דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הובלות גדולות- הדאגה הקטנה ביותר שלכם! 

מאת    [ 15/07/2012 ]

מילים במאמר: 442   [ נצפה 2112 פעמים ]

 

במאמר הבא, נדבר על כל מה שחשוב לדעת לצורך הובלה בטוחה ויעילה.

 

הובלות, במיוחד הובלות גדולות, הם עניין מורכב, וחשוב להתייחס אליו בהתאם. וזאת, על ידי נקיטת צעדים, בכל הקשור להובלה עצמה, והפרטים הקטנים שמסביבה כאחד.

 

מקצועיות

 

האלמנט החשוב ביותר בכל נושא ההובלה הגדולה, הינו מקצועיות המובילים. על כן, חשוב לבצע את כל תהליך ההובלה, בין אם זו דירה ובין אם זה עסק, בעזרת חברת הובלה מקצועית. רבים מנסים להיות חסכנים ולבצע את ההובלה בעצמם. אולם, ללא הידע המתאים, ההובלה עשויה להתעכב ואף לגרום לנזקים בציוד ובתכולת הדירה או העסק.

בנוסף, כאשר אתם מובילים הובלות גדולות באמצעות חברת הובלה מקצועית, יש לכם אחריות וביטוח על כל התכולה של הדירה או העסק, בכל מקרה של נזק,תאונה ו/או עיכוב בזמני ההובלה- פרמטר שכדאי מאוד לשקול בעת בחירת אופציית ההובלה. בעת ביצוע הובלה גדולה.

 

עמידה בלוחות זמנים

 

כאשר אתם חותמים על חוזה הובלה, במיוחד בעת ביצוע הובלה גדולה, חשוב מאוד לדון על נושא זמני ההובלה, טווח השעות המדויק של הגעת צוות ההובלה וטווח הזמן המשוער של תהליך ההובלה עצמו, החל מההעמסה ועד לפריקת הציוד והרכבתו מחדש(במידת הצורך במתחם החלל או הדירה החדשה.

סכמו עם חברת ההובלות את זמני החריגה האפשריים בלוח הזמנים,הכוללים עיכובים בהגעה למקום ממנו מעמיסים את תכולת העסק או הבית ועד לזמן הפריקה.

 

לוגיסטיקה

 

חברת הובלה מקצועית, תתכנן את כל השלבים לפרטי פרטים, מתחילת ההובלה ועד לסוף תהליך ההובלה. חשוב שתהיו שותפים מלאים בתהליך, בעיקר בכל הקשור להובלות גדולות מאוד, בכדי שלא תהיו מופתעים ותדעו בדיוק מה עתיד לקרות, איפה ובאלו זמנים בכדי להיערך בהתאם ולתדרך את העובדים או בני המשפחה, לגבי סדר העניינים והפעולות הנדרשות מהם, במהלך ההובלה ובעת ההגעה ליעד החדש.

 

חלוקת תפקידים

 

כפי שציינו, חשוב שתהיו בסוד העניינים מתחילת התהליך ועד לסופו. בעת הובלה גדולה של עסק יש לבצע חלוקת תפקידים בין צוות ההנהלה ובמידת הצורך גם לעובדי העסק. וזאת, בכדי לצמצם למינימום את עיכובי היצור וביצוע המשימות לצורך עמידה ביעדי העסק והסיכומים עם הלקוח.

הובלת העסק שלכם לא אמורה להשפיע על הלקוחות וחשוב להיערך גם לנושא זה בהתאם בכדי שלא תמצאו את עצמכם עם עסק שלם וחדש, אך נטול לקוחות

 

הובלות גדולות, דורשות זמן אופטימאלי ומקצוענות. חשוב לדעת כיצד לשלב בין שני הדברים, ולא פחות חשוב מכך, להיערך אליה תקציבית, באמצעות הגדרת התקציב וסקר שוק נכון.

במיוחד כאשר מדובר בהובלה גדולה, חשוב לא לפספס אף פרט, לא רק לגבי ההובלה עצמה, אלא לכל מה שקשור לסדר היום השוטף, אשר אמור להיות מושפע באופן המינימאלי ביותר במהלך ביצוע ההובלה.

 

 

 

בהצלחה.

אילן הובלות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב