דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קבוצת קשרים פלוס חושפת: רוב הישראלים מעדיפים לילה רומנטי עבור טו באב 

מאת    [ 02/08/2012 ]

מילים במאמר: 523   [ נצפה 2875 פעמים ]


מרבית הישראלים מעדיפים לילה בבית מלון או צימר, אבל יש גם כאלו שיעדיפו צניחה חופשית או טיול טרקטורונים

 חג האהבה היהודי, ט"ו באב מתקרב אלינו לטובה (יצויין הערב וביום שישי, 3.8). ביום מיוחד זה נהוג לציין זוגיות ואהבה על ידי הענקת מתנות ובפעילות רומנטית. לקראת ט"ו באב השנה, ליקטו אנשי קבוצת "קשרים פלוס", החברה המובילה בישראל בתחום שוברי המתנה, בעלת חברת התיירות "קשרים טורס" ומפעילת אתר ההטבות לעובדי ארגונים וחברות - "מיקרודיל", נתונים מאלפי לקוחותיהם על מנת להבהיר מהי המתנה הרומנטית המועדפת על הישראלים.

 מעדיפים פינוקים שנמשכים לאורך זמן ושוברים את השגרה

ב"קשרים פלוס" עוקבים מקרוב אחרי הזמנות של הטבות ומתנות הקשורות לט"ו באב. בין המתנות המיוחדות שהוצעו השנה היו ספא זוגי מפנק, ארוחה זוגית במסעדה וחופשה זוגית בצימר או בבית מלון. מסתמן כי האוהבים יעדיפו לנפוש, לשבור שיגרה ולהנות לאורך זמן מאשר לקבל פינוק נקודתי לזמן קצר יותר. על פי הנתונים שעלו מהזמנות הפינוקים לחג האהבה היהודי עולה כי מעל שליש יעדיפו חופשה בבית מלון (35%), חמישית מהאוהבים יעדיפו חופשה בצימר (21%) ובהמשך גם להתפנק בספא (16%). דווקא ארוחות במסעדות שף יוקרתיות, אשר נחשבות לבילוי הקלאסי עבור זוגות אוהבים מועדפות פחות (13%). הבחירה בבתי מלון על פני צימרים נובעת מכך שהם מספקים גם ארוחות ומגוון פעילויות, בנוסף לאירוח הבסיסי.

חוגגים אהבה בצורה ייחודית

בנוסף, על פי נתוני "קשרים פלוס" נמצא כי כ-15% מהזוגות האוהבים מעדיפים לבלות את ט"ו באב בצורה קצת יותר ייחודית. מנתוני ההזמנות באתר Microdeal, אותו מפעילה קבוצת החברה, יש רשימה של מתנות חדשה לט"ו באב, חלקה שגרתות יותר (זר מפנק במיוחד, תכשיטים במחירים אטרקטיביים ליום האהבה ועוד), וחלקה שגרתית פחות (כמו למשל סדנאות מיוחדות לאוהבים, וביניהן סדנאות בישול ויצירה, כרטיסים VIP  לקולנוע, כרטיסים לתאטרון). באתר ניתן אפילו למצוא בילויי אקסטרים לאוהבים, אשר אינם מוגדרים כזוגיים באופן מובהק, למשל: פיינטבול, טיולי טרקטורונים זוגיים, רכיבה על סוסים רומנטית, ולאמיצים, גם צניחה חופשית.

 חוגגים אהבה בנופש

עבור אלו שמעדיפים לחגוג את היום הרומנטי בחו"ל, שדרגו ב"קשרים פלוס" את יעדי החופשות שהם מציעים. באופן לא מפתיע יעד החופשות הנפוץ ביותר ביום האהבה הוא פריז, ולאחר מכן רומא. אחריהם ברשימה נמצאים מלונות בארץ, באילת, וצימרים רומנטיים בצפון.

 

אודות קבוצת "קשרים פלוס"

קבוצת "קשרים פלוס" מובילה את תחום שוברי המתנה לחברות וארגונים בישראל. הקבוצה, אשר הוקמה בשנת  2006 על ידי עופר שמחי והראל שקד, ומציגה תעבורת גולשים של כ-40000 כניסות בחודש, כוללת מספר ענפים המשמשים פלטפורמה רחבה למנהלות ומנהלים ממחלקות הרווחה, השיווק והמכירות של מאות חברות שונות: "קשרים פלוס" – המתמחה בהנפקה מותאמת אישית של שוברי מתנה, ימי גיבוש ואירועים לחברות; קשרים טורס – סוכנות נסיעות המתמחה בשיווק ומכירת נופשים וטיסות בארץ ובחו"ל; מיקרודיל – פלטפורמה אינטרנטית מתקדמת בה מוצעים מבצעים ודילים אטרקטיביים לעובדי חברות וארגונים בתפיסה מתקדמת ושיתופית, המותאמת לעידן הרשתות החברתיות; לולילו – חנות וירטואלית לרכישת מתנות לתינוקות ולילדים ומתנות כחול לבן– אתר למכירת מוצרים ביצור כחול לבן. בנוסף, בבעלות קבוצת קשרים פלוס בית דפוס דיגיטלי אין-האוס, המאפשר להתאים את השוברים והמתנות בצורה פרסונלית וממותגת לארגונים וליחידים. פעילות קשרים פלוס נשענת על עקרונות מרכזיים כמו: שירות ברמה גבוהה (קשרים פלוס קיבלה את תו השירות והאמינות מארגון "אמון הציבור") ומגוון רחב של מוצרים במגוון תחומים מלמעלה מ- 2500 ספקים שונים. פעילות קשרים פלוס באינטרנט עובדת תחת תקני אבטחת המידע המחמירים ביותר כגון PCI. 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב