דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהן סדנאות יצירה לנשים 

מאת    [ 03/08/2012 ]

מילים במאמר: 394   [ נצפה 2778 פעמים ]

מהן סדנאות יצירה לנשים

במהלך השנים האחרונות גדלה המודעות והדרישה בקרב המין היפה לסדנאות יצירה ולאומנות בשיטות שונות, ואכן ניתן למצוא מגוון רחב של סדנאות יצירה לנשים אשר מתאפיינות בשילוב של אווירה חמה ונעימה ובחברה של נשים איכותיות. כמו כן, ניתן ללמוד הרבה תכניקות ורעיונות מסדנאות אלה על אומנות כגון: יצירה עם אבנים, יצירת תכשיטים ותיקון של כאלה שניפגמו, עיצוב אלבומים חריזה יפנית ועוד ...

דוגמא לסדנה הקיימת בתחום האומנות

ישנה סדנה העוסקת ביצירתתיקון תכשיטים, כאשר בסדנה מסוג זה ניתן יהיה ללמוד כיצד לבצע פעולות שונות ליצירתתיקון תכשיטים על ידי טכניקות ורעיונות מעניינים אשר יעשירו את הידע שלכן ואת הביטחון שלכן כאשר אתן תיגשנה ליצירתתיקון התכשיט. כמו כן, יש הרבה אופציות בסדנאות אלה כאשר ניתן לגשת לסדנה בה מתמקדים בתיקון של תכשיטים, והרי שיש הרבה נשים אשר יש להן תכשיט שהן אוהבות מאוד אך הוא יושב בארון מאחר והוא לא תקין, נשים העונות לתיאור זה ישמחו מאוד לתקן תכשיט ואף לשדרג אותו לפי טעמן.

כמובן שישנה אופציה לסדנה בה מיצרים את התכשיט מאפס כאשר עומדים לרשותכן מגוון רחב של פריטים לעיצוב תכשיט כגון: חרוזי קריסטל, יצירה עם אבנים טבעיות, חלקי תכשיטנות,  יציקות וחרוזים, חרוזי סברובסקי עם מבחר גדול של אופציות כמו אבני ריבולי סברובסקי בגדלים שונים, פניני סברובסקי, טיפות סברובסקי ועוד, מגוון רחב של חוטי עור מסוגים שונים, שרשראות מסוגים שונים כמו שרשרת השחלה, לולאות עבות או דקות, שרשרת לבבות ועוד, חרוזים יפנים מסוגים שונים, סרטים,פפיונים ופרחים שונים לעיצוב, כפתורים מסוגים שונים לעיטור בגדים, עגילים ועוד, צבעי זכוכית מסוגים שונים ליצירת סדקים, ג'ל ליצירת מראה עתיק, מגוון צורות של מוצרי פוליאסטר לצביעה ועיצוב, מגוון רחב של מוצרי עץ לעיצוב ועוד אלמנטים רבים.

ישנם סדנאות למתחילות או למתקדמות, כך שבסדנא למתחילות המשתתפות יקבלו אינפורמציה בסיסית של טכניקות לעיצוב תכשיטים כמו איך לחבר סוגרים, לולאות, חרוזי מעיכה, מסתירי קשר ועוד..  כמו כן, ינתן מידע על שימוש בציוד כגון: סיכות השחלה, סגירת עגילי חישוק, תליית תליונים בצורה נכונה ועוד...

 

קצת על התכשיטים בחברה

ענף התכשיטים במהלך ההיסטוריה התפתח בחברות שונות של בני האדם, מאחר ונוצרה חשיפה של האדם לרעיונות ולטכניקות של ייצור תכשיטים מסוגים שונים ובשימוש שונה. ניתן לראות בחברות שונות באזורים שונים בעולם שימוש של תכשיטים, אשר מהווה כמעיין קישוט של האישה ואף הגבר. תכשיטים אף שימשו כמעיין סמל למעמד חברתי או כלכלי, כאשר במקומות שונים נעשה שימוש בתכשיטים כאומנות טהורה על מנת להציג אותם לראווה במוזאונים ובגלריות לאומנות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב