דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


118 מיליון מדוכאים 

מאת    [ 23/07/2012 ]

מילים במאמר: 506   [ נצפה 3150 פעמים ]

ב- 2004 נרשמו בארה"ב 118 מליון מרשמים לתרופות אנטי-דיכאוניות (על פי מחקר של ה SDC -המרכז למניעה והשתלטות על מחלות, שפורסם ב - CNN.health)

כמות רצינית של תרופות. כמות רצינית של דיכאון.

הטיפול בדיכאון ותופעות נפשיות אחרות מעניין אותי שנים רבות. לא מעט מטופלים מגיעים אלי עם בעיות נפשיות ורגשיות המטרידות אותם על מנת להיעזר בהומיאופתיה הקלאסית וביכולת שלה להביא מזור לתופעות אלו בדרך עדינה ומהירה. רק לאחרונה קראתי ספר חדש של זוג ההומאופתים ג'ודית' רייכנברג אולמן ורוברט אולמן שנקרא "הטיפול ההומיאופתי בדיכאון, חרדה ובעיות נפשיות ורגשיות נוספות" שיצא השנה בהוצאת Narayana.

הגישה שלהם לא שוללת טיפול פסיכיאטרי או מתן תרופות פסיכיאטריות, אלא רק מזמינה את המתעניין או הנזקק להתבוננות רחבה המגלה עוד אפשרויות לטפל ולהביא מענה ורווחה, ללא תלות וללא תופעות לוואי מיותרות. הספר מלא וגדוש בתיאור מקרים נפשיים שנעזרו על ידם, לא תמיד בתרופה הראשונה, לא תמיד אחרי שבוע וחצי, אבל תמיד בתשומת לב רבה, יחס מכבד ורצון אמיתי לעזור.

בחרתי לתרגם תרגום חופשי של פסקה מסוף פרק המבוא, המזמינה את הקורא לבחון את האפשרויות השונות העומדות בפניו מתוך מצבו ולבחור מתוכן באופן הפעולה המיטבי עבורו. כותרת הפסקה היא "מה הכי טוב בשבילך?"

ולהלן האפשרויות (כרגיל, בתרגום לעברית עם ענייני המין – הפעם בלשון נקבה):


    • 

    כמה גרוע את מרגישה? מספיק חסרת תקווה עד שתשקלי לסיים את חייך? אם כך, אנו ממליצים לפנות מייד לעזרה פסיכיאטרית. אולי תזדקקי לאשפוז וסיכוי סביר שתזדקקי לטיפול פסיכיאטרי הכולל מתן תרופות עם מומחה למטופלים עם נטיות התאבדויות.


    • 

    אם את לוקחת תרופות נוגדות דיכאון עם תוצאות סבירות או אף טובות מאד, את שבעת רצון מתרופות אלו ואין לך התנגדות להמשיך ולקחתן כל חייך, סביר שמצאת את המענה לבעיותיך.


    • 

    אם את סובלת מדיכאון קל או בינוני, ניסית תרופות פסיכיאטריות עם הצלחה מועטה מאד או שאת מוטרדת מתופעות הלוואי ומחפשת גישה שונה, אלטרנטיבה כמו הומיאופתיה קלאסית עשויה להיות המענה עבורך.


    • 

    אם תרופות נוגדות דיכאון עובדות בסדר מבחינתך אבל את לא רואה את עצמך לוקחת אותן בשנה הקרובה או לשארית חייך, אנו מציעים שתבדקי אפשרויות נוספות.


    • 

    אם את שבעת רצון מהתרופות נוגדות הדיכאון שאת לוקחת, אבל מישהו אחר, הורה, בן משפחה או חבר מנסים לשכנע אותך להפסיק, תקשיבי רק לעצמך, לא לאף אחד.


    • 

    אם ניסית אופנים אלטרנטיביים לטפל בדיכאון שלך כמו למשל היפריקום, תוספי מזון ודברים דומים, ואינך שבעת רצון מהתוצאות, סיכוי גבוה שתוכלי מאד להיעזר בטיפול הומיאופתי קלאסי.


    • 

    ברגע שאת בהירה לחלוטין לגבי החלטתך, עלייך לדבוק בה ללא כל צורך להתנצל על כך. אם מאוחר יותר גילית שההחלטה שהחלטת אינה טובה עבורך, מותר לך לשנות את דעתך.

משהו בגישה של הדברים, שאינה מתנשאת, אינה מבטלת, אלא רק פותחת אפשרויות ומעצימה את המטופל עצמו, מחזירה לו את הכח והאחריות לחייו תוך מתן כבוד עמוק לדרכו ובחירותיו מאד מדבר אלי. אז רציתי לשתף אתכם.

בארה"ב יש מעל 40 מליון איש מעל גיל 18 הסובלים מחרדה. ואצלינו? על חרדה ועניינים אחרים במאמר הבא.

גיא אילון  RCHom
הומאופתיה קלאסית
054-7627364
www.guyaylon.co.il
/>guyaylon@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב