דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתי עלינו לבצע בדיקת התאמה להשתלת שיניים? 

מאת    [ 30/07/2012 ]

מילים במאמר: 432   [ נצפה 2047 פעמים ]

מתי עלינו לבצע בדיקת התאמה להשתלת שיניים?

השיניים שלנו הן בעצם כמו כל חלק בגוף והן חיוניות לנו לתפקוד התקין במהלך חיינו. מצד שני, הן נשחקות מהר יותר ופעמים רבות יכולות לגרום לכאבים רבים. בהתאם לשחיקתן המהירה, כך גם הרפואה מצאה פתרונות רבים ואיכותיים יותר שיבטלו את הבעיות השונות שנגרמות במהלך חיינו, כמו סתימות, השתלות שיניים ועוד.

בדיקת ההתאמה של השתלות שיניים היא בדיקה חשובה מאוד ואי אפשר לבצע השתלות שיניים ללא ביצוע בדיקות מקדימות. הבדיקות האלו בודקות את חלל הפה באמצעות כלים שונים של רפואת שיניים, ולאחר מכן ממשיכים הלאה אל סדרת הטיפולים.

אז והיום

בעבר השתלות שיניים דרשו מאמץ רב וביצוע עבודות שונות של השתלות עצם בלסת וכדומה. כיום, המצב השתנה כמעט לחלוטין ולכן גם הבדיקה שמדברת על התאמתו של אדם זה או אחר להשתלת שיניים גם היא עובדת אחרת. בעבר היה צריך לבחון האם המצב כל כך קריטי בשביל טיפול כזה, ובהתאם לזה גם לבדוק אם הפה יעמוד בהשתלות השונות.

כיום, העבודה היא אמנם מתוחכמת יותר, אבל עם זאת גם הרבה יותר פשוטה, מהירה ונוחה לרופאים שמבצעים את ההתקנה של השתלים הדנטליים. לכן, הבדיקה בעיקר מוודאת את תקינות חלל הפה ואת האופן בו תתבצע ההשתלה. זאת אומרת שהבדיקה נמצאת יותר בשביל לעבור לשלב הבא במקום לאשר אם בכלל לבצע השתלות שיניים.

נוח ואיכותי

השיטה הטכנולוגית החדשה של השתלות שיניים מתקדמות גרמה לעבודתם של רופאי השיניים להיות קלה יותר ועם זאת גם בטיחותית, מהירה ומקצועית יותר. בעבר רק אנשים שהגיעו למצב קריטי ובעייתי מאוד שקלו לגשת אל השתלות השיניים שהתבצעו עלי ידי הרופאים וידעו שהם נכנסים אל תהליך ארוך באופן יחסי.

כיום גם אנשים שהשיניים שלהם לא נמצאות במצב כל כך קטסטרופאלי יכולים לגשת אל רופא השיניים ולקבל ממנו המלצה אם לבצע או לא לבצע השתלות שיניים. העבודה הפשוטה והנוחה שנכנסה בשנים האחרונות גורמת לכך שאפילו אנשים עם ריבוי סתימות יכולים לשקול את האופציה הזו ברצינות גמורה.

שיניים טובות

במידה והתברכתם בשיניים טובות וחזקות, ובמידה ואתם גם שומרים עליהן כמו שמגיע להן, ייתכן ולא תצטרכו השתלת שיניים או אפילו טיפולים קטנים הרבה יותר. במצב אידיאלי שכזה, עדיף שלא לגעת בשיניים ולא להיכנס אל תוך הפרוצדורה הזו. מצד שני, גם שיניים כאלו יכולות להיחלש ולהיפגם בשלב כלשהו, בעוד ששתלים דנטלים יישארו חזקים ואיתנים עוד שנים רבות.

אם גם אתם מוצאים את עצמכם חושבים באופן קבוע על השיניים שלכם, על הכאבים שהן גורמות לכן או אפילו המראה שלהן, הגעה פשוטה אל רופא השיניים יכולה לעשות פלאים בתוך הפה שלכם ובסופו של דבר גם בתחושה האישית שלכם. השתלות שיניים מהסוג החדש גורמות לכך שהטיפול נעשה מהר, ללא כאבים ובאיכות הגבוהה ביותר שיש לעולם הרפואה להציע.

מרפאות ענבל השתלות שיניים


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב