דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביום ראשון זה מתחיל: Start-Up Camp של אינטרסקול ישראל 

מאת    [ 19/07/2012 ]

מילים במאמר: 550   [ נצפה 3148 פעמים ]

חולמים על אקזיט בגיל צעיר? אינטרסקול מקיימת מחנה סטארט אפ לילדים ובני נוער

 חושב שהילד שלך יזם וטכנולוג שיקים בעתיד סטארט אפ משלו? חברת אינטרסקול, המפעילה סדנאות וקייטנות בתחום המחשבים, תקיים, החל מיום ראשון הקרוב, את  Start-Up Camp, מחנה טכנולוגיה וסטארט אפ לילדים ובני נוער. הנושאים העיקריים בהם יתמקד המחנה השנה יהיו: פיתוח משחקי מחשב אינטרקטיביים של העתיד, עיצוב ותכנון מולטימדיה ותלת מימד, פיתוח אתרים בעולם האינטרנט וגם סדנאות שמוקדשות לרובוטיקה וחומרה. בנוסף לסדנאות, יתקיימו במהלך המחנה גם הרצאות של אנשים מעולם הטכנולוגיה ואנשי סטארט אפ ויתקיימו קבוצות חשיבה וחממת רעיונות ייחודית.

 לאור הצלחת המחנה בשנים הקודמות, תקיים אינטרסקול את המחנה במחזורים של  6 ימים רצופים, בתנאי פנימיה מלאים, כל זאת על מנת להבטיח חוויה ייחודית עבור המשתתפים. ה- Start-Up Camp יתקיים בשלושה מחזורים, כאמור החל מיום ראשון הקרוב (22.7), בכפר הנוער מוסינזון שבהוד השרון.

 Start-Up Camp, אשר מיועד לילדים ונוער מגילאי 10 ועד 16, מורכב מסדנאות טכנולוגיות שונות, רובן למטרות לימוד מיומנויות התקשוב. מטרת הסדנאות היא לפתח חשיבה יזמית ייחודית לצד פיתוח קישורים חברתיים. במהלך ששת ימי המחנה תתקיים פעילות חברתית, שכוללת בין היתר ערבי גיבוש חברתי, רכישת חברים מכל רחבי הארץ והעולם, פעילויות טבע, איכות הסביבה, הרבה ספורט, סרטים, בריכה, פעילויות מדע, פעילויות ערב משגעות ועוד הרבה הפתעות.  סדנאות טכנולוגיות נוספות שיילמדו  ב-Start-Up Camp: צילום דיגיטאלי ועריכה (חניכים יתנסו בצילום, עריכה של צילומים וסרטונים והכנת קליפים), אנימציה ומולטימדיה, פיתוח משחקי מחשב אינטרקטיביים, תכנות בסיסי ומתקדם, תכנות ועיצוב אתרי אינטרנט, וכן סדנאות מיוחדות כמו פרסומאי צעיר, וסדנת יזמות וסטארט אפ.

 טרם הגעתם למחנה חניכי Start-Up Camp קיבלו את תכנית סדנאות טכנולוגיות בהם ייתנסו בהמלך המחנה. באינטרסקול ישראל עושים את מירב המאמצים להשתמש בתוכנות בעלות קוד פתוח וחינמיות אותן יוכלו חניכי המחנה להוריד ולעבוד עליהן גם בסיום המחנה.

גם קייטנות וסדנאות

בנוסף למחנה, תפתח ביום ראשון אינטרסקול את המחזור השני של פעילויות "מחשבים וכיף", זו השנה ה-22 את קייטנות וסדנאות "מחשבים וכיף" ב-30 מוקדים ברחבי הארץ, וביניהם: טבריה, נתניה, כפר סבא, רעננה, הוד השרון, הרצליה, חולון, פתח תקווה, רמת גן, גבעתיים, מודיעין, תל אביב, ראשון לציון, לוד, נס ציונה, רחובות, גן יבנה, אשדוד, מבשרת ציון ובית שמש ועוד. קייטנות מחשבים וכיף לילדים הצעירים (כיתות א'-ה') מתרכזות בגיבוש חברתי, בפעילויות ייחודיות מהנות ובפעילות טכנולוגית אינטרקטיבית ששמה דגש על מטרות כגון פיתוח חשיבה יוצרת, עבודה קבוצתית והתקדמות אישית באמצעות כלים טכנולוגים חדשניים וייחודיים.  בסדנאות היומיות של מחשבים וכיף לשכבות ו'- ט' יושם דגש על חיזוק ערכים חברתיים וקבוצתיים, תוך חיבור להעצמה אישית של כל חניך וחניך. דגש נרחב יושם על פיתוח חשיבה יצירתית ומתן אפשרות להעלאת רעיונות יזמיים וחדשניים.

  מדריכים צעירים

בנוסף לפעילויות "מחשבים וכיף" השונות, באינטרקסול מציעים גם קורס הדרכה לבני נוער, המעניק הכשרה ייעודית בתחום טכנולוגית התיקשוב והינו היחידי המוכר על ידי משרד החינוך. הסדנאות וההכשרות מבוססות על פעילות ממוחשבת ומאתגרת תוך גישה משימתית ומוכוונת פרויקטים ומתן דגש על התקדמות אישית של כל חניך, לצד הכשרת מנהיגות חברתית יוזמת ותורמת לקהילה. כל מדריכי הקייטנה הוכשרו בקורס מיוחד המתנהל בשיתוף עם חברת  מיקרוסופט ישראל , בכדי להבטיח רמת מקצועיות גבוהה ביותר.

 

מחירים ותאריכים:

Start-Up Camp

 יתקיים בשלושה מחזורים:

-          22.7.2012-27.7.2012

-          29.7.2012-3.8.2012

-          5.8.2012-10.8.2012

אורך כל מחזור 6 ימים

מחיר: 2,300 ש"ח

 

קייטנות וסדנאות מחשבים וכיף יתקיימו בשני מחזורים:

-          מחזור שני 22.7.2012-9.8.2012

בין השעות  8:30-15:30

אורך כל מחזור 15 ימים

מחיר: 2519 ש"ח 

לפרטים נוספים ולהרשמה: 1-700-50-2400 או באתר אינטרסקול


www.interschool.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב