דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לחתונה אחרת... 

מאת    [ 21/07/2012 ]

מילים במאמר: 390   [ נצפה 1999 פעמים ]

החלטתם להתחתן? רוצים לארגן חתונה קצת שונה? מיוחד? אחרת? מחפשים גימיק? רעיון? הפתעות? הגעתם למקום הנכון! מספר רעיונות לחתונה קטנה/ גדולה ומטריפה....

חתונה הפוכה -  אתם רוצים שונה ומיוחד אבל עדיין סטנדרטי ושגרתי, חתונה הפוכה כנראה תהווה פתרון מעולה עבורכם. בחתונה מסוג זה מיד לאחר קבלת הפנים נגשים לאכול את המנה העיקרית וכמובן לפצוח במחול... שלב החופה הוא ממש אחרון בסדר העניינים. אומנם יש את כל השלבים המקובלים אך בסדר הפוך, דבר שעדיין משאיר למוזמנים טעם של שונה, מיוחד וייחודי ונעשה רק בזכות שינוי סדרי הזמנים.

חתונה בטבע -  לא רוצים להתחתן באולם/גן אירועים? רוצים הפקה מטורפת? מאתגרת? רוצים להתחתן בשקיעה מול הים? באמצע המדבר? ליד יער? בעזרת חברת הפקות תוכלו להתחתן כמעט בכל לוקיישן אותו תרצו, כל מקום יכול להפוך למקום הגיוני לחתונה... אין דבר שבלתי אפשרי לעשות והכל נתון כמובן לרצונות בני הזוג.

חתונה בבית כנסת - רוצים קטן? צנוע? משפחתי? חתונה בבית כנסת הופך כל אירוע למרגש, ייחודי בעל אווירת קדושה וטוהר.

חתונת נושא - רוצים להפוך את החתונה לייחודית ושונה? בחרו נושא המקובל על שני בני הזוג: לדוגמא המערב הפרוע? רומיאו ויוליה? ותנסו לתת טעימה מהנושא הנבחר במהלך החתונה, כך שתצרו אווירת נושא. כגון: תחפושות ברוח הנושא, מסכות, קייטרינג, עיצוב אולם (יש אופציה להתחתן בפורים וממש לעשות קרנבל)

חתונה באולם/גן אירועים - במידה ואתם כן בוחרים להתחתן (כמו רובנו) באולם, לא חתונת נושא ולא חתונה הפוכה -  חתונה לגמרי רגילה, עדיין תוכלו להוסיף גימיקים מיוחדים על מנת להפוך את החתונה למיוחדת ושונה, לפניכם מספר אופציות: ברכת כלה, הפרחת - יונים/ בלונים, זיקוקים, בובות ענק ברחבת הריקודים, מייצגים, סרט מצויר על בני הזוג, ברכות מחברים וכו.

מארגן חתונה ידע לעזור לזוג בפיתוח בחשיבה יצירתית, הוא יעזור להבין איך אפשר במינימום מאמץ והשקעה כספית לגוון, לחדש, לרגש ולתת לקהל המוזמנים חווית חתונה אחרת - אולי מיוחדת יותר... אולי מרגשת יותר... אולי שונה יותר... אבל משהו אחד שיהיה יותר (כמובן על פי רצון הזוג)

 מפיק חתונה הוא הדמות עליה הזוג יכול לסמוך לאורך הדרך, כמו שותף שלישי שרץ איתך "במסע לעבר החתונה", מפיק חתונה הוא הדמות שאליה תוכל להתקשר כשקשה, תוכל להשען אליו. אם אתם רוצים חוויה  אחרת, שירות אישי, ליווי צמוד והבטחה שהחתונה שלכם תהיה בדיוק כמו שחלמתם - אז כדי לכם לפנות לעזרתו של מומחה מפיק חתונות.

צוות האתר מאחל מזל טוב למתחתנים

 

פורטל גן ואולם הוקם על מנת לתת לכם, החוגגים אירוע, את המענה המתאים ביותר לאחת השאלות החשבות שבה זוגות רבים מתלבטים, היכן כדאי להתחתן? ארגון חתונה בפורטל תוכלו למצוא מגוון גדול של מקומות לחתונה גן אירועים, אולם אירועים, מסעדות, מקומות קטנים ומקומות מיוחדים ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב