוצרים אלה על גורים צעירים, מתחת לגיל 12 שבועות. במקרה של מכת פרעושים וקרציות בגורים צעירים, אפשר להשתמש במוצרים לקטילת פרעושים וקרציות טבעיים הבטוחים יותר לשימוש, למשל שמפו המכיל את שמן הנים (האזדרכת ההודית). אם אתם מחפשים תכשיר ללא שטיפה שתוכלו להשתמש על כלבכם בין החפיפות. אפשר למצוא תכשירים בצורת תרסיס או קצף, תכשירים אלה בעלי פעולת ניקוי בנוסף לפעולת קטילת הפרעושים והקרציות. שמפו קוטל פרעושים אינו בעל פעילות ממושכת ועל כן יש להמשיך בתוכנית מניעתית נגד פרעושים וקרציות.
אחרי שנפטרנו מהפרעושים וברצוננו לשמור על התוצאות ניתן להשתמש במוצרים בעלי פעילות דוחת פרעושים כמו *תרסיס מחדיר לחות ודוחה חרקים* מריגולד של   Eqyss   ו -  *שמפו לניקוי עמוק ונטרול ריח* של EZ-Groom.

שמפו רב תכליתי

קבוצה זו של תכשירי שמפו בעלי נוסחה לחפיפה שגרתית או יומיומית. שמפו עם פעולת ריכוך איכותי שניתן למצוא מגוון איכותי תחת הקטגוריה *שמפו ? יום יומי*.

שמפו לעור רגיש
תכשירי שמפו אלה פותחו ונוסחו במיוחד לחיות בעלות עור רגיש. תכשירים אלה עדינים מאוד ועוזרים במקרים של עור יבש ומגורה. לרוב הם יכילו רכיבים העוזרים להחדיר לחות כמו גליצרין, שיבולת שועל, שמן חוחובה ואלוורה. שאותם ניתן למצוא במגוון הרחב שלנו שהינם בעלי נוסחה עדינה, מרגיעה מושלמת לפרוות בעייתיות.

שמפו מנטרל ריחות

תכשירי שמפו אלה פותחו על מנת להפיג ריחות לא נעימים מבעלי חיים המפרישים ריחות חזקים.כמו למשל התכשירים:  *שמפו לניקוי עמוק ונטרול ריח*, *שמפו לבעלי שיער שמן* במיוחדשל EZ-Groom.אם אתם חופפים את בעל החיים על בסיס קבוע ועדיין סובלים מריחות לא נעימים ייתכן והכלב סובל מבעיית עור כמו סבוריאה למשל. במקרה שאתם חושדים שלכלב קיימת בעיית עור, נסו להשתמש בשמפו טיפולי המיועד לזה  *שמפו טיפולי לעור מגורה* ומומלץ לשלב לטיפול עם  *ספריי טיפולי לעור מגורה*.

שמפו טיפולי

אם כלבכם (או החתול) סובל מבעיית עור, נסו שמפו טיפולי לחיות מחמד. תכשירי שמפו אלה פותחו במיוחד לטפל באזורים מיובשים או לחים וגם קשקשת. סבוריאה היא בעיית עור נפוצה בכלבים הגורמת לשילוב של הפרשת שומן מוגברת ועור יבש מאוד. תכשירים לטיפול בסבוריאה לרוב יכילו, חומצה סליצילית, זפת פחם, וגופרית כדי להפחית את ההפרשות השומניות ובמקביל להחדיר לחות לעור. שמפו ותרסיס המיקרוטק שלנו אינם מכילים חומרים אלה כיוון שהם פועלים בטכנולוגיה ושילוב חומרים חדשני, על כן הם אינם שורפים ואינם בעלי ריח חריף כמרבית תכשירי העור הטיפוליים הקיימים בשוק. אם כלבכם סובל מבעיית עור חוזרת ונשנה הקשורה לסבוריאה נסו להשתמש בשמפו טיפולי. במקרה שלא חל שיפור בבעיית העור אנא התייעצו עם וטרינר.

שמפו אל-דמע

אם העיניים של כלבך נהיות אדומות, מגורות ושורפות בזמן המקלחת, נסה שמפו אל-דמע מיוחד לחיות מחמד. תכשירי שמפו אלה פותחו במיוחד כדי לא לשרוף בעיניי הכלב הרגישות ויעזרו להפוך את זמן המקלחת לנעים ונסבל יותר עבור הכלב שאותם תוכלו למצוא במגוון שלנו.

שמפו מרכך

תכשירי שמפו אלה בעלי פעולת ניקוי וריכוך גם יחד. תכשירים אלה מצוינים לחיות בעלות פרוות ארוכות שבמהירות יוצרות קשרים. שמפו מרכך עוזר להקל על הסירוק ולתחזוקת פרווה קלה יותר. שגם אותם תוכלו למצוא במגוו מוצרינו.

שמפו העוזר במניעת נשירה

אם לכלבך בעיית של נשירת שיער מרובה, נסה להשתמש בשמפו בעלי מחדירי לחות כמו *שמפו על בסיס חלבון משי/שקדים* או  *שמפו להחייאת הפרווה* של EZ-Groom  וכן  *שמפו טבעי מחזק צבע וטקסטורה* של Eqyss. כמו כן ברשותנו תכשיר ייחודי, *מרכך משקם פרווה. להצמחת וחיזוק שיער פגום*

שמפו מלבין או מגביר צבע

אם פרוות כלבך אינה בוהקת כפי שהיא יכולה להיות נסה שמפו מלבין לפרוות לבנות. שמפו מסוג זה נועד להסיר כתמים לא רצויים מבלי להשתמש בחומרים כימיים קשים וחריפים. שאותם תוכלו למצוא בקטגורית *שמפו ? מגבירי צבע*.

מסירי כתמי דמעות

לחלק מהכלבים והחתולים יש כתמי דמעות כהים ולא יפים בפינת העיניים כתוצאה מניקוז כרוני של דמעות. למסיר דמעות נוסחה עדינה ובטוחה לניקוי וחידוש הברק של הפרווה מסביב לעין.אנו נמליץ לכם על *קצף ניקוי לפנים* של  EZ-Groom ובנוסף טיפ קטן ושימושי על *שמפו אנזימתי להסרת כתמים לפרוות לבנות* של EZ-Groom  לניקוי איזור הפנים ומתחת לעיניים. ניתן לשים מעט מהשמפו על מגבת לחה. להכניס לעשר שניות במיקרו ולנקות את הפנים של בעל החיים.

שמפו מגביר צבע

אם לכלבך פרווה שחורה, זהובה או חומה. אתה יכול להציג את מלוא הצבע הטבעי והחם באמצעות שימוש בשמפו מגביר צבע. לרוב, תכשירי אלה אינם מכילים צבע ובעלי נוסחה ייחודית המחזירה את הברק והבוהק הטבעי של השיער מבלי לעשות שימוש בחומרים כימים קשים וחריפים שאותם תוכלו למצוא בקטגורית
*שמפו-מגבירי צבע*.

שמפו ללא שטיפה

אם כלבך מפחד ממים, או לא אוהב להתרטב, או שאתה מעדיף אפשרות לניקוי ללא מקלחת רטובה. אתה יכול לשקול את אפשרות השימוש בשמפו ללא שטיפה במים. שמפו זה הוא הבחירה הנכונה בשבילך. בשמפו מסוג זה ניתן להשתמש בין החפיפות כטיפול נקודתי או כאלטרנטיבה כשאין צורך בשטיפה מלאה.  שמפו טוב למקרים כאלה הוא *השואו אוף* של כריס כריסטנסן אשר פותח בדיוק למטרה זו. פשוט מרססים על האזורים המלוכלכים ומנגבים. כל כך פשוט!

מרככי שיער לחיות מחמד

אם לכלב או לחתול פרווה בינונית או ארוכה, נסה להשתמש במרכך שיער כדי להקל על תחזוקת השיער, הסירוק ולשמור על פרווה ללא קשרים. ניתן למצוא מרכך שיער ללא שטיפה בתרסיס או בשטיפה לשימוש בזמן החפיפה. הרבה בעלי כלבים וחתולים יודעים מניסיונם האישי שאם לא ישקיעו זמן בטיפוח הפרווה ויפרמו קשרים ישנים לפני החפיפה, מצב הקשרים רק יחמיר. אם לכלב או לחתול יש פרווה הנוטה לקשרים עליכם לוודא שתשתמשו בשמפו ומרכך המונעים היווצרות קשרים ומקלים על פרימתם.

מרכך שיער

אם יש לכם בעיות של קשרים בפרוות הכלב נסו להשתמש במרככים שנועדו במיוחד לפרימת קשרים, מה שיקל משמעותית את הברשת וסירוק הפרווה. הם גם מפחיתים היווצרות של חשמל סטטי ובנוסף גם יוסיפו לפרווה ברק.

מרכך ללא שטיפה

אם פרוות כלבכם אינה מבריקה וזוהרת מספיק, נסו מרכך שיער ללא שטיפה בעל נוסחה מגבירת ברק עבור פרוות בעל החיים שלכם. שאותם תוכלו למצוא במגוון שלנו תחת קטגורית *עיצוב שיער*. תכשירים אלה הם בחירה מצוינת. מרככי שיער בתרסיס אלה הינם בעלי נוסחה העוזרת בפרימת קשרים, הוספת לחות ומבליטה את הברק הטבעי של הפרווה. כולאי לחות, דוחים אבק ולכלוך. אלה יותירו את פרוות בעל החיים שלכם זוהרת כפי שלא ראיתם מעולם.

פטפרו- המומחים בטיפוח חיות מחמד http://www.petpro.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב