דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהי סיגריה אלקטרונית- צורך מול פתרון 

מאת    [ 04/08/2012 ]

מילים במאמר: 414   [ נצפה 3802 פעמים ]

הסיגריה האלקטרונית, עוזרת לרבים ועונה על צורך הגמילה מעישון. עם זאת, קיימת חשיבות רבה על הקפדה על איכות המוצר והשימוש הנכון בו.

הסיגריה האלקטרונית ויתרונותיה 

הסיגריה האלקטרונית, היא צינורית דמוית סיגריה, המשמשת לרוב את ציבור המעשנים, המעוניינים להיגמל מתופעת העישון. רבים מעדיפים להשתמש בסיגריה האלקטרונית לצורך הגמילה מעישון, וזאת, מאחר והיא זולה יותר מיתר האופציות, והדרכים להפסקת העישון, כמו קורסים וטיפולים שונים, אשר אינם עוזרים לכל אחד, ובמקרים רבים, מטופל אשר אין לו מספיק חוזק נפשי, חוזר לעשן בהדרגה] ועשוי להגיע למצב של עישון רב יותר. העישון באמצעות הסיגריה האלקטרונית, הוא פשוט ובריא, וזאת, מאחר שהיא כוללת חומרים טבעיים בלבד, היוצרים אשליה מדומה של טעם וריח של סיגריות אמיתיות, וזאת, ללא ריח על הבגדים או ריח רע הנודף מהפה, בדומה בעישון סיגריה רגילה. העישון באמצעות סיגריה אלקטרונית, מתבצע על ידי פעולה פשוטה של שאיפה מהסיגריה ולחיצה על לחצן הנמצא בצידה של הסיגריה האלקטרונית. 

סיגריה אלקטרונית- למי היא מתאימה? 

סיגריה אלקטרונית מתאימה לכל אחד אשר מעוניין להיגמל מעישון, בין אן ניסה להפסיק לעשן בדרכים אחרות ובין אם לא, מבלי ללכת רחוק, מבלי להשקיע תקציבי עתק על טיפולים ושיטות שונות לגמילה מעישון ומבלי לצאת מהבית. עלות סיגריה אלקטרונית, נעה בין 165 ש"ח לכמה מאות שקלים, תלוי בעיצוב הסיגריה, האיכות שלה ואיכות החומרים ממנה היא מיוצרת. הסיגריה מתאימה לכל השואף להפסיק לעשן, בכל שכבות הגיל הקיימות, ללא הגבלה. 

סיגריה אלקטרונית- מתי וכמה מותר להשתמש בה? 

בגדול, הסיגריה האלקטרונית, ניתנת לשימוש ללא הגבלה ובכל עת שתחפצו בכך, עד שהסוללה ו/או החומר בסיגריה מתרוקן, ויש להחליפו. ככלל, שימוש נכון בסיגריה האלקטרונית הוא כזה, המתבצע על ידי שמירה על היגיינת המוצר עצמו, דאגה לרכישת מוצר איכותי המאושר על ידי משרד הבריאות והימנעות העברתו מאדם לאדם. פעולה, אשר עשויה לגרום להעברת חיידקים וזיהומים בחלל הפה. 

האם רצוי לעודד שימוש בסיגריה האלקטרונית? 

שאלה זו היא שנויה במחלוקת, וזאת, מאחר ורצוי שלא לעודד עישון כלל. החשיפה לסיגריה האלקטרונית בפני אדם אשר אינו מעשן כלל, וזאת, בכדי לא לעודד שימוש בסיגריות אמיתיות. לעומת זאת, חשיפה ומודעות לסיגריות אלקטרוניות, עשויה לעזור לציבור המעשנים בכלל ולציבור הנגמלים בפרט. 

ישנה חשיבות רבה למודעות בנושא השימוש בסיגריה האלקטרונית, בכלל ובטיחות השימוש בה בפרט, וזאת, לצורך תהליך יעיל של שימוש בטוח, ויתרה מכך, גמילה והפסקה יעילה מעישון בעזרת הסיגריה האלקטרונית.

הסיגריה האלקטרונית, עוזרת לרבים ועונה על צורך הגמילה מעישון. עם זאת, קיימת חשיבות רבה על הקפדה על איכות המוצר והשימוש הנכון בו.

אני ממליץ לכם לברר עוד פרטים לגבי הסיגריה האלקטרונית ואפילו לנסות אותה, אפשר למצוא פרטים נוספים במדריך המלא לסיגריה אלקטרונית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב