דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לבחירת טבעות אירוסין 

מאת    [ 15/07/2012 ]

מילים במאמר: 366   [ נצפה 1497 פעמים ]

באם אתם עומדים להתחתן הרי בדרך לחופה תעברו את הצעת הנישואין אשר כל כולה רגש ורומנטיקה ובאותו הרגע הגבר יורד על ברכיו עם טבעת אירוסין ביד ומציע לאישה שהוא אוהב נישואין, הטבעת יכולה להיות פשוטה או מרשימה עם יהלום, אין זה חשוב אלא התשובה, האם היא אומרת כן או לא להצעה.

טבעות אירוסין ניתן לרכוש בכל מיני גדלים, צורות ומחירים, כל אחד מתאים את הטבעת ליכולת הכלכלית האישית שלו ולסגנון ולטעם שיש לאישה, אך לא תמיד יש התאמה בין מה שבחר הגבר לעיצוב שהאישה אוהבת, ולכן חשוב כי תהיה אופציה להחלפה במידת הצורך או תיקון של גודל ורוחב.

בעת בחירת טבעות נישואין יש לתת דגש על האיכות של הטבעת, שכן אמנם לרוב האישה לא תענוד את הטבעת הזו הרבה זמן ואת מקומה תחליף טבעת הנישואין אך עדיין, זהו רגע מאוד משמעותי בחיי בני הזוג והטבעת תלווה את הזיכרונות האישיים שלהם ולכן כדאי להשקיע בטבעת ברמה גבוהה ומיוחדת.

טבעת אירוסין מעוצבת

יש נשים אשר אוהבות לקנות תכשיטים מיוחדים בחנויות יחודיות ולא לרכוש אותם בחנות רגילה, כמו שאר הנשים ובאם הגבר יודע כי הכלה שלו לעתיד אוהבת את סוגי התכשיטים האלה, הרי רצוי כי את הטבעת הוא לא ירכוש בשום חנות טובה ויוקרתית ככל שתהיה אלא יפנה אל מעצב תכשיטים וזה יכין בעבורו טבעת ייחודית ביותר שאין כמותה.

הבחירה בטבעת מעוצבת צריכה להיעשות בצורה זהירה שכן, יתכן ותשקיעו הרבה מאוד מאמץ וכסף בטבעת נדירה אך האישה לא תתחבר  לסגנון של העיצוב ולשנות את זאת תהיה ממש בעיה משום שהטבעת הוכנה ועוצבה במיוחד עבורכם ולכן, לעתים כדאי להתייעץ עם חברות של האישה שמכירות את טעמה האישי טוב יותר.

טבעות אירוסין עם יהלום

ישנן טבעות קלאסיות לאירוסין, הנראות ומעוצבות שנים באותו הדגם בדיוק שזהו מן כתר שבסופו יש יהלום או זרקון, כאשר, טבעות כאלה ניתן לרכוש במרבית חנויות התכשיטים ולכן באם רוצים למצוא טבעות אירוסין במחיר אטרקטיבי כדאי לעשות השוואת מחירים בין החנויות השונות ולמצוא את המחיר הנוח ביותר.

באמצעות האינטרנט, קל יותר להשוות בין התכשיטים וזאת משום שישנו היצע רב ואין צורך לצאת מהבית כדי לראות מבחר של דגמים וסגנונות של טבעות והמחיר לרוב גלוי, כך שהבחירה בין הטבעות הופכת להיות פשוטה וקלה והכל בלחיצת כפתור אחת, כאשר ניתן להתייעץ באופן כזה עם החברות הקרובות.

מאור תכשיטים - טבעות אירוסין. חברת מאור תכשיטים נוסדה בשנת 1999 על ידי יהלומן בלגי בעל ותק של למעלה מ-35 שנה בתחום היהלומים והתכשיטים. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב