דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אפייה מקצועית בקלי קלות - אפייה עם תבניות סיליקון 

מאת    [ 23/07/2012 ]

מילים במאמר: 434   [ נצפה 3662 פעמים ]

אפייה מקצועית בקלי קלות – אפייה עם תבניות סיליקון

תבניות סיליקון הפכו בשנים האחרונות למצרך מבוקש על חובבי אפייה ביתיים וקונדיטורים מקצועיים. יתרונותיהן של תבניות סיליקון מוכרות וידועות: הן אינן דביקות ולכן העוגות משתחררות מהן בקלות, גם אם הן עדיין חמימות, הן מתקררות במהרה וגמישות. בנוסף תבניות סיליקון מיוצרות בעשרות דגמים המותאמים לאפייה של מאפים ועוגות שונים, קלות לניקוי ומעוצבות בחן רב.

לצד כל היתרונות האלו, חשוב לציין את העובדה כי תבניות סיליקון הן גם זולות להפליא ולכן ניתן לקנות מגוון רחב של דגמים וסוגים שישמשו אותנו לאפיית עוגות רבות. כיום ניתן למצוא תבניות סיליקון המותאמות לאפיית עוגות גבינה, מאפינס וקאפקייקס, עוגות אינגליש קייק, לחמים, עוגות שושנים אישיות, קוגלהוף ועוד.

בעלי מטבחים קטנים שאין בהם שטח עבודה ואחסון גדול ימצאו כי תבניות סיליקון אף נוחות יותר לאחסון בארונות, כיוון שהן גמישות ויכולות להידחק בקלות לארונות קטנים, בניגוד לתבניות המתכת המסיביות יותר. האחסון הקל והעובדה כי אינן תופסות מקום על משטח העבודה הופך גם את השימוש בהן באופן קבוע במטבחים קטנים לקל מאד. בנוסף, תבניות סיליקון קטנות יותר מאפשרות אפייה בטוסטר אובן או בתנור קטן אחר.  

שימוש נכון בתבניות סיליקון

תבניות סיליקון הן קלות לשימוש, אך ישנם כמה טיפים שיסייעו להפוך את חוויית האפייה בתבניות הסיליקון לנוחה ופשוטה עוד יותר. 

השפים הגדולים שכבר אימצו תבניות סיליקון כחלק מציוד המטבח הבסיסי שלהם יספרו לכם כי הם ממליצים על שימוש בתבניות סיליקון יחידניות קטנות לאפיית מאפים קטנים כמו מאפינס וקאפקייקס. ניתן לרכוש סטים של כמה תבניות סיליקון יחידות, המעוצבות – בדומה לפטיפורים מנייר, בגדלים משתנים. חלק מתבניות הסיליקון האלה הן בעלות שוליים חלקים וחלקן בעלות שוליים מחורצים, כמו תבנית פאי. ניתן לבחור תבניות סיליקון לפי העדפה אישית בנושא זה. הסיבה לכך שכדאי לאפות בתבניות יחידניות ולא בתבניות סיליקון גדולות המחולקות לפי דוגמאות המאפה היא כי תבניות סיליקון יחידניות נוטות להיות יציבות יותר.

תבניות סיליקון גדולות יותר, המשמשות לעוגות, פאי או לחמים, חייבות שימון, למרות שהוצאת המאפים מהן נוחה יותר מהוצאתם מתבניות מתכת. הסיבה לכך היא שגמישותן של תבניות סיליקון יכולה להביא לסדקים במאפה או לשבירת העוגה לחתיכות בעת ההוצאה מהן, במיוחד אם לא עושים זאת בעדינות. בנוסף, שימון תבניות סיליקון מסייע מאוחר יותר לנקות אותן.

לא רק למתוקים

תבניות סיליקון אינן משמשות רק לאפיית עוגות ומאפים. העובדה כי הן מאפשרות חלוקה למנות קטנות, מאפשרת להכין בהם כיסונים, אגרולים, מיני-פאי, מאפי גבינה קטנים ואפילו קציצות בשר אפויות, שיונחו בתוך תאי המאפינס או תבניות המאפינס האישיות.

לבסוף, חשוב לדעת כי תבניות סיליקון מנקים על ידי השרייה במים עם סבון. את תבניות הסיליקון האישיות הקטנות ניתן להניח בכלי גדול יותר ולהשרות אותן לזמן קצר במים חמימים ובסבון, שאריות המאפה שמצטברות בשולי התבניות יורדים בקלות וניתן לשטוף אותן ללא כל בעיה.

מאיה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב