דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סיבה ותוצאה בחיי 

מאת    [ 17/07/2012 ]

מילים במאמר: 594   [ נצפה 2358 פעמים ]

סיבה ותוצאה בחיי

שלום לך, קורא יקר, שמחה שהגעת למאמר זה. גם אני שוטטתי לפני שנים רבות באינטרנט, קניתי ספרים רבים עד שהצלחתי למלא את הספריה שלי. קראתי מאמרים והלכתי מקורס אחד לשני. לא תמיד הבנתי למה מתכוון המשורר – כולם מדברים על מודעות, על שינוי, על אהבה ללא תנאי ואני הייתי במעגל חיי עם מעט אהבה לעצמי, מעט אהבה לסובבים אותי. חיפשתי משהו שיעורר אותי לתשוקת החיים. משהו שיגרום לי אושר. התחלתי לבצע ולעקוב אחרי כל מה שהציעו לי כדי לראות את עצמי מעבר למקום בו עמדתי. עברתי קורסים רבים ומכל קורס הבנתי וקיבלתי תובנות לגבי אני העצמי שלי. התחלתי לקבל תקשורים מהאני הגבוה אך דברים לא השתנו הרבה – די תיסכל.

עד שהגעתי לקורסים בתטא הילינג – השתלמתי בארץ והתחלתי להבין עד כמה בקלות אני יכולה לשנות מחשבות, מצבי רוח, הרגשות לגבי כל דבר בחיי. עד כמה אני יכולה לשנות סיטואציות ולמגנט לחיי דברים טובים אותם אני רוצה. בהתחלה זה היה רמזור ירוק וחניה עד שאמרתי והבנתי שבעצם כל דקה בחיי אני צריכה לחיות מודעות ולא עד שמשהו קורה ואז אני מבינה את הסיבה לכך.

בעצם התחלתי להיות הסיבה של חיי ולא התוצאה. למי שעדיין לא נתקבל במילים סיבה ותוצאה. אסביר בכמה מילים. אנו חיים בעולם קוונטי – כח המשיכה. בעצם כל דבר חומרי עשוי מאטומים וכל אטומים עשויים מאנרגיה ואנרגיה עשויה מתודעה. כך שבכל פעם שאשנה את התודעה שלי (מהווה את הסיבה) אשנה בעצם דברים פיזיים סביבי ובתוכי (מהווה את התוצאה).

המחשבות המתרוצצות במוחנו על כח היכולת שבי או חוסר היכולת שבי. מחשבות אלו מהוות את האמונה או חוסר האמונה. מחשבות אשר חוזרות על עצמן ומי כמוני יודעת איך אפשר להחזיר מחשבה שוב ושוב כפי שאומרים היום בקרב הנוער "טוחנים" אותה מכל הכיוונים, לא שאנו לא צודקים הרי ההגיון הוא זה שעובד וצריך לראות איך אנחנו מתארגנים בסיטואציה מסוימת ולכן לא משחררים את אותה מחשבה. המחשבות במוחנו הם כמו סליל חשמלי מחשבה גוררת מחשבה וכאשר אנו מביאים מחשבה אשר אינה משרתת אותנו אנו יוצרים סרט שלם שאינו ישרת אותנו.

כמו המחשבות כך גם הגישה שלנו לחיים לאנשים או לחפצים וכמובן גם האמונות הם אלה המהוות את החומר שנוצר ביום שלמחרת – דהיינו העתיד שלכם. לכן רצוי מאד, עדיף ואפילו חובה שהמחשבות האלה, הגישה והאמונות שבכם הנמצאים בתת המודע – החלק הפעיל מאד אך נסתר באותה מידה, ישונו בהתאם למה שאתם בעצם שואפים.

אם יש לכם יעדים ברורים אתם צריכים להיות ממוקדים ולשתף את המחשבות והאמונות והגישה שלכם בהתאם לאותם יעדים כדי להשיג אותם בעזרת התת מודע.

המודע שלנו הוא זה שאחראי כלפי היעדים אך התת מודע אחראי על השגתם – דהיינו התוצאה.

בתחילת דרכי האמנתי בכל כוחי שבעצם כל מי שרוצה להיות בריא יכול להיות בריא ולא חשוב מהי המחלה. הייתי מדברת על כך בחברה, במשפחה בכל מקום שפגשתי אנשים בקול די חלשלוש אולי מחוסר בטחון ואולי מחוסר אמונה שלמה בענין.

היום, לאחר נסיון של שנים בתחום, טיפולים למטופלים, סדנאות שהעברתי ומעבירה אני מאמינה בכל כוחי מדברת בקול חזק בטוח ומאמין כי כל אחד מאיתנו יכול לשנות. כל אחד מאיתנו יכול להיות בריא לו רק יבחר בכך. אני יודעת, מה עולה בראשכם, מי לא רוצה להיות בריא, אני שומעת זאת גם ממטופלים, אך אי שם כפי שהסברתי בתת מודע תמיד ישנה איזו אמונה, איזו מחשבה שחוסמת את אותו אדם מלהבריא ומשם הוא צריך להתחיל. מאותו זרע פגום שנזרע מבלי אהבה ללא תנאי.

היום אני צועקת וזועקת כדי לעזור לאנשים שיעזרו לעצמם להסיר פחדים, חרדות, לאהוב את עצמם, להעשיר זוגיות, לטפל בהפרעות אכילה, קושי בריכוז וכל דבר לו רק נבחר בכך.

שמחה להיות לעזר לכל אדם שיבחר לשנות את דרכו לצמוח ולהעניק ריפוי רוחני בחייו.

http://www.facebook.com/pages/%D7%AA%D7%98%D7%90-%D7%94%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%A0%D7%92-%D7%9E%D7%95%D7%93%D7%99%D7%A2%D7%99%D7%9F/155103761233522

שרה ביתן


מורה ומטפלת בתטא הילינג


מנחה להעצמה רוחנית וריפוי


מנחת קבוצות דמיון מודרך וריפוי אינטואיטיבי


0502667779 - orhous@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב