דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אלעד מערכות נבחרה למועדון המצומצם והיוקרתי של מיקרוסופט: Dynamics President's Club 2012 

מאת    [ 29/07/2012 ]

מילים במאמר: 400   [ נצפה 1913 פעמים ]

מיקרוסופט העולמית בחרה באלעד מערכות להצטרף למועדון היוקרתי והמצומצם -  President's Club 2012  – לשותפי Dynamics  CRM המובילים בעולם.   . השנה זו  החברה הישראלית היחידה שזוכה בכבוד העצום.

 

Microsoft Dynamics President’s Club מכבד שותפים של מיקרוסופט עם מחוייבות גבוהה ויוצאת דופן ללקוחות, אשר באה לידי ביטוי בהצלחה עסקית. על מנת להצטרף למועדון ה- President's Club למיישמי Dynamics CRM נדרשה אלעד להציג גידול במספר הלקוחות ובשביעות רצונם, גידול במכירת רישיונות וגידול בהכנסות,. אלעד עמדה בשלושה קריטריונים אלו בהצלחה יתרה בשנת 2012. החברים ב- President Club 2012 מייצגים חמישה אחוזים מהרף העליון של השותפים הטובים ביותר של מיקרוסופט ברחבי העולם בתחום Microsoft Dynamics, אשר הגיעו ליעדים עסקיים. אלעד קיבלה את החברות במועדון במהלך כנס השותפים העסקיים העולמי שנערך השנה בטורונטו, קנדה

 

לאחרונה זכתה Elad CRM במספר פרוייקטים גדולים ליישום Dynamics CRM, ביניהם: במוקד השירות "קול הבריאות" במשרד הבריאות, מוקד גמילה מעישון במכבי שירותי בריאות, פתרון למוקד השירות של חברת תקשורת גדולה, מוקד לבית חולים מוביל, פרוייקט ברשות הגז, פרוייקט ב"צוות" - ארגון גמלאי צה"ל ועוד רבים אחרים.

 

לדברי דגן הלוי, המשנה למנכ"ל ומנהל חטיבת התוכנה באלעד מערכות: "אנחנו שמחים להימנות על נבחרת מצומצמת וייחודית זו של President Club Microsoft, גאים להוביל את שוק ה- Dynamics CRM  בישראל ומתחייבים להמשיך לשמור על רמת מקצועיות ואיכות ללא פשרות. על ידי שיתוף הפעולה שלנו עם מיקרוסופט, אנו שומרים על הבנה מקיפה בפלטפורמת Dynamics של מיקרוסופט ובעקבות כך יכולים לספק פתרונות חדשניים, שירות יוצא דופן וערך גבוה ללקוחות Dynamics".

 

 

"מיקרוסופט גאה להוקיר את אלעד מערכות בזכות הישגים יוצאי דופן במכירות", אמר דאג קנדי, סגן נשיא לשותפי Dynamics במיקרוסופט. "כבוד זה מסמל באופן ישיר את עבודת הצוות של אלעד מערכות, אשר צריכים להיות גאים מאוד בהישג שלהם".

 

אודות אלעד מערכות

 

קבוצת  אלעד חוגגת השנה 30 שנים להקמתה והיא מעסיקה למעלה מ- 750 מומחים.

אלעד מערכות מספקת שירותי IT מקיפים, הכוללים פיתוח והטמעת יישומי תוכנה ופתרונות ארגוניים, פתרונות בתחום של תשתית ואינטגרציה עבור מערכות מידע, מתן שירותי מיקור חוץ, שירותי ייעוץ ותמיכה לגופים רבים ומובילים בישראל.

אלעד מערכות היא שותפת זהב מוסמכת של Microsoft ושותפה עסקית בכירה של IBM, והיא פועלת במגוון מגזרים: ממשלתי, ציבורי, הייטק, רפואי, בטחוני ואזרחי. בין לקוחותיה נמנים: משרדי ממשלה, עיריית תל אביב, הנהלת בתי המשפט, בנקים, בתי זיקוק נפט, שירותי בריאות כללית, מכבי שירותי בריאות, המרכז הרפואי על שם שיבא, רשות שדות התעופה, אל על, משטרת ישראל, אלקטרה, אלבר ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב