דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חברות מוקד לעסקים 

מאת    [ 16/07/2012 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 1507 פעמים ]

בעלי עסקים רבים, אם לא כולם, מרגישים צורך ממשי לשמור על עסקיהם, במיוחד כאשר מדובר בבנקים, חנויות גדולות או חנויות יוקרתיות – חנויות תכשיטים, יהלומים ועוד. חברות מוקד שונות מספקות את כל שירותי האבטחה הנדרשים לבעלי עסקים. החל מאזעקות מתוחכמות, סיורי רכב בשטחי המקום, מערכות גילוי אש מתקדמות ועוד שירותי אבטחה שונים. כל בעל עסק יודע שכאשר הוא שכר שירותי מוקד אבטחה, הוא יכול לישון בשקט, והם כבר יעשו את העבודה בשבילו במידה ויהיה צורך.

אזעקות מתקדמות

חברות מוקד מפעילות מערכות אזעקה מתקדמות ששומרות על העסק. המערכות כוללות מצלמות אבטחה, חיישני תנועה ותקשורת ישירה אל המוקד במידה ומופעלת האזעקה בתחומי העסק. המענה שחברות המוקד נותנות הוא מהיר ומיידי אף יותר מהמשטרה (הרי זו הפרנסה שלהם) ויעיל לא פחות. יש להם ציי רכב ייעודיים והם מבצעים סיורים גם ללא שום קשר אם הופעלה אזעקה או לא.

יתרונות המוקד

היתרונות שבחברת מוקד הם קודם כל ההיענות והאחריות. הרי אם תתקינו אזעקה שאינה מקושרת לשום מרכזיה, היא יכולה להשמע כל הלילה ואיש לא ינקוף אצבע. גם אם מדובר בטעות וגם במקרה הפחות נעים אם מדובר בפורץ או בגנב. בהרבה סרטים ניתן לראות איך הגנבים מחשבים לעצמם את הזמן מרגע השמע האזעקה ועד הגעת המשטרה. אך ידוע שחברות המוקד ממהרות להגיע עד זמן תגובה כמעט מיידי ועל ידי כך מצמצמות אפשרות שעל אף האזעקה ועל אף ההזעקה (J), ניתן יהיה לברוח עם השלל שנגנב מעסק או לגרום בו נזק מבלי להתפס.

לישון בשקט בלילה

כאשר אתם שוכרים את שירותיה של חברת מוקד בעלת ניסיון ואמינות, אתם יכולים לישון בשקט בלילה. תדעו שהעסק שלכם בידיים טובות של מקצוענים בתחומם. האחריות שלכם היא רק לנעול כמו שצריך את המקום, כי אם תשארו פרצה לגנבים, גם האזעקה הכי מתקדמת לא תמיד תעזור. החברות האלו עושות ככל שביכולתן על מנת לשמור על עסקיכם בטוחים. מדובר לעתים בעסקים גדולים במיוחד כמו בנקים, קניונים ומרכזי קניות ענקיים. על ידי כך ניתן לדעת שלא מדובר בשרלטן עם טנדר צ'קלקה, אלא בחברה אמינה, רצינית ומקצועית, שדואגת לבטחון ולאינטרסים של לקוחותיה העסקיים.

לסיכום

שום בעל עסק אינו רוצה לקום בבוקר ולגלות שבמהלך הלילה נשדד העסק שלו או נגרם לו נזק כלשהו. חברות המוקד והאבטחה הן פתרון מצויין לכך ומאפשרות לכם להיות רגועים לגבי חששות אלה. מומלץ להשקיע מעט על מנת להרוויח הרבה.

מוקד אמון 99 - מוקד בהרצליה.  מוקד אמון 99 הינה חברת המוקד הגדולה והוותיקה באזור המרכז. החברה מפעילה מערך סיור ובקרה מזה 30 שנה ומשרתת אלפי לקוחות קבועים במשך שנים הנהנים מביטחון אישי לעצמם ולרכושם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב