דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חמישה טיפים למיתוג אישי ברשת וניהול מוניטין 

מאת    [ 15/07/2012 ]

מילים במאמר: 705   [ נצפה 1964 פעמים ]

מה חשוב לאדם יותר משמו הטוב?

דמיינו לעצמכם מסיבת קוקטייל שאליה הוזמנתם. איך תתלבשו? על מה תדברו?                 

כניסה אל הרשת ויצירת נוכחות חיובית דורשת מכם "להתלבש". הרשת איננה שכחת דבר. כל מה שכתבתם, כל תגובה שהגבתם יישארו שם לתמיד. חשיבה והגדרה של המיתוג שלכם ותכנון פעילותכם יכולים להביא תוצאות שיהיו משמעותיות לעתידכם.

 

חמישה טיפים שיעזרו לכם בתהליך:

1. Google Yourelf– היכנסו אל גוגל וחפשו את שמכם. חפשו את שמכם גם עם טעויות כתיב אפשריות. חיפוש של השם שלכם בגוגל בדרך כלל יהיה הפעולה הראשונה שיעשו מעסיקים, לקוחות או שותפים פוטנציאלים  - לפני שהם פוגשים אתכם. לכן, מומלץ שתראו מה הם עתידים למצוא ומה הם יגלו עליכם. אם יש לכם שם נפוץ ולא מבודל, רצוי לשקול להוסיף לשמכם שם אמצעי או כינוי. יעד המינימום הוא להגיע לכך שכל התוצאות בעמוד הראשון של גוגל יזכירו את שמכם בהקשרים חיובים.

 

2. הגדירו לעצמכם תדמית - "להחליט מי אתה ומי אתה לא". מומלץ לא לעשות זאת זה לבד. קבעו פגישת עבודה עם ידיד או ידידה שגם הם מעוניינים ליצור לעצמם תדמית אינטרנטית. בפגישה כל אחד מכם יגדיר מהו תחום המומחיות שלו/שלה וינסח לעצמו משפט מגדיר קצר. במשפט הזה תוכלו להשתמש גם ברשת האינטרנט וגם בפגישות באירועים שונים. עזרו זה לזה לנסח טקסט אודותיכם. קבעו לעצמכם יעדים ולוחות זמנים ליצירת נוכחות רשת ותמכו זה בזה להשגת היעדים שהגדרתם.

 

3. צרו נוכחות ברשת-  אתר ובלוג אישי חיוניים לבעלי עסקים. בנוסף, הן לבעלי עסקים והן לשכירים מומלץ לפתוח דף אישי בלינקד-אין, וברשתות חברתיות שלהן גוגל נותן עדיפות כגון: קפה דה מרקר, תפוז, גוגל-פרופיילז. אפילו אם אתם לא אנשי מקצוע המומחים בתחומם מומלץ לכתוב מאמר על נושא מקצועי או על תחביב שלכם ולפרסם אותו בכמה אתרי מאמרים. (בחרו באתרים המופיעים במקומות הראשונים בגוגל כאשר כותבים "מאמרים")      

תמונה: מומלץ כי התמונה שלכם ברשתות חברתיות תהיה תמונה של פנים או חלק גוף עליון. התמונה היא הדרך שלכם ליצור קשר עין עם אנשים אחרים. מחקרים מראים כי תמונות שבהן האדם מחייך יוצרות הענות טובה יותר. פרגנו לעצמכם תמונה איכותית. אפשר ללכת לצלם מקצועי, אפשר לקבוע עם ידיד מפגש לצילום שבו יצלם עשרות תמונות שלכם כדי שתוכלו לבחור תמונה מוצלחת, ואפשר כשאתם משתתפים באירוע לבקש מהצלם שיצלם כמה תמונות שלכם.

כתיבת תגובות: בחרו רשת אחת או יותר מתוך אלו הרשומות מעלה שאותה גוגל קורה היטב (כלומר לא פייסבוק) היכנסו לדיונים המעניינים אתכם והגיבו. כל תגובה שלכם יוצרת אזכורים של שמכם בחיפושי גוגל. מומלץ ליצור עבור עצמכם ברשת בה בחרתם "חתימה" הכוללת את המשפט המגדיר שלכם, משפט זה יופיע אוטומטית בכל תגובה שלכם. התגובות שלכם לא חייבות להיות מתחנפות. כאשר יש לכם ביקורת בונה כלפי כותב הדיון או הבלוג, אל תתביישו לומר את דעתכם. כמובן שחשוב לעשות זאת בצורה מנומסת ומדויקת.

עריכת תגובות: מומלץ לא לכתוב ישירות בעמודי הרשת אלא לכתוב על מסמך word שיש בו מתקן שגיאות - ואז לעשות "העתק הדבק" לתגובה. היתרון הוא לא רק סיוע טכני לכתיבה, אלא גם יצירה של תזכורת מתמדת עבורנו לכך שאנו נכנסים למקום ציבורי וראוי לנו "להתלבש" בהתאם.

4. פעילות בפייסבוק. מי אתם רוצים להיות בפייסבוק? אם אתם רוצים להרגיש חופשיים עם חברים הכרחי עבורכם לפתוח כרטיס עם כינוי שאיננו שמכם וגם אז חשוב בכל כניסה לפייסבוק לזכור כי יש אפשרות שגם אנשים "חשובים" יראו בעתיד את הדברים ואולי ייקשרו ויזהו אתכם. פרופיל פייסבוק עם השם המלא שלכם צריך לכלול רק תכנים שעליהם הייתם מדברים במקרה שבו היו מזמינים אתכם לעמוד על הבמה במסיבת הקוקטיל שהקהל שלה כולל את כל המעסיקים, הלקוחות והשותפים הפוטנציאלים העתידיים שלכם.

5. אפשרו לאנשים למצוא אתכם.

לכל אחד מאיתנו יש כישרונות ויכולות והעולם מלא בשפע של הזדמנויות. מה שעוצר אנשים מלקבל את ההזדמנויות – זה פחד. לעיתים זהו פחד מהלא נודע, לעיתים זהו פשוט "פחד קהל" (במחקרים על פחד "פחד קהל" מופיע במקום הראשון, אפילו לפני "פחד מפני המוות"). בהחלטה נחושה אנו יכולים להתגבר ולא לתת לפחד לעצור אותנו.

אלברט איינשטיין אמר שכל אחד מאתנו חייב לשאול בחיים שאלה אחת ויחידה ולענות עליה: "האם העולם הוא מקום ידידותי?" על פי איינשטיין, התשובה שלנו לשאלה הזאת קובעת הן את אופיינו ואת איכות חיינו.

אם החלטתם שאתם מאפשרים להזדמנויות להופיע ודאו שכאשר מחפשים את השם שלכם יחד עם המילים טלפון או מייל מוצאים את הפרטים שלכם. ודאו כי אתם מופיעים באתר האינטרנט של 144. חשוב שמי שרוצה למצוא אתכם יוכל ליצור אתכם קשר. בהצלחה.

איך ממציאים רעיון יצירתי? איך מפתחים תוכן שיוצר רייטינג טלוויזיוני?איך יוצרים גימיק קריאטיבי שיביא לחשיפה אינטרנטית לפניות וללקוחות?לקבלת טיפים אתם מוזמנים אל:     www.top-creative.com סיגל רוה - 050-5702569        sigal@top-creative.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב