דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תביעות סיעוד - התמודדות עם מצב לא פשוט 

מאת    [ 21/07/2012 ]

מילים במאמר: 405   [ נצפה 3521 פעמים ]

התמודדות עם מצב לא פשוט

כשאנו צעירים אנו לא ממש מקדישים תשומת לב למצב שבו אנו יכולים להיות בעוד לא מעט שנים. מעבר להתבגרות הטבעית של הגוף הרי שחשוב להבין שאנו יכולים להפוך למקרה סיעודי ולהזדקק לסיוע רב על מנת לבצע פעולות בסיסיות. תביעות סיעוד שונות שמוגשות בישראל מציגות את אלו שחשבו קדימה והגיעו למצב שבו הם מנסים לממש את חוזה הפוליסה שנחתם עימם.

מצב סיעודי הוא מצב מאוד לא פשוט שיכול להיות גם מנת חלקו של אדם צעיר יחסית. זאת בגלל סיבות שונות כמו תאונה או מחלה קשה, ולכן לא מעט אנשים מצטיידים בביטוח סיעודי מסוג כזה או אחר. בשורה התחתונה מה שמעניין את מי שהגיע למצב שבו הוא לא מסוגל להתלבש או להתקלח בעצמו וכיו' היא העובדה שכל תביעות ביטוח רלוונטיות שיגיש יתגמלו אותו בהתאם לסיכום.

ההסתמכות על חברת הביטוח

בישראל של היום אנו יכולים לשמוע בצורה מאוד נרחבת ומקוממת על לא מעט מקרים שבהם תביעות סיעוד לא זכו ליחס הראוי. הדבר אומר שמי שהשכיל להצטייד בביטוח מסוים ודאג לשלם את הפרמיה החודשית בצורה מדויקת ועקבית רואה לפתע כי הוא עומד מול גוף גדול עתיר עורכי דין שממטירים עליו מונחים מקצועיים המדגישים לו מדוע הוא לא זכאי לפיצוי או לתגמול כלשהם.

אין ספק שמדובר ברגע קשה מאוד שמוסיף עוד יותר למצבו הרעוע של התובע. בגלל ריבוי מקרי סירוב ודחייה אלו יש כבר לא מעט ישראלים שלא מחכים יותר מדי ונעזרים בשירותיו של עורך דין ביטוח על מנת להתמודד בצורה מוצלחת מול כל חברת ביטוח. בצורה כזו תביעת סיעוד יכולה להפוך לכזאת שניתן להיות בטוחים יותר לגבי סיכוי הצלחתה.
       

יכולתו של התובע לקבל את המגיע לו

חשוב לזכור עד כמה התלות שלנו הופכת להיות גדולה ברגע שאנו הופכים למקרה סיעודי. המוסד לביטוח לאומי יכול גם הוא לסייע בצורה כזו או אחרת אם מי שנבדק על ידיו מוגדר לבסוף כמקרה סיעודי, אך באופן טבעי רבים לא מסתמכים על כך והם מעוניינים באמת לראות עד כמה שווה לרכוש פוליסת ביטוח מתאימה שתוכל להבטיח להם את השקט הנפשי אם חלילה הם בבעיה סיעודית.

ברגעי האמת שבהם מוגשות תביעות סיעוד מרגיש התובע כיצד הוא בסה"כ עושה צעד מקובל בדרך לקבלת גמלת סיעוד או כל פיצוי אחר שמגיע לו מתוקף מצבו. אך מאחר וכבר הזכרנו את מספר הדחיות הרב של תביעות ביטוח שונות ניתן להבין מיד מדוע יש ביקוש רב לשירותיו של עורך דין ביטוח מקצועי שיכול לתרום רבות לקבלת הפיצוי המגיע.

תבור ושות' עורכי דין - עו"ד אורי תבור - עורך דין ביטוח - מתמחים בין היתר בתביעות ביטוח וישמחו להעמיד לשירותכם את הידע והנסיון העשירים שלהם.


http://law-tavor.co.il/


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב