דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פנסיון כלבים או בייביסיטר לכלבים? 

מאת    [ 28/07/2012 ]

מילים במאמר: 529   [ נצפה 2641 פעמים ]

כאשר רוצים לצאת לחופשה והמשפחה מתכננת לבלות זמן רב מחוץ לבית, לא תמיד מתאפשר לקחת את הכלב. כעט צריך לבחור בין בייביסיטר לכלבים לפנסיון לכלבים?

זאת החלטה עם אחריות, מי יטפל בחיית המחמד שלך בהיעדרך. אם אין לך חבר או בן משפחה אשר יכול לשמור על הכלב, יש לך שתי אפשרויות אחרות, לכל אחת יש את היתרונות והחסרונות שלה.

חשוב לקחת בחשבון את האופי של הכלב וכיצד הוא עלול להגיב במצבים מסוימים. כלבים רבים הנשלחים לפנסיון יהפכו להיות מאוד לחוצים בהיעדרך ובמקום לא מוכר, בהעדר הסביבה המוכרת שלהם והריחות המוכרים.  האם תוכל לסמוך על הפנסיון שיאכילו  את הכלב במזון טוב? כלבים שהואכלו במזון שונה מהתזונה הרגילה שלהם עלולים לחוות בעיות עיכול, כגון הקאות ושלשולים, מצב זה אף יכול להוסיף לסטרס בו נמצא הכלב.

כלבים רבים סגורים באזור יחסית קטן ובנוסף עם הסטרס יכול לגרום לזיהום ויראלי אצל הכלבים, מצב דומה לזה שיש הרבה ילדים ביחד אשר מעבירים צינון מהאחד לשני . תברואה נכונה היא קריטית למניעת התפשטותן של מחלות מידבקות. הפנסיון אמור להיראות ולהריח נקי, וגם שאר בעלי החיים בתוכו צריכים להיות נקיים ומטופחים.

במקרה שהכלב נהייה חולה, איך לטפל בו? האם יש וטרינר בכוננות לטיפול, או שתשאיר מספר ליצירת קשר עם הוטרינר הקבוע של.  הקפד לדון סוגייה עם בעל הפנסיון.

בית חולים לבעלי חיים הוא לא מקום טוב להשאיר את חיית המחמד שלכם בזמן שאתם בחופשה מהסיבה הפשוטה שכך גדלה האפשרות שהכלב יבוא במגע עם כלבים חולים אשר עלולים להעביר את המחלה. אם אתםה בוחר להשאיר את כלבכם בפנסיון כלבים, הקפד למצוא מתקן שאתה בוטח בו, ושחברים או בני משפחה המליצו עליו מתוך ניסיון.

הדברים החשובים ביותר לשים לב אליהם בפנסיון הם בטיחות כללית, וידידותיותהצוות. לא כל פנסיון כלבים הוא טוב . במקומות מסויימים לא נותנים לכלבים מספיק תשומת לב ולא משחקים איתם כמו שהיית רוצה לכלב שלך. אתה צריך לקחת בחשבון גורמים אלה לצורך ניתוח עלות ונוחות של הכלב, שהוא מן המעלה הראשונה.

מציאת פנסיון כלבים עם מוניטין טוב הוא קריטי כאשר אתה צריך להפקיד את הטיפול בחיית המחמד שלך לאנשים זרים.  תחפשו המלצות טובות ואמינות כך שתהיו בטוחים שהכלב שלכם נמצא במקום אמין עם אנשי מקצוע המבינים את אחריותם . אפשרות של םנסיון כלבים מסיר כל חשש מלהכניס אנשים שאינך מכיר לבייתך.

הדאגה לזרים הנכנסים לבית שלך ניתנת להקלה על ידי חיפוש אחר המלצות על אנשים אמינים ומקצועים.

לבייביסיטר כלבים יש היבטים חיוביים, ככה יש מישהו ששומר על הבית שלך, מוציא את הדואר והופף את הבית שלך למקום שהפעילות בו נמשכת כרגיל כאילו לא יצאת לחופשה. אם אתם רוצים רמה גבוהה יותר של שירות, אתם יכולים למצוא מישהו שישאר בבית שלכם בזמן שאתם בחו"ל למשל. זהו יתרון משמעותי מבחינת הכלב שלכם, הוא מקבל הרבה תשומת לב ואינו צריך להתמודד עם חרדה של מקום לא מוכר.

בין אם תבחר בפנסיון כלבים או בייביסיטר כלבים, ודא שאתה נותן הוראות ברורות לגבי תזונה ומתן תרופות אם נדרש . מי שנשאר לשמור על חברך הטוב צריך לצאת איתו לטיול מספר פעמים ביום ולפעיל אותו עם משחקים.  חשוב לתת מידע מפורט של כמה פעמים הכלב רגיל לצאת לטיול ואיך הוא לשחק. חשוב גם להשאיר מספר חירום ליצירת קשר..

doggisitter.com - שרות דוגיסיטר באזור המרכז. יחס אישי חם ומפנק!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב