דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שרותי מוקד ללקוחות פרטיים 

מאת    [ 16/07/2012 ]

מילים במאמר: 373   [ נצפה 1547 פעמים ]

אזרחים רבים מתגוררים בשכונות יוקרה, או סתם מחזיקים בבתיהם חפצים יקרי ערך. אנשים אלו מעוניינים כמובן לשמור על אותם חפצים. לעתים דווקא הידיעה שאדם מסויים מחזיק בביתו חפץ יקר ערך כלשהו, תמשוך אליו את הגנבים והפורצים. אלו שמעוניינים לעשות כסף קל שאנשים אחרים עבדו עבורו, במקום להשקיע את הזמן והמאמץ בעבודה חוקית ללא הסכנה להכנס לכלא. על מנת למנוע פריצות וגניבות אלו, או סתם פריצות לבתים שמושכים את העין, קמו חברות מוקד פרטיות, המספקות שירותי אבטחה מתקדמים לעסקים וללקוחות פרטיים.

קצת על חברת מוקד

החברה מספקת שירותי אזעקה המחוברים למרכזיית מוקד. כך שברגע שהאזעקה בבית מופעלת (על ידי חיישני תנועה, או מצלמות אבטחה הכוללות חיישני תנועה), היא באופן אוטומטי מחייגת אל אותה מרכזיה ומיד נשלח רכב עם סייר על מנת לבדוק מה קרה ואם יש צורך בפעולה בטחונית. חברות מוקד מעסיקות סיירים לאחר שירות צבאי שלהם יש רישיון להחזיק נשק, במידה והם נתקלים בסיטואציה מסכנת חיים. כמו כן הם ידועים בכושר גבוה למקרה שיצטרכו לבצע מרדף ובחדות מחשבה ויכולת אלתור במקום על מנת להביא לפתרון מצבים מורכבים.

איזה שירותים החברה מספקת?

אז מלבד מערכות האזעקה שהוזכרו בפסקה הקודמת, חברות המוקד מספקות גם מערכות גילוי אש מתקדמות, שירותי סיור ואבטחה בשכונות וברחובות הסמוכים לבתי הלקוחות. במידת הצורך החברות יכולות לספק גם אבטחה צמודה של 24 שעות ביממה או לתקופת זמן מוגדרת סביב ביתו של אותו אדם.

חשיבות השימוש בחברת מוקד

חברות המוקד עובדות מסביב לשעון במשך 24 שעות ביממה ולאורך כל ימות השנה, על מנת לספק את המענה המהיר והמקצועי ביותר. החברות עובדות בשיתוף פעולה מלא עם המשטרה ומפנות כוח שיטור מקצועי במידת הצורך אל זירות אירועים ופריצות. כך שניתן לדעת כי מי שמשתמש בשירותי החברות האלה מכוסה מכל כיוון. גם כאשר גנבים ופורצים כבר יודעים לנטרל אזעקות או "לרמות" אותן, הידיעה שישנם סיירים בסביבה שעוברים מדי פעם ובודקים שהכל בסדר, מניחה את הדעת.

לקוחות פרטיים הם לקוחות חשובים

החברות יוצאות מנקודת הנחה זו. נכון שללקוחות העסקיים יש יותר כסף לשלם להן, אך בעלי עסקים, בעיקר העסקים הגדולים, מבוטחים על כספם ועל תכולת בית העסק. נכון שאף אחד לא רוצה להתעסק בפריצות וגניבות, אך למרות זאת. הלקוחות הפרטיים אינם תמיד מבוטחים ואין זה אומר שפחות חשוב להם לשמור על חפציהם ובתיהם מוגנים, פחות מבעלי עסקים. לכן ניתן להם שירות ברמה הגבוהה ביותר שניתן ובמחירים הוגנים.

מוקד אמון 99 - מוקד בהרצליה.  מוקד אמון 99 הינה חברת המוקד הגדולה והוותיקה באזור המרכז. החברה מפעילה מערך סיור ובקרה מזה 30 שנה ומשרתת אלפי לקוחות קבועים במשך שנים הנהנים מביטחון אישי לעצמם ולרכושם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב