דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יום ספא - פינוק מתמשך 

מאת    [ 16/07/2012 ]

מילים במאמר: 367   [ נצפה 3248 פעמים ]

ישנם הרבה דרכים של בילוי ביום כיף. יום קניות הוא יום של כיף, יום בבריכה, טיול בחיק הטבע ועוד. יום של כיף הוא בעצם "בריחה" מהלחץ היום יומי של החיים. בשנים האחרונות יום בספא הפך להיות יום כיף פופולארי מאד. אין שום סיבה שזה לא יקרה, יום כיף בספא הוא פינוק אמיתי לגוף ולנפש. יום בספא יכול להיות פינוק מתמשך עבור האורחים ומכוני הספא עושים הכל על מנת לתת להם את אפשרות הבריחה הזו ולהחזיר אותם רגועים ושלווים לחיי היומיום.

גם פינוק וגם גיבוש

ישנם ימי כיף שארגנו מכוני ספא בארץ עבור גיבוש קבוצות. המשלב סדנאות מעניינות, מסג', סאונה, ג'קוזי ועוד. גיבוש זה, מתאים למקומות עבודה בו המנהלים החליטו לגבש את העובדים. כל חברה המעוניינת לגבש את עובדיה ביום של כיף יכולה לבנות את יום הכיף הזה לפי הצרכים שלה.  ימי הכיף לקבוצות עובדים שהוא הכי מוצלח, הוא בעצם במכון ספא. בגלל השקט והאינטימיות, אפשר לדבר בניחותא ולהתחבר אחד אל השני ביתר קלות. צוותים מקצועיים במכוני ספא יעמידו בפניכם את השירות והאיכות בטיפול, הריחות המדהימים והאווירה תשרה בכם רוגע ותאפשר לכם ליהנות מיום פינוק מתמשך.

צוות מקצועי ואמין

כבר מרגע הכניסה לספא האורחים מרגישים כאילו שהם נכנסים למימד אחר, מימד שליו יותר. הצוות המקצועי בספא יגרום לכל מטופל עצבני להפוך מיד לרגוע. אם למשך אחד המטופלים סירב להשתתף בסדנא מסוימת או לקבל טיפול מסוים, מיד נותנים לו אלטרנטיבה אחרת שתתאים לו. טיפולים במסג' למשל מראים את מיומנותו של המטפל. המטפל אמור להשרות תחושה של רוגע ובטחון אצל המטופל, ובכך זה יתרום לו הרגשה של נינוחות. יום כיף  במכוני ספא מזכיר את השילוב בין שני דברים האחד הוא כמו אירוח בבית מלון והשני מעין מכון יופי.

מתנה מושלמת ליולדת

יום כיף בספא, יכול גם להיות מעולה גם עבור אשה העומדת ללדת ומעוניינת להירגע ולהתפנק בטיפולים מרגיעים וקוסמטיים כמו פדיקור, מניקור ,ניקוי פנים. בטיפולים אחרים של הצוות המומחה בספא, ניתן להירגע ביוגה ומדיטציה. ביום כיף מסוג זה, היא יכולה גם ליהנות מארוחת בריאות מפנקת. אם ביום כיף בספא, בחרתם במסג' מפנק עם שמנים ארומטיים, אתם יכולים לבחור אם המעסה תהיה אישה או גבר. בין סוגי העיסויים קיימים גם: עיסוי שוודי, עיסוי רקמות עמוק, עיסוי רפואי או עיסוי הוליסטי  לאחר יום כיף כזה תצאו רעננים ומחודשים לקראת יום חדש!

ספא וילה בל- ספא וילה בל שוכן בלב השקט של הוד השרון הכפרית,הספא הקסום ממוקם בוילה מהודרת שמעוצבת לרגיעה, לבילוי ולרומנטיקה..המוזיקה המלטפת, האוויר המבושם ומגוון טיפולי  הספא המרגיעים יעטפו אתכם מרגע כניסתכם. להזמנות, צלצל עכשיו09-7461008




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב