דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ירח דבש טרופי 

מאת    [ 24/07/2012 ]

מילים במאמר: 464   [ נצפה 3673 פעמים ]

חבילות ירח דבש בחול


שאיפה מוכרת היא לצאת מיד לאחר הנישואים לחופשת ירח דבש. מנהג זה נפוץ בקרב תרבויות רבות וניתן להבין את שורשיו. זוג צעיר ומאוהב שאך נישא הוא בעמדה נדירה ליהנות מחופשה רומנטית מדהימה, חבל מאד לא לנצל הזדמנות כזו של פעם בחיים ולבחור מבין שפע חבילות ירח דבש בחול את זו המתאימה ביותר לטעמכם.

ירח הדבש ומאפייניו
ירח דבש (באנגלית honey moon) מתייחס לתקופה בת כחודש ימים, זאת ניתן ללמוד מן השימוש בביטוי "ירח"  המתייחס לזמן החולף ממולד הירח דרך מילואו ועד שנעלם שוב. מובן שמעטים נוטלים לעצמם פסק זמן של חודש שלם ואורכן האופייני של חבילות ירח דבש בחול עומד על שבוע - שבועיים.

לעיתים זוגות נתונים למתחים ועומסים גדולים בתקופה הקודמת לנישואיהם. ארגון טקס החתונה, החששות מפני תום חיי הרווקות, ההתמסדות, ההתמודדות הקרבה עם חיי המשפחה וגידול הילדים כל אלה עשויים להשפיע על מצב הרוח ואפילו על הזוגיות. רבים מעידים כי הרבו לריב עם בני זוגם במהלך הימים הקודמים לאירוע חתונתם. לפיכך ברורים יתרונותיו של ירח הדבש, פסק זמן המאפשר לבני זוג להירגע, לשוב ולהתענג על בילוי זמן משותף, ללא דאגות ולחצים.

חופשת ירח דבש מאופיינת בשימת דגש על פינוק ופנאי, יש הבוחרים לשלב גם ביקורים באתרי תיירות מעניינים אך כל זאת מבלי לגרוע מן המטרה העיקרית והיא פשוט לבלות זמן בנעימים עם בני הזוג. לאור מאפיין בסיסי זה מובנת המגמה לבנות חבילות ירח דבש בחול דווקא סביב אתרי נופש מפנקים במיוחד. אמנם אתרים אקזוטיים, כגון איים טרופיים למיניהם, הם מן המבוקשים שביעדים לבילוי חופשות ירח דבש אולם הסיבה איננה השאיפה לבקר במקומות רחוקים ושונים אלה דווקא הפינוק שמעניק האקלים הטרופי, האירוח הלבבי והמסור, מלונות יוקרתיים המצויים ביעדים אלה ועוד.

יעדים אופייניים
כאמור חבילות ירח דבש בחול בנויות פעמים רבות סביב יעדים אקזוטיים כגון האיים המולדביים, סרי לנקה, איי סיישל, זנזיבר ועוד.
חופשה באי טרופי היא משאת נפשם של רבים, השהייה באי טרופי נתפסת כהתנתקות האולטימטיבית משגרת היום יום. ים צלול, שמש חמימה, חופים זהובים, ערסלים תלויים בין דקלי קוקוס, ריזורטים מפנקים, בונגלו מפואר, מלונות יוקרה על חוף הים, מקומיים חייכניים ונינוחים, כל אלה ועוד מהווים את מקור המשיכה של אתרים מעין אלה עבור זוגות בעומדם לבחור יעד לבילוי חופשתם המשותפת הראשונה כזוג נשוי.

פינוק, פינוק ועוד פינוק
שם המשחק בכל הקשור בתכנון חבילות ירח דבש בחול הוא הפינוק. מקובל לחשוב שנשים הם הנוטות לבקש בילויים מפנקים כגון טיפולי ספא ועיסויים, ייתכן שבדרך כלל יש גרעין של אמת בכך אבל בכל הקשור לחופשות ירח דבש הרי שגם לגברים חשוב במיוחד להתפנק. כדי להבטיח שציפיות כאלה של בני הזוג יתממשו בחברות התיירות בוחרים עבור חבילות ירח דבש בחול מלונות וריזורטים איכותיים ויוקרתיים, כל פרט בחופשה מתוכנן ומתואם כך שלזוג נותר רק להירגע וליהנות מן השלווה, הבילויים וההפתעות שהוכנו עבורם.

יונתן פרנס- מנהל שיווק נועם טורס תיירות פנאי ולייףסטייל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב