דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מאמרים- מה הם בעצם אומרים? 

מאת    [ 29/07/2012 ]

מילים במאמר: 680   [ נצפה 3126 פעמים ]

כתיבת הודעה לעיתונות, או מאמר המיועד לפרסום באינטרנט, אמורים לתת ערך לקוראים.
ישנם בעלי עסקים, אשר רוצים "ללכוד" מיד את הלקוח הסופי.  רצונם הוא שהצרכן המחפש אחר המוצר או השירות שלהם, ירכוש או יזמין מהם שירות  באופן מידי, אך יש להבין כי על מנת לזכות בליבו של הלקוח יש לתת לו ערך, לרכוש את אמונו, לגרום לו להכיר אותך ואת העסק שלך קצת יותר ואף לתת לו משהו שעשוי לסייע לו עוד בטרם רכש את מוצרך או את שירותיך.

כתיבת מאמר ופרסומו באתרי מאמרים שונים כמו: "מאמרים", "רידר", "מאקר", או פרסום מאמר בדף עסקי בפייסבוק או שליחתו לרשימת תפוצה, עשויה להביא לכך שלקוח פוטנציאל יתעניין בעסק שלכם או בשירות שלכם ויקבל מכם ערך.
מתן טיפים בחינם, יעוץ או הדרכת "עשה זאת בעצמך" יכולים להיות בעלי ערך גבוה מאוד עבור אלו המחפשים אותם.
אם למשל אתם בעלי חנות/רשת קוסמטיקה אתם יכולים לכתוב מאמר עם טיפים לשמירה על העור בחודשי הקיץ וכיצד ניתן להימנע מנזקי השמש. הטיפים צריכים להיות קלים אך לא שטותיים, טיפים שכל אחד יכול ליישם בעצמו בלי להוציא כספים מיותרים, מומלץ לתת טיפים שמחדשים משהו לקורא, לדוגמא: הכנת קרם פנים מפירות העונה שבבית ועוד. 
אם העסק שלכם עוסק בעיצוב בתים/צביעת בתים/עיצוב בשיטת הפנג שוואי או כל סוג אחר של עיצוב, מתן טיפים כיצד לעצב את הבית בצורת "עשה זאת בעצמך" יכול לתת ערך גבוה.

רצוי שהמאמר לא יעלו על דף /דף וחצי.
ברגע שהקורא רואה מאמר ארוך סבלנותו לרוב פוקעת.  אנו חיים בתרבות האינסטנט- תרבות בה הכל צריך להיות עכשיו ומהר, ברגע שמישהו יראה לנגד עיניו מאמר של 2 עמודים ואף יותר, הוא לא ייגש למאמר כזה, בעיקר אם הוא מחפש כרגע טיפים ל-"איך לצבוע את קירות הבית בצורה הפשוטה והמהירה ביותר", הוא יחפש באינטרנט מקור מידע אחר, קצר יותר העונה על הדרישות של 1, 2, 3 ולעבודה.

שמרו על מבנה ופסקאות ברורות. אין צורך לעשות שימוש ברווחים בין קטע לקטע ללא סיבה, כל קטע אמור להיות בעל נושא מסוים.  במידה ועברתם לנושא אחר אתם יכולים ליצור רווח ולפתוח פסקה חדשה.
כתבו בצורה רהוטה אך אל תשתמשו במילים המובנות רק לכם. (השתמשו בשפה שתתאים לכולם- אך כמובן הקפידו על רמה מסוימת).

עשו שימוש בכותרות מסובבות ראשים או בכותרות הבאות מעולמות תוכן שרוב האנשים מכירים כמו משפטים משירים, פתגמים או סיפורים מוכרים.
במידה ואתם כותבים על מוצרי טיפוח/קוסמטיקה ניתן להשתמש בכותרות או משפטים מוכרים למשל :"קחי לך תפוחים ותמרים, המתיקי את עורך"- כותרת היכולה לעבוד מצוין עבור מאמר טיפים לטיפוח העור באמצעות רכיבים המכילים פירות.
במידה ואתה בעל עסק בתחום התיירות ואתה רוצה לעניין את קהל הקוראים בעסק שלך, דוגמא לכותרת מסובבת ראשים יכולה להיות: "כיצד לצאת פעמים בשנה לחופשה בת חצי שנה".
כותרת זו מסובבת ראשים משום לאחר קריאת משפט זה – הקורא מבין שמדובר בחופשה לאורך כל השנה.

כאשר כותבים מאמרים בהקשר לחגים/ תקופות, אירועים מיוחדים הנוגעים למרבית האוכלוסייה, ניתן להשתמש במושגים המוכרים על כולם ולבצע התאמה למוצר שלכם.
אם למשל אתם רוצים לכתוב על קולקציית נעליים חדשה לנשים, שיצאה לאור סביב חג הפסח והקולקציה מתאימה לנשים שעובדות רוב היום בעמידה ממושכת אפשר לקרוא למאמר "והיא שעמדה".
הכותרת מוכרת לכולם, כולם יודעים למה לקשר אותה והיא מייצגת את נושא המאמר.

דוגמאות לכותרות :
"בראש השנה בראש השנה פרחה שושנה אצלי בצוואר"- עבור קולקציית תכשיטים/ שרשראות עם פרח עבור פרסום מאמר בתקופת חגי תשרי.(משפט משיר שכולם מכירים)
"בא לה על הקיץ"- עבור טיפים לקיץ (משפט משיר מוכר)
"יד מורחת יד"- עבור טיפים לשימוש בקרם ידיים (נגזר מהביטוי יד רוחצת יד)
"כי הגן שלנו- לא סגור"- כותרת על פי השיר המוכר "כי הגן שלנו סגור" רק הפוך על הפוך. עבור מאמר לעיצוב גני ילדים.


לסיכום:
1. כתבו מאמרים המעניקים ערך ללקוח פוטנציאל.
2. שמרו על מבנה נקי בעל פסקאות במהלך המאמר.
3. עשו שימוש בכותרות מעניינות או כותרות מעולמות תוכן מוכרים.

לאחר שלקוח פוטנציאל יקבל מכם טיפים, ערך או עזרה עבורו, הוא ירצה לרכוש מכם או לקבל מכם שירות בזכות הקשר שיצרתם עמו לעומת המתחרים שלכם.

בכל שאלה ניתן לפנות אלי- www.livnathadar-pr.co.il

 

 

בברכת יום מעורר השראה ליבנת הדר PR- יחסי ציבור  052-4826212  www.livnathadar-pr.co.il    




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב