דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירת מקום לחתונה 

מאת    [ 21/07/2012 ]

מילים במאמר: 453   [ נצפה 1548 פעמים ]

מזל טוב! החלטתם להתחתן, מה צריך לבדוק כדי לבחור את הלוקיישן הנכון לחתונה.

הדבר הראשון שחשוב לדעת הוא מספר מוזמנים כללי שיש לשני בני הזוג ולהורים שלהם. לאחר שיכלול כללי של מספר המזמנים תוכלו לקבל "תמונה גדולה" של גודל האירוע אותו אתם הולכים להפיק. בישראל כיום מגוון של גני אירועים/ אולמות וכל אחד מהם שונה בגודלו ומתאים לאירוע עם כמות מוזמנים שונה.

הנתון השני והלא פחות חשוב הוא הסכום הכספי אותו יש לכם להוצאות החתונה. עליכם לשבת ביחד ולהבין כמה כסף נזיל יש לכם וכמה ממנו אתם מוכנים להשקיע באירוע, כלומר - תקציב.

מתי אתם מעוניינים לחגוג? אירוע קיץ או אירוע חורף? קבלת פנים בתוך האולם? קבלת פנים בחצר? אירוע שישי בצהרים? אירוע בשבת? 

המיקום הגיאוגרפי  -  מה המיקום הגיאוגרפי הנכון לחתונה? כמו בכל דבר גם במקרה הנוכחי, "האמצע". אם אחד מבני הזוג גר בצפון והשני בדרום נקודת המפגש תהיה במרכז על מנת שיהיה למוזמנים נוח להגיע לאירוע.

לאחר שיש בידכם את נתונים הללו תוכלו להתחיל לפנות לאולמות וגני אירועים. בחרו מספר מקומות ללכת אליהם (יש לקבוע פגישה מראש) וכבר בפגישה ע"פ הנתונים שבידכם תוכלו באופן בסיסי להבין אם המקום רלוונטי עבורכם.

אם המקום מוצא חן בעינכם, המיקום הגיאוגרפי מתאים לכם, התאריכים הפנויים רלוונטיים והכי חשוב  הסכום הכספי עבור האולם (כמובן כולל מזון ועיצוב בסיסי) מתאים לתקציב שתכננתם -  זה הזמן להתחיל להבין קצת יותר לעומק את החוזה של האולם? (על קצה המזל מה  עליכם לברר: האם המחיר הנקוב כולל תשר למלצרים? כמה עמדות מזון אתם מקבלים? כמה עולה תאורה והגברה? האם עיצוב החופה כלול במחיר? וכו')

ברגע שתתחילו את תהליך חיפוש המקום האולטימטיבי עבורכם  תבינו שהנושא מעט בעייתי, אין הרבה גני אירועים/ אולמות שמוכנים לערוך אירוע קטן והנתון הזה עלול להוביל אתכם לחיפוש ארוך ואפילו מייגע – אך אל תתייאשו, לפניכם כמה רעיונות גדולים לחתונה קטנה שאולי יכלו לעזור לכם....

 - האופציה הראשונה והכי קלה זה לפנות לאולמות / גני אירועים שתוכננו ונפתחו על מנת להפיק חתונות קטנות ומצומצמות. גם בחיפוש מהיר באתרי האינטרנט תוכלו להבין (מבלי להגיע לפגישה במקום) איזה אולם/גן אירועים פותח את שעריו גם לאירוע עם מעט מוזמנים.

- האופציה השנייה שלא תמיד מתאימה לכולם מכורך הנסיבות, היא לחגוג בחצר או גג הבית שלך. כמובן שהאופציה הזאת כרוכה בהכנת החצר לקראת האירוע, עיצוב, השכרת שרותי קייטרינג, השכרת ציוד נלווה ובכלל יתכן שתצטרכו מפיק חתונות – אין ספק שהחתונה תהיה קטנה ומיוחדת.

- האופציה השלישית והקלה היא לחגוג את המאורע במסעדה, יש הרבה מסעדות שסוגרות את שעריהן לכבוד חגיגית אירועים מסוג זה וישנם כאלו שיש להם חדרי אירועים מלבד מתחם המסעדה.

- האופציה הרביעית היא חגיגה בבית כנסת. האופציה הזאת מתאימה לאלו בנינו שמעוניינים בחתונה מיוחדת אך מוכנים לוותר על עניין התקליטן ומוזיקת הריקודים.

מזל טוב למתחתנים

פורטל גן ואולם הוקם על מנת לתת לכם, החוגגים אירוע, את המענה המתאים ביותר לאחת השאלות החשבות שבה זוגות רבים מתלבטים, היכן כדאי להתחתן? ארגון חתונה דרך הפורטל תוכלו למצוא מגוון גדול של מקומות לחתונה גן אירועים, אולם אירועים, מסעדות, מקומות קטנים ומקומות מיוחדים ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב