דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כניסות מיוחדות לחופה 

מאת    [ 23/07/2012 ]

מילים במאמר: 390   [ נצפה 1734 פעמים ]

חתונה ברקע? ההתרגשות באויר? לחץ? פחד? איך? מי, מה ואיך עושים? זה הזמן שכולם סביבכם רועשים ורוגשים באיזה אולם או גן אירועים תבחרו... איך תראה שמלת הכלה... מי יתקלט והאם זה יהיה מזנון או הגשה... אתכם דווקא מעניינת החופה הדבר המשמעותי באמת, זה שלקראתו כולם מתכנסים, זה שהופך את הזוג מחברים לנשואים הנשבעים בברית עולם – החופה.

חופה לא מכבר זה הוא עניין שאינו פשוט בכלל, יש אלפי סוגים ורעיונות עיצוביים, יש אלפי טקסים שונים ומשונים ויש הרבה דרכים להכנס ולצעוד לעבר החופה – מהי החופה שלכם?איך היא מעוצבת? חדשנית? מודרנית? מסורתית?  ואיזו מוזיקת רקע תתנגן? – נציג בפניכם מספר רעיונות מצומצם אך נשתדל שהרעיונות יהיהו חדשניים...

יש מישהו במשפחה שיודע לשיר? עבר פיתוח קול? אולי בעברו שר בטקס אחד או שניים של בית ספר – כדי לכם לבקש ממנו שיחמם את הגרון... כמה מרגש קולו של אח/אחות/דודה/אמא וכו' ששרים בקולם (או מקליטים פלייבק) בזמן שהזוג הצעיר צועד לאט לאט לעבר החופה שתשנה את חייהם...

ברכת כלה, אתם רוצים שהאורחים יתרגשו? יזילו דמעה? רוצים אויירת קודש? ברכת כלה זוהי ברכה שהכלה אומרת בקולה לפני הצעידה לחופה. הכלה יכולה להגיד את הברכה במיקרופון לפני צאתה לחופה והיא יכולה להקליט את קולה באולפני הקלטות.

אתם דווקא רוצים להרקיד ולשמח... רוצים "לעשות כניסה" אז תפרגנו בריקוד קיצבי לאורך השטיח הלבן... אתם יכולים לבקש מההורים והאחים שעולים איתכם לחופה שיצטרפו לריקוד... זה חדשני, מקפיץ ופותח את החתונה  באוירה טובה וקצבית.

קליפ... כמה רגעים עברתם ביחד, טיילתם, נסעתם הייתם בבריכה, בים, בבית מלון ואפילו ירדתם בשביל הנחש ועסיתם סקי בחרמון... עברתם הרבה עד הרגע המיוחד – אתם מוזמנים להכין קליפ שבו כל הרגעים "הגדולים" קליפ שישודר לפני החופה ומיד כשמסתיים אתם יכולים או לקפוץ ולקרוע את המסך... או להכנס "כניסה רגילה ומרגשת"

מעוניינים במרגיע ושקט, מנגינה מיוחדת? מה לגבי נגנית נבל בתלבושת לבנה וטהורה... רוצים קצבי ומרקיד אפשר מתופף "משוגע", רוצים קול תרועות מה לגבי תקיע בשופר לפני הכניסה לחופה?

הפרחות... כמובן שיש את הדברים הרגילים אך יש לציין שבכל חופה וחתונה  נותנים אוירה אחרת ומיוחדת – הפרחת יונים, בלונים, בועות סבון, זיקוקים – כל האטרקציות למינהן תמיד מוסיפות נופך מיוחד וחגיגי...

חופה זה רגע שנזכור לעד, זהו הרגע שמשנה את חיינו... מה שלא תבחרו ואיך שתעשו זה תמיד יהיה הרגע המרגש שלכם ועוד תמונה שאפשר להוסיף לקליף החיים שלכם.

בהצלחה ומזל טוב למתחתנים

 

לי-קל אירועים פעלה ופועלת בתחום החתונות, ארגון חתונה , מסיבת בר/ת מצווה, ימי הולדת לצעירים ומבוגרים, בריתה , גני אירועים  ואירועים עסקיים גדולים שבהם צברנו ניסיון רב במהלך השנים האחרונות.


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב